REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Stolzen zmienia wizerunek. Nowe logo i nowoczesna identyfikacja wizualna

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 15 wrz 2016 12:29
fot. pixabay.com

Elbląska firma Stolzen, producent frontów meblowych zmienia wizerunek, wprowadzając do komunikacji marki nowe logo wraz z nowoczesną identyfikacją wizualną.

REKLAMA

- Odświeżenie wizerunku to zakomunikowanie zmian jakie od dłuższego czasu zachodzą w naszej firmie - mówi Agnieszka Adamek-Zemke, dyrektor sprzedaży i marketingu Stolzen. Dziś Stolzen stawia na nowe technologie i niepowtarzalny design frontów meblowych. Patrzymy daleko w przyszłość i nieustannie poszukujemy nowatorskich rozwiązań. Nowa identyfikacja wizualna to zaakcentowanie innowacyjnego podejścia oraz podkreślenie wielu zmian, jakie zachodzą w naszej firmie. Nowy wizerunek jest także zapowiedzią dalszych działań, których podejmiemy się na przestrzeni najbliższych trzech lat – kontynuuje Adamek.

Nowy znak zastępuje identyfikację, która obowiązywała w latach 1994-2015. Zmianie uległa kolorystyka, krój logotypu oraz umiejscowienie ikony rozpoznawczej marki. Logo stało się znacznie prostsze, a zarazem bardziej wyraziste i czytelne. Oficjalny znak będzie występował zarówno w wersji poziomej jak i pionowej. Dzięki modyfikacji zyskuje na nowoczesności.

Nowe logo zostało wprowadzone do komunikacji z dniem 1 września 2016 roku. Znak sukcesywnie będzie pojawiał się w drukach oraz wszystkich materiałach kompatybilnie z zmniejszaniem się zapasów materiałów marketingowych.

Firma nowoczesna, dynamiczna, patrząca w przyszłość – za pomocą takich skojarzeń marka Stolzen chce być postrzegana na rynku. Oprócz zmiany logo, zmianie ulegnie także strona internetowa. Nowoczesne zarządzanie firmą, innowacyjne technologie produkcji, a także wprowadzanie na rynek nieszablonowego asortymentu zdaje się doskonale odzwierciedlać te cechy.

 

 





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY