REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Światło w sklepie staje się interaktywnym narzędziem

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 30 maj 2017 13:41
Światło w sklepie staje się interaktywnym narzędziem
fot. mat. prasowe
Światło w sklepie staje się interaktywnym narzędziem
Światło w sklepie staje się interaktywnym narzędziem
Światło w sklepie staje się interaktywnym narzędziem
Światło w sklepie staje się interaktywnym narzędziem

Flagowy sklep sieci MediaMarkt, znajdujący się w centrum Eindhoven wprowadzi aplikację „Store Guide”. Pozwoli ona klientom sklepu na zlokalizowanie poszukiwanych produktów za pomocą smartfonów, a droga do odpowiedniego miejsca przebiegnie sprawnie i łatwo dzięki innowacyjnemu oświetleniu LED, będącemu częścią wewnętrznego systemu pozycjonowania. Nowoczesne systemy pozwalają projektantom tworzyć sklepy, które będą wchodziły w interakcję z klientami.

REKLAMA

Aplikacja „Store Guide” wykorzystuje precyzyjny system pozycjonowania Philips Indoor oraz system wewnętrznego mappingu Aisle411, współpracującego z Philips Lighting. Każda oprawa LED firmy Philips zamontowana w sklepie nadaje swoją lokalizację poprzez niedostrzegalną dla ludzkiego oka modulację światła, wykrywaną przez aparat w smartfonie klienta. Tak zgromadzone informacje są wykorzystywane przez aplikację sklepu do wskazania drogi do konkretnego produktu lub wysłania informacji o ofertach specjalnych na podstawie położenia klienta. Wszystko to przy zachowaniu prywatności, jako że aplikacja nie pobiera żadnych danych osobowych.

Aplikacja „StoreGuide” ma rozpocząć nową erę zakupów w sklepach sieci MediaMarkt. Pozostaje to w zgodzie z nową filozofią sprzedaży sieci, która polega na wyniesieniu doświadczenia zakupów w MediaMarkt, zarówno tych tradycyjnych jak i online, na kolejny poziom dzięki nowej koncepcji inspirujących i pełnych rozrywki sklepów.

- MediaMarkt jest liderem innowacji w dziedzinie obsługi klienta i technologii - mówi Gordon Scholz, CEO holenderskiego oddziału MediaMarkt. - Aplikacja Store Guide idealnie się w to wpisuje. System pozycjonowania wewnątrz budynków Philips Lighting pozwala nam zaoferować naszym klientom inspirującą, przyjemną i wygodną formułę zakupów - dodaje.

- Analiza przeprowadzona na zlecenie Philips Lighting przez Kantar/TNS pokazuje, że 'lokalizowanie produktów w sklepie’, jest jednym z głównych powodów, dla których klienci pragną korzystać z dedykowanej aplikacji podczas zakupów - wyjaśnia Gerben van der Lugt, szef działu Indoor Positioning w Philips Lighting. 

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY