REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Poszukiwany pomysł na wnętrze drogerii Rossmann. Na starcie konkurs

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 15 paź 2018 14:23
Poszukiwany pomysł na wnętrze drogerii Rossmann. Na starcie konkurs
fot. mat. prasowe Rossman

Myśleliście kiedyś o zaprojektowaniu nowego wyglądu sklepu największej sieci drogeryjnej w Polsce? Jesteście kreatywni? Studiujecie architekturę na Politechnice Łódzkiej? Rossmann rozpoczyna konkurs „Generacje Rossmann – czwarty wymiar przestrzeni”, w którym do wygrania są atrakcyjne nagrody finansowe.

REKLAMA

Architektura przyjmuje, że istnieją cztery wymiary przy projektowaniu: długość, szerokość, wysokość i czas. Ten czwarty wymiar jest dla Rossmanna kluczowy. To wspólny mianownik uniwersalnego projektu sklepu dostosowanego do klientów w każdym wieku. Proponowane rozwiązania powinny służyć podwyższeniu komfortu podczas zakupów i sprzyjać upowszechnianiu pozytywnych wzorców zdrowego stylu życia taki jak dbałość o zdrowie, środowisko czy o uczucia.

Zadanie to opracowanie koncepcji wykończenia wnętrz drogerii Rossmann. Wyobraźcie sobie, że chodzi o najbardziej prestiżowe lokalizacje sklepów. Ważne jest to, aby taki projekt był uniwersalny. Musi być przygotowany z myślą o starszych i młodszych klientach. Powinien uwzględniać dużą ilość produktów na półkach. Do wykonania jest prezentacja multimedialna, plansza wystawowa, a także opis idei danego rozwiązania.

Pytaniem, z którym muszą się zmierzyć konkursowicze, to: jak zaprojektować przestrzeń przyjazną, w której każde pokolenie będzie czuło się komfortowo?

Uniwersalne projektowanie zakłada integralność międzypokoleniową oraz dbałość o zdrowie i komfort każdego użytkownika. Jest ono oparta na poniższych zasadach:

- projektowanie rozwiązań, które będą dogodne dla jak największej grupy klientów;
- uwzględnianie indywidualnych preferencji użytkowników. Niektórzy robią zakupy szybko i potrzebują mieć wybrany produkt „pod ręką”, a inni chcą poszukać nowych rzeczy, sprawdzić ich skład i skonsultować swój wybór z doradzą;
- projektowanie rozwiązań intuicyjnych w użytkowaniu, które będą wygodne dla klientów. Zależy nam na czytelnych informacjach w drogeriach, uwzględniających takie warunki jak oświetlenie w sklepie, podział na kategorie produktowe;
- projektowanie rozwiązań, które pozwolą klientom zachować naturalną pozycję ciała przy wybieraniu produktów, tak, aby nie wymagało to od nich nadmiernego wysiłku;
- unikanie rozwiązań przygotowanych tylko dla wybranej grupy wiekowej, co w pewien sposób dyskryminowałoby inne osoby.

Komisja konkursowa wyłoni najlepszą pod względem architektonicznym, wizualnym i użytkowym koncepcję wykończenia wnętrza sklepu. Przygotowano  nagrody finansowe. Zwycięzca otrzyma 10 tys. zł. Osoba, która zajmie 2. miejsce - 7 tys. zł, a za 3. miejsce przewidziano nagrodę w wysokości 5 tys. zł.

Do konkursu zapraszone są osoby aktualnie studiujące na wszystkich kierunkach architektonicznych Wydziału Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska Politechniki Łódzkiej.

Pracę konkursową należy dostarczyć do siedziby organizatora (ul. św. Teresy 109 w Łodzi) z wyraźnym dopiskiem „Dział Inwestycji - Sklepy”. Na zgłoszenia czeka Rossman do 19.11.2018 r. Listę zwycięzców ogłosi do 17.12.2018 r.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.