REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Jak hotele zyskują klientów? Stawiają na innowacyjne rozwiązania

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 04 maj 2016 12:12
Jak hotele zyskują klientów? Stawiają na innowacyjne rozwiązania
fot. Häfele / materiały prasowe
Jak hotele zyskują klientów? Stawiają na innowacyjne rozwiązania
Jak hotele zyskują klientów? Stawiają na innowacyjne rozwiązania
Jak hotele zyskują klientów? Stawiają na innowacyjne rozwiązania

Na komfort i wygodę wpływa wiele elementów, o których najlepiej pamiętać już na etapie budowy. Jak zyskać w oczach klienta pokazuje hotel Ibis Styles w górach Schwarzwaldu.

REKLAMA

W odróżnieniu od zwykłych systemów kontroli dostępu, wybrany przez Ibis Styles system umożliwia nie tylko otwieranie drzwi, ale co istotne dla sprawnej obsługi gości, pełną integrację z oprogramowaniem hotelowym oraz regulacją dostępu dla pracowników. Zakodowanie na karcie spersonalizowanej oferty sprawia, że gość zyskuje automatyczny dostęp nie tylko do pokoju, ale do wszystkich opłaconych, oferowanych przez hotel udogodnień, a także gwarancję większego bezpieczeństwa – do hotelowych pomieszczeń nie dostanie się nikt nieuprawniony. – Podobne rozwiązanie zastosowano także w innych nowoczesnych hotelach w Europie, jak na przykład w hotelu Intercontinental w Davos, Ruby Sofie w Wiedniu czy sieci hoteli Puro w Polsce – mówi Rafał Osiński, architekt z Häfele.

Wypoczynek klasy premium

Wygoda ruchu to jednak nie tylko kwestia dostania się i wydostania z pokoju czy samego hotelu. Wpływa na nią także umiejętne zaprojektowanie pomieszczeń – tak, by zapewnić maksimum komfortu nawet na niewielkiej przestrzeni. W tym celu stawia się m.in. na systemy przesuwne w wielu wariantach. W przeciwieństwie do klasycznie otwieranych drzwi nie ograniczają miejsca, a przy tym nawet najcięższe modele mogą być otwierane bezszelestnie i przy minimum wysiłku. W hotelu w Nagold systemy przesuwne zastosowano do oddzielania poszczególnych pomieszczeń, a także w garderobianych szafach. W trosce o wygodę i odpowiednie warunki do odpoczynku gości, zamontowano drzwi do pokoi o podwyższonych parametrach izolacyjności akustycznej wraz z automatyczną opadającą uszczelką i samozamykaczem.

Z myślą o gościu

Dla często podróżujących gości hotel musi oferować komfort podobny do tego, który odnajdują w domu – szczególnie w przypadku gości biznesowych. Oczekują, że nawet na kilkunastu metrach kwadratowych odnajdą przedpokój, sypialnię, salon, łazienkę i garderobę. By pogodzić te role na niewielkiej przestrzeni, w obiektach takich, jak Ibis Styles, Intercontinental czy Puro wykorzystuje się m.in. nowoczesne okucia meblowe. Te pozwalają np. na ukrycie małej toaletki za wysuwającymi się frontami, czy umieszczenie telewizora w nogach łóżka dzięki specjalnej elektrycznej windzie. Chwilę relaksu w podróży służbowej zapewni nie tylko lampka wina z hotelowego barku, ale i nastrojowe oświetlenie LED. To trafiło także do szaf i szuflad, co umożliwia gościom szybsze odnajdywanie pożądanych przedmiotów – rzecz nie do przecenienia, gdy ma się ledwie chwilę między kolejnymi spotkaniami. Klientom biznesowym z pewnością do gustu przypadną rozwiązania mające zapewnić wygodę, a także odpowiednie przechowywanie garderoby – jak np. umieszczone w szafie wysuwne cargo na buty. Podobnie jak blaty wysuwne, które zapewniają dodatkowe miejsce, ale mogą też służyć jako „skrytka” dla pokojowego sejfu.

Przeczytaj więcej: Jak zyskać w oczach hotelowego klienta



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY