REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Stolzen zmienia wizerunek. Nowe logo i nowoczesna identyfikacja wizualna

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 15 wrz 2016 12:29
fot. pixabay.com

Elbląska firma Stolzen, producent frontów meblowych zmienia wizerunek, wprowadzając do komunikacji marki nowe logo wraz z nowoczesną identyfikacją wizualną.

REKLAMA

- Odświeżenie wizerunku to zakomunikowanie zmian jakie od dłuższego czasu zachodzą w naszej firmie - mówi Agnieszka Adamek-Zemke, dyrektor sprzedaży i marketingu Stolzen. Dziś Stolzen stawia na nowe technologie i niepowtarzalny design frontów meblowych. Patrzymy daleko w przyszłość i nieustannie poszukujemy nowatorskich rozwiązań. Nowa identyfikacja wizualna to zaakcentowanie innowacyjnego podejścia oraz podkreślenie wielu zmian, jakie zachodzą w naszej firmie. Nowy wizerunek jest także zapowiedzią dalszych działań, których podejmiemy się na przestrzeni najbliższych trzech lat – kontynuuje Adamek.

Nowy znak zastępuje identyfikację, która obowiązywała w latach 1994-2015. Zmianie uległa kolorystyka, krój logotypu oraz umiejscowienie ikony rozpoznawczej marki. Logo stało się znacznie prostsze, a zarazem bardziej wyraziste i czytelne. Oficjalny znak będzie występował zarówno w wersji poziomej jak i pionowej. Dzięki modyfikacji zyskuje na nowoczesności.

Nowe logo zostało wprowadzone do komunikacji z dniem 1 września 2016 roku. Znak sukcesywnie będzie pojawiał się w drukach oraz wszystkich materiałach kompatybilnie z zmniejszaniem się zapasów materiałów marketingowych.

Firma nowoczesna, dynamiczna, patrząca w przyszłość – za pomocą takich skojarzeń marka Stolzen chce być postrzegana na rynku. Oprócz zmiany logo, zmianie ulegnie także strona internetowa. Nowoczesne zarządzanie firmą, innowacyjne technologie produkcji, a także wprowadzanie na rynek nieszablonowego asortymentu zdaje się doskonale odzwierciedlać te cechy.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!




REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.