REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Które wnętrze centrum handlowego warte jest nagrody?

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 10 sty 2019 09:00
Które wnętrze centrum handlowego warte jest nagrody?
Te obiekty zostały nominowane w konkursie Property Design Awards w kategorii "Design - Wnętrze: Centrum Handlowe"
Które wnętrze centrum handlowego warte jest nagrody?
Które wnętrze centrum handlowego warte jest nagrody?
Które wnętrze centrum handlowego warte jest nagrody?
Które wnętrze centrum handlowego warte jest nagrody?
Które wnętrze centrum handlowego warte jest nagrody?
Które wnętrze centrum handlowego warte jest nagrody?
Które wnętrze centrum handlowego warte jest nagrody?
Które wnętrze centrum handlowego warte jest nagrody?
Które wnętrze centrum handlowego warte jest nagrody?
Które wnętrze centrum handlowego warte jest nagrody?
Które wnętrze centrum handlowego warte jest nagrody?
Które wnętrze centrum handlowego warte jest nagrody?
Które wnętrze centrum handlowego warte jest nagrody?
Które wnętrze centrum handlowego warte jest nagrody?
Które wnętrze centrum handlowego warte jest nagrody?
Które wnętrze centrum handlowego warte jest nagrody?
Które wnętrze centrum handlowego warte jest nagrody?
Które wnętrze centrum handlowego warte jest nagrody?
Które wnętrze centrum handlowego warte jest nagrody?
Które wnętrze centrum handlowego warte jest nagrody?
Które wnętrze centrum handlowego warte jest nagrody?
Które wnętrze centrum handlowego warte jest nagrody?

Forum Gdańsk, Galeria Madison, Galeria Libero Katowice, Atrium Promenada i Centrum Praskie Koneser - te obiekty zostały nominowane w konkursie Property Design Awards w kategorii "Design - Wnętrze: Centrum Handlowe".

REKLAMA

Atrium Promenada

Jedno z najstarszych centrów handlowych w Polsce, Atrium Promenada dzięki SUD Architectes zyskało nowe oblicze. Dzięki pierwszej fazie prac centrum z portfela Grupy Atrium zyskało unikalne wnętrza, inspirowane architekturą i stylem grand magasin. Główną część pasażu gruntowanie przebudowano, tworząc przestrzenną Aleję Fontann. Otwarto strefę gastronomiczną: Republikę Smaku – zupełnie nową przestrzeń centrum handlowego, przywodzącą na myśl klimatyczne bistra i kafejki w stylu retro. Modernizacja Atrium Pormenada jest największą modernizacją istniejącego centrum handlowego do tej pory w Polsce. Centrum zyskało 13, 2 tys. m2 nowej powierzchni z bogatą ofertą modową i nową strefą food court. Promenada wyróżnia się unikatową na skalę europejską architekturą, która nawiązuje do znanych ulic modowych i kultowych domów towarowych grand magasin światowych stolic mody. Wnętrza zostały zaprojektowane z dbałością o detale i najwyższą jakość wykończeń. Dzięki przeszklonemu sufitowi, kryształowym żyrandolom i transparentnym balustradom wnętrza zostały wypełnione światłem. Wrażenie ekskluzywności potęguje przestrzenny pasaż z podwójnymi, 6-metrowymi witrynami oraz nowe strefy wypoczynku. Centralnym punktem Alei jest 12 metrowa fontanna o średnicy 5 metrów, pozwalająca na zsynchronizowaną grę świateł, wody i muzyki. Atrium Promenada zyskało nową strefę restauracyjną - Republika Smaku, o unikalnej atmosferze, dzięki drobiazgowo dopracowanej aranżacji wnętrz. Za projekt modernizacji odpowiada pracownia SUD Architectes.

Galeria Handlowa Madison

Po przeprowadzonym w tym roku gruntownym remoncie Galerii Madison w Gdańsku autorstwa pracowni Virgo, design wnętrz nawiązuje do skandynawskiej estetyki: prostych form, przyjaznej architektury opartej o naturalne materiały oraz filozofii „hygge”. W jasnych, przestronnych korytarzach na klientów czekają komfortowe strefy wypoczynku wypełnione przytulnymi fotelami i meblami; ozdobami wykonanymi z drewna, co tworzy komfortową, niemalże domową przestrzeń handlową. W części restauracyjnej pojawiają się regały z książkami oraz „common table" duże, wspólne stoły, które zachęcają do współdzielenia posiłków i podkreślają przyjazną atmosferę miejsca. Podczas remontu zmodernizowano także pasaże galerii: ujednolicono witryny sklepów, wymieniono okładziny podłogowe i sufity, zamontowano nowe oświetlenie oraz system identyfikacji i nawigacji. Jasne, pełne naturalnego światła, wnętrze można podziwiać z nowej, panoramicznej windy.

Pasaż Handlowo-Usługowy, Centrum Praskie Koneser

Projekt architektoniczny Konesera opracowała pracownia Juvenes. Komercyjna część projektu – realizowana przez Grupę Liebrecht & wooD oraz BBI Development S.A. – oferuje 20 000 mkw. powierzchni przeznaczonych na funkcje handlowe, usługowe, gastronomiczne i kulturalne, a także 25 500 mkw. powierzchni biurowych, w tym biura loftowe. 

30 proc. z 21 800 mkw. powierzchni handlowej przeznaczono na klimatyczne restauracje, kawiarnie i bary (ZONI, bistro WuWu, Pijalnia Czekolady E. Wedel, Bar ¾, Ferment Praski, Frankie’s, ORZO, 24-godzinny koncept restauracyjno-klubowy Grupy Warszawa, Bombaj Masala, Azia Restaurants i inne).

W Koneserze została stworzona unikalna przestrzeń dla butików młodych marek modowych oraz wyposażenia wnętrz, zróżnicowanych pod względem ceny i oferty. W ostatni weekend września zostaną otwarte punkty takich marek jak Prysznic Modowy Marioli Turbiarz, So Chick So Freak, Targi Rzeczy Ładnych, s:HEirt, ONE No.1 Varsovie, Muscat, Mydlarnia Cztery Szpaki, POLISH DESIGN, I Love Grain oraz Freeshion.

Ponadto w części handlowo-usługowej ulokowało się m.in. Centrum Medyczne Damiana, klub Zdrofit Fitness (otwarcie klubu w listopadzie tego roku), a także takie sklepy i punkty usługowe jak Biedronka, Inmedio, Świat Książki, Pralnia Lagoon czy ING Bank.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie


DO POBRANIA





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.