REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Kinnarps ma już 75 lat. Oto historia szwedzkiego giganta

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 13 lip 2017 12:04
Kinnarps ma już 75 lat. Oto historia szwedzkiego giganta
fot. mat. prasowe Kinnarps

15 lipca 1942 roku, w dniu 27. urodzin swojego założyciela, rozpoczęła działalność firma Kinnarps. W niewielkiej miejscowości Kinnarp, w południowej Szwecji, założyły ją dwie osoby – Evy i Jarl Anderssonowie. Dzisiaj, czyli 75 lat później, Kinnarps to międzynarodowe przedsiębiorstwo zajmujące się wyposażeniem wnętrz publicznych na ponad 40 rynkach całego świata.

REKLAMA

Kiedy Evy i Jarl Anderssonowie kupili zakład stolarski w małej miejscowości Kinnarp na południu Szwecji, mieli odwagę wprowadzić w życie pomysły, które znacznie wyprzedzały ich epokę. Działali zgodnie z przekonaniem, że każdą rzecz można chociaż trochę ulepszyć. Taka postawa jest nadal głęboko zakorzeniona w kulturze firmy.
W 2017 roku Kinnarps jest pozostaje w 100 proc. własnością rodziny Jarlssonów, potomków Evy i Jarla, i mimo swojej międzynarodowej skali hołduje wartościom rodzinnego przedsiębiorstwa.

Historia

Kinnarps to działające od dawna rodzinne przedsiębiorstwo o reputacji innowatora w branży mebli biurowych. Jednym z ich największych atutów było zawsze znajdowanie optymalnych rozwiązań. Kiedy Jarl spotykał się z klientami, starał się dogłębnie zrozumieć ich potrzeby, z pełnym przekonaniem, że doświadczenie Kinnarps pomoże znaleźć właściwe rozwiązanie.

W roku 1943 Kinnarps rozpoczął dostawę szaf żaluzjowych dla rządu szwedzkiego, z którym trzy lata później podpisano pierwszą stałą umowę. Od tego czasu Kinnarps jest lojalnym dostawcą rozwiązań dla sektora publicznego.

Dzisiaj

W systemie produkcyjnym i logistycznym Kinnarps właściciele nieustannie inwestują w najnowsze technologie, co pozwala firmie realizować zarówno pojedyncze zamówienia, jak i duże kompleksowe rozwiązania tysięcy stanowisk pracy. Poprzez możliwość obsługi całego procesu, od projektowania wnętrz do dostawy i montażu, Kinnarps spełnia wszystkie obietnice, zachowując jakość na każdym etapie.

Założyciele Kinnarps byli przedsiębiorcami, a dzisiejsi pracownicy wciąż podążają za ich przykładem. 75 lat od swego powstania firma nadal koncentruje się na opracowywaniu najlepszych rozwiązań. Ich celem jest spełniać potrzeby klientów i dostarczać rozwiązania dostosowane do indywidualnych wymagań.

Zrównoważony rozwój

Zrównoważony rozwój jest jednym z głównych obszarów działalności Kinnarps. Od samego początku istnienia firmy starała się ona oszczędzać zasoby. W 1959 roku Kinnarps zaczęła pakować produkty w koce z włókniny, aby unikać jednorazowych opakowań. Po dostarczeniu produktów koce były ponownie wykorzystywane. Pozwala to zaoszczędzić 6,5 tony materiałów opakowaniowych każdego dnia, co jest korzystne zarówno dla klientów, jak i dla środowiska. W ten sposób można również załadować do 50 proc. więcej produktów w porównaniu ze stosowanymi w branży kontenerami tej samej wielkości.

Dzisiaj 93 proc. drewna używanego przez Kinnarps posiada certyfikaty FSC/PEFC. Firma nie tylko stosuje ekologiczne materiały, lecz także współpracuje z Möbelfakta w celu zapewnienia odpowiednich warunków socjalnych. Każdy produkt Kinnarps jest wykonany zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.