REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Inteligentna, interaktywna i innowacyjna łazienka. AccorHotels rozstrzygnął konkurs

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 15 sty 2018 12:27
fot. shutterstock

AccorHotels rozstrzygnął konkurs Guest Experience Challenge na digitalową łazienkę hotelową i wybrał najciekawsze rozwiązanie dla swoich gości.

REKLAMA

Zwycięski projekt to „SmarTap”, czyli inteligentny system zarządzania prysznicem. System zostanie zaimplementowany w hotelach w Europie Środkowo-Wschodniej, a jego twórcy mają szansę powalczyć o międzynarodowy kontrakt. Jest to część globalnej strategii AccorHotels w zakresie rozwijania nowoczesnych technologii.

W grudniu 2017 roku grupa AccorHotels zorganizowała pilotażowy konkurs Guest Experience Challenge skierowany do polskich i zagranicznych startupów oraz młodych firm. Jego celem było stworzenie technologicznego rozwiązania, które ożywi hotelową łazienkę. Gospodarzem wydarzenia została marka Novotel znana z poszukiwania nowatorskich rozwiązań.

Jean-Yves Besnard, Head of digital projects, social & digital learning practice for Eastern Europe, który przewodniczył Jury, wysoko ocenił poziom konkursu. -Wszystkie prezentowane projekty były niesamowite i jesteśmy pod wrażeniem kreatywności uczestników. Interaktywne wanny, prysznice, toalety i lustra… Zaskakujące jest to, jak cyfrowa może być hotelowa łazienka. Niestety, zwycięzca może być tylko jeden, ale widzimy wielkie możliwości w zgłoszonych projektach.

Inteligentny prysznic, interaktywne lustro, innowacyjna toaleta

Pierwsze miejsce w konkursie zajął izraelski startup, który zaprezentował SmarTap – interaktywny system zarządzania prysznicem. Jest to pierwsze na świecie tego typu rozwiązanie, które może nauczyć się nawyków gości hotelowych, dostosować temperaturę wody czy oświetlenie, a także pomoże zaoszczędzić wodę, prąd, ochroni rury przed uszkodzeniem, a nawet pokaże miejsce wycieku.

Asaf Shaltiel, dyrektor generalny SmarTap podkreśla, że Guest Experience Challenge to wspaniała inicjatywa, dzięki której firmy technologiczne mają szansę na spotkanie z dużym biznesem. - Jesteśmy niezwykle dumni, że AccorHotels docenił nasze rozwiązanie, a przede wszystkim cieszymy się, że jesteśmy częścią tworzenia nowego trendu w hotelarstwie. Wierzymy, że nasz produkt zapewni gościom hotelowym nowe doznania związane z korzystaniem z łazienki, a hotelom pozwoli zoptymalizować zarządzanie, prowadząc do obniżenia kosztów wody i energii - mówi.

Projekt zostanie wdrożony w wybranych hotelach w Europie Środkowo-Wschodniej. Zwycięzcy zadecydują, czy zamienią nagrodę pieniężną w wysokości 2000 euro na możliwość przedstawienia swojego pomysłu przed Central Innovation Unit w Paryżu i powalczą o globalny kontrakt.

Drugie miejsce w konkursie i 1500 euro należy do elektronicznych, innowacyjnych myjących toalet od polskiej firmy Happy House, które nie tylko poprawiają komfort gości, ale także podnoszą prestiż hoteli i wpisują się w oczekiwania wielu klientów spoza Europy.

Trzecie miejsce i nagrodę 1000 euro otrzymały interaktywne lustra Abyss Glass, które mogą zapewnić dodatkową rozrywkę w łazienkach, a także ułatwić komunikację z klientami i administracją w hotelach.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie




  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.