REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Konkurs na najlepsze biuro w Polsce

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 23 maj 2019 11:03
Konkurs na najlepsze biuro w Polsce
fot. mat. CBRE

Aż 76 proc. osób pomiędzy 18 a 34 rokiem życia deklaruje, że wygląd biura wpływa na to, w jaki sposób postrzegają firmę – wynika z badania przeprowadzonego przez Ipsos. Odpowiedni design może więc przyciągnąć nowych pracowników, a także sprawić, że obecni będą czuli się w nim lepiej. Konkurs OFFICE SUPERSTAR 2019, organizowany przez CBRE, docenia najlepsze biura. Zgłoszenia są zbierane od 22 maja do 30 czerwca br. w aż 16 kategoriach, m.in. na najlepszą przestrzeń konferencyjną, strefę rekreacji czy biuro w branży finansowej.

REKLAMA

- To już trzecia edycja konkursu OFFICE SUPERSTAR, w której podejmiemy się wyboru najlepszych biur w Polsce. Nie możemy się doczekać zgłoszeń konkursowych! Poprzednie edycje udowodniły, że aranżacje biurowe w naszym kraju są na światowym poziomie. Dziś nie trzeba już nikogo przekonywać, że biuro to coś więcej niż miejsce pracy, które wpływa na nasze zadowolenie jako pracowników i efektywność. Napawa nas dumą fakt, że coraz więcej organizacji o tym wie, a także z powodzeniem wdraża najlepsze rozwiązania w swoich przestrzeniach. OFFICE SUPERSTAR jest świetnym narzędziem dla firm, które chcą podkreślić rolę pracownika i miejsca pracy w swojej strategii, dlatego zapraszamy do zgłoszeń, niech wygrają najlepsi – mówi Natalia Wenzławska, zastępca dyrektora marketingu i komunikacji, CBRE.

Na celowniku biura, w których chce się być

OFFICE SUPERSTAR to pierwszy i jedyny w Polsce konkurs promujący organizacje, które swoje biura postrzegają nie tylko jako miejsce pracy, ale kreują przestrzeń przyjazną i komfortową dla swoich pracowników. CBRE chce pokazać aktualne trendy, kształtujące rynek powierzchni biurowych w różnych branżach oraz wyróżnić nowatorskie koncepcje, które sprawdziły się w praktyce.

W konkursie może wziąć udział każdy najemca lub właściciel przestrzeni biurowej, który chce pochwalić się swoją aranżacją, a przy okazji wzmocnić wizerunek firmy jako dobrego pracodawcy i partnera w biznesie. Wystarczy od 22 maja do 30 czerwca wypełnić formularz na stronie www.officesuperstar.pl. Do wyboru jest aż 16 kategorii:

6 branż: finansowa, SSC/BPO, technologiczna, kreatywna, logistyczna / magazynowa oraz doradztwo biznesowe i prawne;
5 lokalizacji biura: Trójmiasto, Kraków, Wrocław, Łódź, Poznań;
4 rodzaje wnętrz: biuro coworkingowe, przestrzeń socjalna, sala konferencyjna, przestrzeń rekreacyjna
1 rodzaj zastosowanych rozwiązań: innowacje i technologie.
Udział w konkursie jest bezpłatny. Każda firma może zgłosić swoje wnętrze w maksymalnie dwóch kategoriach.

Niezależni eksperci ocenią biura

Spośród wszystkich nadesłanych zgłoszeń, wyboru laureatów dokona niezależna Kapituła, złożona z ekspertów w dziedzinie nieruchomości, architektury, środowiska pracy, zarządzania zmianą oraz designu. Wśród nich znajdują się m.in.: prof. dr hab. inż. architekt Ewa Kuryłowicz, Radosław Gajda i Natalia Szcześniak - autorzy vloga „Good Idea”, Bogna Kietlińska, socjolog oraz Beata Bochińska, ekspertka designu.

Ogłoszenie wyników konkursu odbędzie się na początku października br. podczas uroczystej Gali Finałowej w Warszawie, a zwycięzcy otrzymają tytuł OFFICE SUPERSTAR 2019 oraz niezwykłą statuetkę w postaci lewitującej doniczki. Co więcej, w ramach każdego zwycięskiego projektu wyróżnienie przysługuje również zaangażowanym architektom i projektantom.

Biurowe wyróżnienia już po raz trzeci

W drugiej edycji konkursu OFFICE SUPERSTAR wzięło udział ponad 150 firm, spośród których Kapituła wyłoniła 17 najbardziej unikalnych wnętrz biurowych. Wśród wyróżnionych znalazły się aranżacje m.in. ING Banku Śląskiego, Kancelarii SDZ, Lionbridge czy Skanska.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie


DO POBRANIA





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.