REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Poszukiwany pomysł na wnętrza placówek Rossmann. Na starcie konkurs

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 04 kwi 2017 13:30
Poszukiwany pomysł na wnętrza placówek Rossmann. Na starcie konkurs
fot. Rossmann

Sieć Rossmann ogłosiła konkurs dla studentów architektury na zaprojektowanie koncepcji wykończenia wnętrz placówek Rossmann.

REKLAMA

Myśleliście kiedyś o tym, żeby zaprojektować nowy standard wykonania sklepów największej sieci drogeryjnej w Polsce? Jesteście kreatywni? Studiujecie architekturę na Politechnice Łódzkiej? Rossmann rozpoczyna konkurs, w którym do wygrania są atrakcyjne nagrody finansowe.

Przed studentami zadanie opracowania koncepcji wykończenia wnętrz placówek Rossmann biorąc pod uwagę najbardziej prestiżowe lokalizacje. Do wykonania będzie prezentacja multimedialna, plansza wystawowa, a także opis idei danego rozwiązania.

Komisja konkursowa wyłoni najlepszą pod względem architektonicznym, wizualnym i użytkowym koncepcję wykończenia wnętrza sklepu. Przygotowane są atrakcyjne nagrody finansowe. Zwycięzca otrzyma 10 tys. zł. Osoba, która zajmie 2. miejsce - 7 tys. zł, a za 3. miejsce przewidziano nagrodę w wysokości 5 tys. zł.

Do konkursu zapraszone są osoby aktualnie studiujące na wszystkich kierunkach architektonicznych Wydziału Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska Politechniki Łódzkiej.

Konkurs rozpocznie się 10.04.2017 r. Na zgłoszenia firma czeka do 15.05.2017 r. Listę zwycięzców ogłoszona zostanie do 29.05.2017 r.

O to szczegółowe wytyczne koncepcji projektowej:

Prestiżowa lokalizacja;
Sala sprzedaży o powierzchni ok. 420 mkw.;
Min. 180 metrów bieżących regałów;
Minimalna wysokość użytkowa +3,30 m;
Jednolite oświetlenie sklepu;
Bezinwazyjny dostęp do instalacji znajdujących się w przestrzeni międzysufitowej;
Ilość klientów odwiedzająca sklep w ciągu dnia 2.000 osób;
Dostawa towaru głównym wejściem do sklepu za pośrednictwem skrzynek na wózkach (ciężar 600 kg);
Ochrona, ustawionych w nasłonecznionych witrynach produktów wrażliwych na  promieniowanie słoneczne;
Różne grupy asortymentowe produktów  (pielęgnacja, makijaż, perfumy, biżuteria, dermokosmetyki, parafarmaceutyki, art. spożywcze; art. dla dzieci, art. łazienkowe, czystość i zmywanie, gospodarstwo domowe, art. papierowe);
Nienaruszalność logotypu Rossman;
Elementy promocyjne produktów;
Elementy identyfikacji wizualnej.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie




Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.