REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Jak sprostać zmianie pokoleniowej i nowym trendom w centrum handlowym? Pomoże analiza rynku i dobry projekt

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 18 paź 2016 10:15
Jak sprostać zmianie pokoleniowej i nowym trendom w centrum handlowym? Pomoże analiza rynku i dobry projekt
Gemini Park Tychy (mat.pras.)

Gemini Park Tychy zaprojektowano zgodnie ze zmieniającymi się preferencjami zakupowymi konsumentów. Za projekt odpowiada pracownia Vide Studio.

REKLAMA

Zmieniające się preferencje zakupowe konsumentów oraz rosnąca rola e-commerce wymuszają zmianę roli współczesnych centrów handlowych – wynika z raportu Savills „Nowy wymiar zakupów. Centra handlowe przyszłości”. Zgodnie z publikacją, to doświadczenia pozazakupowe napędzają sprzedaż, a ich poprawa jest podstawowym elementem strategii obiektów handlowych. Duże znaczenie ma także wykorzystanie nowoczesnych technologii oraz szeroki wachlarz możliwości spędzania wolnego czasu w galerii. Kluczową rolę w wydłużaniu pobytu klientów w obiekcie pełni natomiast strefa food court.

– Rynek handlowy stale się przekształca, dlatego konieczne jest dostosowywanie oferty obiektów handlowych do zmian społecznych, aktualnych trendów i postępu technologicznego. Przed budową tyskiego Gemini Park przeprowadziliśmy szereg wnikliwych analiz lokalnego rynku. Dzięki tej wiedzy mogliśmy zaprojektować obiekt z uwzględnieniem postępujących zmian. Dlatego też szczególne znaczenie przywiązujemy nie tylko do bogatej oferty handlowej, ale też do komponentu rozrywkowego i strefy restauracyjnej, która pozwoli na miłe spędzenie wolnego czasu. Szczególną uwagę zwracamy także na przygotowywanie eventów oraz sprzedaż wielokanałową, która usprawni sam proces zakupowy – mówi Anna Malcharek, Dyrektor Zarządzający Gemini Holding.

Dla współczesnych konsumentów, którzy coraz więcej zakupów robią przez Internet, duże znaczenie ma wykorzystanie nowoczesnych technologii. Dlatego też tyskie Gemini Park zaprojektowane zostało z uwzględnieniem omnichannel.

Zgodnie z raportem, już niebawem największą grupę konsumentów stanowić będzie Pokolenie Z, czyli dzisiejsi nastolatkowie. Grupa ta ma silną potrzebę rozrywki, którą chce zaspokajać w centrach handlowych i to właśnie w obiektach tego typu chciałaby przebywać przez cały dzień.

– Z myślą o umożliwieniu konsumentom spędzania wolnego czasu w Gemini Park Tychy, dużą rolę przywiązaliśmy do budowy odpowiedniego komponentu rozrywkowo-restauracyjnego. Wśród najemców znalazła się Fabryka Formy, która na powierzchni 1,8 tys. mkw. oferować będzie możliwość skorzystania z siłowni oraz zajęć fitness. Rozbudowaną strefę restauracyjną, w której można zjeść lunch z rodziną i przyjaciółmi stworzą m.in. Olimp, Companeros, Kebab by Olimp, Cafe de Grano i Lodomania. Obecnie finalizowane są umowy z kolejnymi najemcami, którzy poszerzą sektor rozrywkowy obiektu. Planujemy także zagospodarowanie terenu wokół centrum by stworzyć tam przestrzeń do spędzania czasu wolnego – mówi Daniel Słuchocki, Dyrektor ds. Komercjalizacji, Gemini Holding.

Uzupełnieniem oferty centrum będzie szereg wydarzeń dla całych rodzin, jak na przykład wystawy edukacyjne, spotkania z ludźmi sportu czy eventy rozrywkowe. Pomimo iż centrum handlowe w Tychach nie zostało jeszcze otwarte, w maju już odbył się Wielki Piknik z udziałem gwiazd kabaretu, muzyki i sportu organizowany przez właściciela tyskiego Gemini Park. W wydarzeniu uczestniczyło ok. 12 tys. osób.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.