REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

W Szczecinie szukają pomysłu na gadżet miejski. Projektanci do dzieła!

  • Autor: PropertyDesign.pl / Żegluga Szczecińska
  • 10 maj 2017 14:56
W Szczecinie szukają pomysłu na gadżet miejski. Projektanci do dzieła!
fot. Pixabay

Konkurs na projekt wraz z wykonaniem szczecińskiego gadżetu miejskiego ogłosiła Żegluga Szczecińska. Jego wynikiem ma być stworzenie unikalnej, kreatywnej pamiątki promującej Miasto Szczecin.

REKLAMA

Stworzony gadżet swoim charakterem, kształtem, kolorystyką powinien podkreślać najistotniejsze atuty stolicy Pomorza Zachodniego. Pamiątka ma stać się unikalnym symbolem miasta i jego zalet, spełniając przy tym wysokie standardy estetyczne i funkcjonalne. Gadżet sprzedawany będzie w Centrach Informacji Turystycznej, w której od kilku miesięcy w sprzedaży są już standardowe szczecińskie upominki.

Konkurs skierowany jest do osób fizycznych i prawnych ze szczególnym uwzględnieniem twórców i artystów prowadzących działalność gospodarczą w zakresie produkcji gadżetów promocyjnych lub zrzeszonych w stowarzyszeniach twórców i artystów, a także studentów i absolwentów kierunków artystycznych i projektowych. Projekt powinien być tak przygotowany, aby mógł zostać wdrożony do produkcji masowej w oparciu o znane i dostępne technologie produkcyjne, a cena produkcji jednej sztuki nie może przekroczyć 15 zł brutto.

Zwycięzcę wyłoni komisja, w skład której wejdą pracownicy Żeglugi Szczecińskiej i Miasta Szczecin związani z realizacją zadań o charakterze promocyjnym i turystycznym. Oceniane będą:

- Unikalność: gadżet ma być samodzielnym autorskim projektem stworzonym wyłącznie dla Gminy Miasta Szczecin na potrzeby opisywanego konkursu.

- Kreatywność: przedstawienie w sposób kreatywny, oryginalny i atrakcyjny symboli lub klimatu miasta Szczecin, nawiązując do promocji miasta jako destynacji turystycznej: (http://www.szczecin.eu/odwiedz_szczecin).

- Czytelność: gadżet w sposób jednoznaczny ma kojarzyć się ze Szczecinem i podkreślać atuty miasta.

- Spójność z wizją marki miasta Floating Garden (szczegóły na stronie miasta).

- Jakość wykonania.

- Estetyka i użyteczność: gadżet poza walorami estetycznymi ma spełniać funkcję praktyczną i użyteczną. Mile widziane są projekty proekologiczne.

- Cena: cena produkcji jednej sztuki nie może być wyższa niż 15 zł brutto.

Nagrodą będzie zawarcie umowy na dostawę 2000 sztuk gadżetów promocyjnych z możliwością zamawiania kolejnych partii.

Treść ogłoszenia konkursowego dostępna jest w biuletynie informacji publicznej Żeglugi Szczecińskiej.

Termin nadsyłania zgłoszeń mija 19 maja o godz. 14.30 (liczy się data wpływu do siedziby organizatora).

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY