REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Czy technologia SmartGlass zrewolucjonizuje witryny sklepowe?

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 07 mar 2018 09:17
Czy technologia SmartGlass zrewolucjonizuje witryny sklepowe?
fot. mat. pras.
Czy technologia SmartGlass zrewolucjonizuje witryny sklepowe?
Czy technologia SmartGlass zrewolucjonizuje witryny sklepowe?
Czy technologia SmartGlass zrewolucjonizuje witryny sklepowe?

Rozwój technologii w ostatnich latach przyniósł wiele zmian w przeróżnych płaszczyznach naszego życia. Coraz częściej korzystamy z możliwości zakupów online, jednak są one nadal mocno w tyle za klasycznymi metodami zakupów. Zadanie przed którym stoją obecnie sklepy polega na dostosowaniu trendów technologicznych do oczekiwań klientów. Wiele sieci handlowych na świecie zdecydowało się na korzystanie z najnowszych technologii, udowadniając że ma to realne przełożenie na wzrost liczby klientów, którzy ich odwiedzają.

REKLAMA

Tradycyjne sklepy stoją przed ogromnym wyzwaniem polegającym na zwróceniu uwagi przechodnia. Wyścig trwa… Co jeszcze może wyróżnić sklep? Odpowiedzią może być technologia SmartGlass, która pozwala na wykreowanie nietypowego designu. Zastosowanie folii ciekłokrystalicznej na szybach pozwala na stworzenie ekranu projekcyjnego, który daje możliwość wyświetlania dowolnych reklam. Sprzedawcy mają możliwość przekształcenia przezroczystej szyby, w ekran za pomocą jednego kliknięcia, następnie wystarczy jedynie odtworzyć dowolny obraz. Obok zjawiska, która przypomina nieco fatamorganę nikt nie przejdzie obojętnie.

Oświetlenie ma niesamowicie duże znaczenie w branży handlowej. Ten często niedoceniany element może realnie przełożyć się na sprzedaż. Produkty zdecydowanie inaczej prezentują się w różnego rodzaju świetle. Jak więc poradzić sobie ze zmiennym światłem słonecznym, które zmienia się w zależności od pory dnia? Folia ciekłokrystaliczna, którą mogą zostać pokryte witryny sklepowe daje możliwość kontroli ilości promieni słonecznych przedostających się przez szkło. Ponadto w upalnych miesiącach technologia może zmniejszyć temperaturę wewnątrz pomieszczenia, dzięki kontroli światła słonecznego. W czasie chłodniejszych miesięcy, istnieje natomiast możliwość zmaksymalizowania światła dziennego, dzięki czemu temperatura we wnętrzu może się podnieść.

Co może przynieść przyszłość? Jednym z planów rozwoju technologii SmartGlass jest stworzenie interaktywnego systemu wspierającego sprzedaż oraz obsługę klienta. Technologia pozwalałaby na stworzenie asystenta zakupów, który mógłby prowadzić klienta przez cały proces zakupów. Szczególne zainteresowanie inwestowaniem w tego typu technologie wykazały duże sieci restauracyjne oraz odzieżowe.

Tekst powstał we współpracy z firmą Sonte Poland.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.