REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Światło w sklepie staje się interaktywnym narzędziem

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 30 maj 2017 13:41
Światło w sklepie staje się interaktywnym narzędziem
fot. mat. prasowe
Światło w sklepie staje się interaktywnym narzędziem
Światło w sklepie staje się interaktywnym narzędziem
Światło w sklepie staje się interaktywnym narzędziem
Światło w sklepie staje się interaktywnym narzędziem

Flagowy sklep sieci MediaMarkt, znajdujący się w centrum Eindhoven wprowadzi aplikację „Store Guide”. Pozwoli ona klientom sklepu na zlokalizowanie poszukiwanych produktów za pomocą smartfonów, a droga do odpowiedniego miejsca przebiegnie sprawnie i łatwo dzięki innowacyjnemu oświetleniu LED, będącemu częścią wewnętrznego systemu pozycjonowania. Nowoczesne systemy pozwalają projektantom tworzyć sklepy, które będą wchodziły w interakcję z klientami.

REKLAMA

Aplikacja „Store Guide” wykorzystuje precyzyjny system pozycjonowania Philips Indoor oraz system wewnętrznego mappingu Aisle411, współpracującego z Philips Lighting. Każda oprawa LED firmy Philips zamontowana w sklepie nadaje swoją lokalizację poprzez niedostrzegalną dla ludzkiego oka modulację światła, wykrywaną przez aparat w smartfonie klienta. Tak zgromadzone informacje są wykorzystywane przez aplikację sklepu do wskazania drogi do konkretnego produktu lub wysłania informacji o ofertach specjalnych na podstawie położenia klienta. Wszystko to przy zachowaniu prywatności, jako że aplikacja nie pobiera żadnych danych osobowych.

Aplikacja „StoreGuide” ma rozpocząć nową erę zakupów w sklepach sieci MediaMarkt. Pozostaje to w zgodzie z nową filozofią sprzedaży sieci, która polega na wyniesieniu doświadczenia zakupów w MediaMarkt, zarówno tych tradycyjnych jak i online, na kolejny poziom dzięki nowej koncepcji inspirujących i pełnych rozrywki sklepów.

- MediaMarkt jest liderem innowacji w dziedzinie obsługi klienta i technologii - mówi Gordon Scholz, CEO holenderskiego oddziału MediaMarkt. - Aplikacja Store Guide idealnie się w to wpisuje. System pozycjonowania wewnątrz budynków Philips Lighting pozwala nam zaoferować naszym klientom inspirującą, przyjemną i wygodną formułę zakupów - dodaje.

- Analiza przeprowadzona na zlecenie Philips Lighting przez Kantar/TNS pokazuje, że 'lokalizowanie produktów w sklepie’, jest jednym z głównych powodów, dla których klienci pragną korzystać z dedykowanej aplikacji podczas zakupów - wyjaśnia Gerben van der Lugt, szef działu Indoor Positioning w Philips Lighting. 

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.