REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Poszukiwany pomysł na wnętrza placówek Rossmann. Na starcie konkurs

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 04 kwi 2017 13:30
Poszukiwany pomysł na wnętrza placówek Rossmann. Na starcie konkurs
fot. Rossmann

Sieć Rossmann ogłosiła konkurs dla studentów architektury na zaprojektowanie koncepcji wykończenia wnętrz placówek Rossmann.

REKLAMA

Myśleliście kiedyś o tym, żeby zaprojektować nowy standard wykonania sklepów największej sieci drogeryjnej w Polsce? Jesteście kreatywni? Studiujecie architekturę na Politechnice Łódzkiej? Rossmann rozpoczyna konkurs, w którym do wygrania są atrakcyjne nagrody finansowe.

Przed studentami zadanie opracowania koncepcji wykończenia wnętrz placówek Rossmann biorąc pod uwagę najbardziej prestiżowe lokalizacje. Do wykonania będzie prezentacja multimedialna, plansza wystawowa, a także opis idei danego rozwiązania.

Komisja konkursowa wyłoni najlepszą pod względem architektonicznym, wizualnym i użytkowym koncepcję wykończenia wnętrza sklepu. Przygotowane są atrakcyjne nagrody finansowe. Zwycięzca otrzyma 10 tys. zł. Osoba, która zajmie 2. miejsce - 7 tys. zł, a za 3. miejsce przewidziano nagrodę w wysokości 5 tys. zł.

Do konkursu zapraszone są osoby aktualnie studiujące na wszystkich kierunkach architektonicznych Wydziału Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska Politechniki Łódzkiej.

Konkurs rozpocznie się 10.04.2017 r. Na zgłoszenia firma czeka do 15.05.2017 r. Listę zwycięzców ogłoszona zostanie do 29.05.2017 r.

O to szczegółowe wytyczne koncepcji projektowej:

Prestiżowa lokalizacja;
Sala sprzedaży o powierzchni ok. 420 mkw.;
Min. 180 metrów bieżących regałów;
Minimalna wysokość użytkowa +3,30 m;
Jednolite oświetlenie sklepu;
Bezinwazyjny dostęp do instalacji znajdujących się w przestrzeni międzysufitowej;
Ilość klientów odwiedzająca sklep w ciągu dnia 2.000 osób;
Dostawa towaru głównym wejściem do sklepu za pośrednictwem skrzynek na wózkach (ciężar 600 kg);
Ochrona, ustawionych w nasłonecznionych witrynach produktów wrażliwych na  promieniowanie słoneczne;
Różne grupy asortymentowe produktów  (pielęgnacja, makijaż, perfumy, biżuteria, dermokosmetyki, parafarmaceutyki, art. spożywcze; art. dla dzieci, art. łazienkowe, czystość i zmywanie, gospodarstwo domowe, art. papierowe);
Nienaruszalność logotypu Rossman;
Elementy promocyjne produktów;
Elementy identyfikacji wizualnej.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY