REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Dobre doświetlenie wnętrz i neutralność szklanych elewacji

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 17 lip 2014 09:50
Dobre doświetlenie wnętrz i neutralność szklanych elewacji
Budynek z elewacją wykonaną ze szkła Pilkington Suncool™ 60/31, fot. NSG Group

Nowy typ wysokoselektywnego szkła przeciwsłonecznego: Pilkington Suncool™ 60/31 wyróżnia się bardzo niską refleksyjnością. Współczynnik odbicia światła na poziomie 11 proc. idzie w parze z niską przepuszczalnością energii słonecznej, wysoką przepuszczalnością światła i niskim współczynnikiem przenikania ciepła.

REKLAMA

Nowe szkło Pilkington nadaje się do neutralnych przeszklonych fasad o niskiej refleksyjności i parametrach świetlnych i energetycznych.

Grupa wysokoselektywnych szkieł przeciwsłonecznych Pilkington Suncool™ to kilkanaście produktów zapewniających skuteczną ochronę przed nadmiernym nasłonecznieniem. Do tego bogatego asortymentu dołącza teraz nowy produkt – szkło Pilkington Suncool™ 60/31, które odpowiada na zapotrzebowanie rynku w zakresie wysokoselektywnych szkieł przeciwsłonecznych o obniżonej refleksyjności. Nowe szkło o współczynniku odbicia światła LR = 11 proc. zastępuje swojego poprzednika: szkło Pilkington Suncool™ 60/30 o refleksyjności na poziomie 19 proc. Niski poziom odbicia światła szkła Pilkington Suncool™ 60/31 przekłada się z jednej strony na dobre doświetlenie wnętrz światłem dziennym, z drugiej zaś na „neutralność” szklanych elewacji.

Jednocześnie nowe szkło przeciwsłoneczne Pilkington Suncool™ 60/31 charakteryzuje się bardzo dobrymi parametrami świetlnymi i energetycznymi. Posiada wysoką przepuszczalność światła LT = 60 proc., niską przepuszczalność energii słonecznej g = 32 proc. i niski współczynnik przenikania ciepła Ug = 1,0 W/m2K. Dzięki takim właściwościom zastosowanie szkła Pilkington Suncool™ 60/31 zapewnia efektywną ochronę przed słońcem i dobrą izolacyjność cieplną przy jednoczesnym dostępie dużej ilości światła dziennego do pomieszczeń.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY