REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Konsekwencja kluczem do rozwoju marki

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 25 maj 2017 13:05
Konsekwencja kluczem do rozwoju marki

Armaturę tej marki można znaleźć zarówno w domach prywatnych jak i hotelowych czy biurowych łazienkach. Marka Kludi działa w Polsce już od ćwierć wieku.

REKLAMA

- Polska spółka  w tym roku świętuje jubileusz 25-lecia. Konsekwentny rozwój firmy zaowocował silną pozycją w Polsce oraz wpłynął na sukces całej Grupy Kludi w Europie Środkowo-Wschodniej - uważają przedstawiciele firmy.

Producent armatury łazienkowej jest obecny zarówno we wnętrzach prywatnych jak i komercyjnych. Wzornictwo i jakość wykonania sprawiają, że bardzo dobrze baterie czy zestawy prysznicowe sprawdzają się w hotelach czy biurach. O tym jak prezentuje się oferta Kludi będzie można przekonać się m.in. 24 października w Katowicach podczas Studia Dobrych Rozwiązań.

Historia Kludi w Polsce sięga 25 lat. W kwietniu 1992 roku firma stała się pierwszą zachodnią spółką z branży sanitarnej w kraju. Sukces rynkowy firmy zdecydował o budowie fabryki w Opolu. Ta inwestycja otworzyła drogę do dalszego szybkiego rozwoju firmy, szczególnie w zakresie obsługi rynków Europy Środkowo-Wschodniej.

Ekspansja na wschód oznaczała w praktyce budowanie rynków zbytu od podstaw – jak w przypadku Ukrainy. Pierwsze kontakty handlowe nawiązywane stopniowo od roku 1998 we wschodnich regionach, przekształciły się w przedstawicielstwo Kludi  z siedzibą w Kijowie. Dziś rynek ukraiński posiada rozwiniętą sieć dystrybucji i mocny zespół handlowców. Podobną ścieżkę przeszło przedstawicielstwo Kludi w Rosji oraz pozostałych krajach Wspólnoty Niepodległych Państw, w których z powodzeniem udaje się budować zaawansowaną, nowoczesną sieć sprzedaży. Kolejnym etapem rozwoju polskiej spółki Kludi było przejęcie w 2016 roku odpowiedzialności za rynki Europy Centralnej – Czechy i Słowację. To naturalny etap rozwoju oparty o wcześniejsze sukcesy rynkowe firmy.

W zespole Kludi prawie 70 proc. stanowią osoby pracujące w firmie 10 lat i dłużej. W tym roku, spośród kilkudziesięcioosobowej załogi, aż 12 pracowników będzie mogło pochwalić się stażem minimum 20-letnim. 

- Ostatnie 25 lat dla polskiej spółki Kludi były pełne wyzwań i nowych doświadczeń wobec zmieniających się, często trudnych sytuacji rynkowych. Doskonały produkt, kompleksowa obsługa klienta, wysokiej klasy serwis posprzedażowy, profesjonalny marketing i umiejętność szybkiego reagowania na zmieniające się trendy na rynku to filary, na których opiera się renoma firmy. To jednocześnie podstawa dalszego rozwoju i wyników w kolejnych latach - zapewniają przedstawiciele firmy.

Podobał się artykuł? Podziel się!




REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY