REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Konsekwencja kluczem do rozwoju marki

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 25 maj 2017 13:05
Konsekwencja kluczem do rozwoju marki

Armaturę tej marki można znaleźć zarówno w domach prywatnych jak i hotelowych czy biurowych łazienkach. Marka Kludi działa w Polsce już od ćwierć wieku.

REKLAMA

- Polska spółka  w tym roku świętuje jubileusz 25-lecia. Konsekwentny rozwój firmy zaowocował silną pozycją w Polsce oraz wpłynął na sukces całej Grupy Kludi w Europie Środkowo-Wschodniej - uważają przedstawiciele firmy.

Producent armatury łazienkowej jest obecny zarówno we wnętrzach prywatnych jak i komercyjnych. Wzornictwo i jakość wykonania sprawiają, że bardzo dobrze baterie czy zestawy prysznicowe sprawdzają się w hotelach czy biurach. O tym jak prezentuje się oferta Kludi będzie można przekonać się m.in. 24 października w Katowicach podczas Studia Dobrych Rozwiązań.

Historia Kludi w Polsce sięga 25 lat. W kwietniu 1992 roku firma stała się pierwszą zachodnią spółką z branży sanitarnej w kraju. Sukces rynkowy firmy zdecydował o budowie fabryki w Opolu. Ta inwestycja otworzyła drogę do dalszego szybkiego rozwoju firmy, szczególnie w zakresie obsługi rynków Europy Środkowo-Wschodniej.

Ekspansja na wschód oznaczała w praktyce budowanie rynków zbytu od podstaw – jak w przypadku Ukrainy. Pierwsze kontakty handlowe nawiązywane stopniowo od roku 1998 we wschodnich regionach, przekształciły się w przedstawicielstwo Kludi  z siedzibą w Kijowie. Dziś rynek ukraiński posiada rozwiniętą sieć dystrybucji i mocny zespół handlowców. Podobną ścieżkę przeszło przedstawicielstwo Kludi w Rosji oraz pozostałych krajach Wspólnoty Niepodległych Państw, w których z powodzeniem udaje się budować zaawansowaną, nowoczesną sieć sprzedaży. Kolejnym etapem rozwoju polskiej spółki Kludi było przejęcie w 2016 roku odpowiedzialności za rynki Europy Centralnej – Czechy i Słowację. To naturalny etap rozwoju oparty o wcześniejsze sukcesy rynkowe firmy.

W zespole Kludi prawie 70 proc. stanowią osoby pracujące w firmie 10 lat i dłużej. W tym roku, spośród kilkudziesięcioosobowej załogi, aż 12 pracowników będzie mogło pochwalić się stażem minimum 20-letnim. 

- Ostatnie 25 lat dla polskiej spółki Kludi były pełne wyzwań i nowych doświadczeń wobec zmieniających się, często trudnych sytuacji rynkowych. Doskonały produkt, kompleksowa obsługa klienta, wysokiej klasy serwis posprzedażowy, profesjonalny marketing i umiejętność szybkiego reagowania na zmieniające się trendy na rynku to filary, na których opiera się renoma firmy. To jednocześnie podstawa dalszego rozwoju i wyników w kolejnych latach - zapewniają przedstawiciele firmy.

Podobał się artykuł? Podziel się!




REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.