REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

PropTech Festival: Ada sprawi, że biznes zarobi więcej z najmu

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 13 wrz 2018 09:08
 PropTech Festival: Ada sprawi, że biznes zarobi więcej z najmu
Razem z Kamilem Nicieją i Adamem Stankiewiczem — założycielami Ady — zauważyliśmy, że rynek nieruchomości, a szczególnie najem, technologicznie zatrzymał się w latach 90. Agenci, zarządcy czy deweloperzy dużo czasu poświęcali na jedną transakcję wynajmu, co nie szło w parze z rosnącym wynagrodzeniem. Postawiliśmy sobie pytanie: jak wprowadzona technologia może sprawić, że biznes będzie zarabiać więcej z najmu? - wspomina Natalia Świrska, jedna z założycieli Ady, fot. Filip Kamyczek

Ada to jedna z 10 najciekawszych technologii dla nieruchomości wyróżnionych w PropTech Festival - wydarzeniu i konkursie towarzyszącym konferencji Property Forum 2018. Nominowane technologie ocenią czytelnicy portalu Propertynews.pl, głosując na najlepsze.

REKLAMA

- Razem z Kamilem Nicieją i Adamem Stankiewiczem — założycielami Ady — zauważyliśmy, że rynek nieruchomości, a szczególnie najem, technologicznie zatrzymał się w latach 90. Agenci, zarządcy czy deweloperzy dużo czasu poświęcali na jedną transakcję wynajmu, co nie szło w parze z rosnącym wynagrodzeniem. Postawiliśmy sobie pytanie: jak wprowadzona technologia może sprawić, że biznes będzie zarabiać więcej z najmu? - wspomina Natalia Świrska, jedna z założycieli Ady.

Odpowiedź okazała się prosta. - Profesjonaliści powinni skupić się na podpisywaniu umów, a resztę obowiązków przekazać właśnie technologii. Wspólnie z grupą agentów zaczęliśmy pracować nad zorganizowaniem całego procesu — tak też powstała Ada - opowiada.

Co kryje się pod nazwą Ada? - Ada jest to pierwsza sztuczna inteligencja na rynku nieruchomości, które pomoże łatwiej wystawiać ogłoszenia, szybciej selekcjonować kandydatów oraz pozyskiwać nowe, dochodowe mieszkania. Dostarcza nowy standard dla wynajmu. Optymalizuje poświęcony czas przez agentów, zarządców i deweloperów w początkowym etapie najmu - podkreśla Natalia Świrska.

Co konkretnie robi Ada? - Komunikuje się z użytkownikami 24h/dobę, wzbogaca każde dodane ogłoszenie o Open Data na temat miast, dzięki temu możemy się dowiedzieć, czy w pobliżu znajdziemy dobrą szkołę dla dzieci, czy park dla pupila, promuje ogłoszenia w określonej grupie docelowej, analizuje, jak rozkładają się ceny popytu i podaży dla podobnych mieszkań, przeprowadza pierwszy wywiad z najemcami i umawia spotkania na oglądanie nieruchomości— wszystko to dzieje się automatycznie bez pomocy człowieka. Dodatkowo zapewnia pozyskiwanie nowych, atrakcyjnych nieruchomości, które można dołączyć do portfolio - opowiada.

Ada jest obecna w 14 największych miastach w Polsce. Działa w języku polskim i po angielsku, dzięki czemu jest również odpowiedzią na potrzeby zagranicznych najemców. - Obecnie współpracujemy już z ponad 20 podmiotami z rynku nieruchomości i posiadamy grono oddanych najemców - dodaje.

Kliknij, aby zagłosować!

W kolejnym etapie konkursu PropTech Festival twórcy technologii zaprezentują się przed Jury i gośćmi konferencji Property Forum 2018. Autorzy trzech najlepszych zostaną ogłoszeni podczas Gali Prime Property Prize 2018 (17 września, hotel Sheraton, Warszawa).

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.