REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Accorhotels żegna się ze standardowymi łazienkami. Nowy koncept wspomogą... start-upy

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 14 gru 2017 13:48
Accorhotels żegna się ze standardowymi łazienkami. Nowy koncept wspomogą... start-upy
fot. unsplash

Accorhotels, grupa poszukująca nowatorskich koncepcji w zakresie guest experience, chce się pożegnać ze zwykłymi łazienkami hotelowymi, przekształcając je dzięki nowoczesnym rozwiązaniom technologicznym. Aby to osiągnąć, grupa zdecydowała się zorganizować "Guest Experience Challenge", czyli warsztaty start-upowe w formie konkursu. W trakcie wydarzenia, którego gospodarzem będzie sieć hoteli Novotel, zgłoszone zespoły zaprezentują innowacyjne pomysły dla hotelowych łazienek.

REKLAMA

W pierwszej, grudniowej edycji, pilotażowo zaplanowane jest "Guest Experience Challenge" w Warszawie. Wydarzenie potrwa jeden dzień, w trakcie którego odbędą się twórcze sesje warsztatowe, a ich wynikiem będzie prezentacja finalnych koncepcji. 

Tematem warsztatów jest łazienka, a celem zadania konkursowego - stworzenie technologicznego rozwiązania, które zwiększy u gości poczucie komfortu, zadowolenia z pobytu i bliskości z marką. Obszarów jest wiele - m.in. design, światła, rozkład temperatury, zapachy. Zgłoszone pomysły powinny być gotowe do realizacji lub mieć formę zaawansowanych prototypów, aby rzeczywiście mogły zostać wdrożone.

Na trzy najlepsze projekty czekają nagrody finansowe - 2 tys. euro za pierwsze miejsce, 1500 euro za drugie i 1000 euro za trzecie. Dodatkowo, główny finalista zostanie zaproszony do współpracy przy wdrożeniu swej idei w obiektach Accorhotels w Europie Środkowo-Wschodniej. Co więcej, zwycięska drużyna będzie mogła zamienić nagrodę pieniężną na możliwość przedstawienia swojego pomysłu przed Central Innovation Unit w Paryżu i powalczyć o globalny kontrakt.

Wszystkie projekty przedstawione podczas wydarzenia będą oceniane według następujących kryteriów: nowoczesność i atrakcyjność koncepcji, jej jakość i funkcjonalność, łatwość wdrożenia, estetyka i design, potencjał społeczny, czy zgodność z tematem. W jury zasiądą przedstawiciele Accorhotels oraz Challenge Rocket - eksperta w zakresie organizacji hakatonów, który odpowiada za techniczny przebieg wydarzenia.

Wyniki zostaną ogłoszone oficjalnie na początku stycznia.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.