REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Jak hotele zyskują klientów? Stawiają na innowacyjne rozwiązania

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 04 maj 2016 12:12
Jak hotele zyskują klientów? Stawiają na innowacyjne rozwiązania
fot. Häfele / materiały prasowe
Jak hotele zyskują klientów? Stawiają na innowacyjne rozwiązania
Jak hotele zyskują klientów? Stawiają na innowacyjne rozwiązania
Jak hotele zyskują klientów? Stawiają na innowacyjne rozwiązania

Na komfort i wygodę wpływa wiele elementów, o których najlepiej pamiętać już na etapie budowy. Jak zyskać w oczach klienta pokazuje hotel Ibis Styles w górach Schwarzwaldu.

REKLAMA

W odróżnieniu od zwykłych systemów kontroli dostępu, wybrany przez Ibis Styles system umożliwia nie tylko otwieranie drzwi, ale co istotne dla sprawnej obsługi gości, pełną integrację z oprogramowaniem hotelowym oraz regulacją dostępu dla pracowników. Zakodowanie na karcie spersonalizowanej oferty sprawia, że gość zyskuje automatyczny dostęp nie tylko do pokoju, ale do wszystkich opłaconych, oferowanych przez hotel udogodnień, a także gwarancję większego bezpieczeństwa – do hotelowych pomieszczeń nie dostanie się nikt nieuprawniony. – Podobne rozwiązanie zastosowano także w innych nowoczesnych hotelach w Europie, jak na przykład w hotelu Intercontinental w Davos, Ruby Sofie w Wiedniu czy sieci hoteli Puro w Polsce – mówi Rafał Osiński, architekt z Häfele.

Wypoczynek klasy premium

Wygoda ruchu to jednak nie tylko kwestia dostania się i wydostania z pokoju czy samego hotelu. Wpływa na nią także umiejętne zaprojektowanie pomieszczeń – tak, by zapewnić maksimum komfortu nawet na niewielkiej przestrzeni. W tym celu stawia się m.in. na systemy przesuwne w wielu wariantach. W przeciwieństwie do klasycznie otwieranych drzwi nie ograniczają miejsca, a przy tym nawet najcięższe modele mogą być otwierane bezszelestnie i przy minimum wysiłku. W hotelu w Nagold systemy przesuwne zastosowano do oddzielania poszczególnych pomieszczeń, a także w garderobianych szafach. W trosce o wygodę i odpowiednie warunki do odpoczynku gości, zamontowano drzwi do pokoi o podwyższonych parametrach izolacyjności akustycznej wraz z automatyczną opadającą uszczelką i samozamykaczem.

Z myślą o gościu

Dla często podróżujących gości hotel musi oferować komfort podobny do tego, który odnajdują w domu – szczególnie w przypadku gości biznesowych. Oczekują, że nawet na kilkunastu metrach kwadratowych odnajdą przedpokój, sypialnię, salon, łazienkę i garderobę. By pogodzić te role na niewielkiej przestrzeni, w obiektach takich, jak Ibis Styles, Intercontinental czy Puro wykorzystuje się m.in. nowoczesne okucia meblowe. Te pozwalają np. na ukrycie małej toaletki za wysuwającymi się frontami, czy umieszczenie telewizora w nogach łóżka dzięki specjalnej elektrycznej windzie. Chwilę relaksu w podróży służbowej zapewni nie tylko lampka wina z hotelowego barku, ale i nastrojowe oświetlenie LED. To trafiło także do szaf i szuflad, co umożliwia gościom szybsze odnajdywanie pożądanych przedmiotów – rzecz nie do przecenienia, gdy ma się ledwie chwilę między kolejnymi spotkaniami. Klientom biznesowym z pewnością do gustu przypadną rozwiązania mające zapewnić wygodę, a także odpowiednie przechowywanie garderoby – jak np. umieszczone w szafie wysuwne cargo na buty. Podobnie jak blaty wysuwne, które zapewniają dodatkowe miejsce, ale mogą też służyć jako „skrytka” dla pokojowego sejfu.

Przeczytaj więcej: Jak zyskać w oczach hotelowego klienta

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.