REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Pop Up Store - koncepcja początkujących, ale bez ciekawego designu?

  • Autor: Propertynews.pl
  • 21 lis 2014 14:42
fot. Bohoboco

Koncepcja pop up stores zdaje się sprawdzać szczególnie w przypadku start up-ów, głównie z branży modowej. W ten sposób rynek testowały m.in. takie brandy jak: Loft 37, Orska, Wearso, Natasha Pavluchenko.

REKLAMA

Pop up stores czyli sklepy na chwilę powoli stają się stałym elementem krajobrazu obiektów handlowych w Polsce. Większość z nich ma już swoje sklepy stacjonarne i rozwija sieć. Tak jak Bohoboco, który swój pop up store w 2013 roku otworzył w Starym Browarze.

- Dla naszej młodej marki była to doskonała okazja do sprawdzenia oferty na lokalnym rynku i zapoznania się z opinią klientów. Sukces sklepu w Starym Browarze był na tyle duży, że zostaliśmy w poznańskiej galerii jako sklep stacjonarny. Obecnie prowadzimy cztery butiki w prestiżowych lokalizacjach: w Warszawie, Gdyni i Poznaniu - mówi w rozmowie z portalem Propertynews.pl Michał Lach, współwłaściciel marki.

Taka formuła ma ogromną zaletę, zwłaszcza dla debiutujących marek - krótki termin najmu, a co za tym idzie mniejsze ryzyko inwestycji. Ma jednak swoje minusy:

- Uznaliśmy, że w dłuższej perspektywie, w przypadku naszego brandu, sprawdzają się klasyczne butiki, gdzie możemy stworzyć komfortową atmosferę dla klientów, inwestując chociażby w ciekawy projekt architektoniczny i wystrój wnętrza. Tego zwykle nie można zaoferować w pop up storze ze względu na jego ulotny charakter - tłumaczy Kamil Owczarek, drugi z właścicieli firmy.

Salony Bohoboco działają obecnie w warszawskim i gdyńskim Klifie, Galerii Mokotów i w Starym Browarze w Poznaniu.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.