REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo

×

Szukaj w serwisie

Technologie przyszłości już dziś w polskim biurowcu

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 13 cze 2016 17:01
Technologie przyszłości już dziś w polskim biurowcu
fot. Nanovo
Technologie przyszłości już dziś w polskim biurowcu
Technologie przyszłości już dziś w polskim biurowcu
Technologie przyszłości już dziś w polskim biurowcu
Technologie przyszłości już dziś w polskim biurowcu

System interaktywnych ekranów, dzięki którym z łatwością trafić można do żądanego miejsca, otrzymywanie przydatnych informacji, a nawet ofert marketingowych. Z tych między innymi udogodnień korzystać można, posiadając darmową aplikację w liczącym blisko 7 tys. metrów kwadratowych Euro Centrum.

REKLAMA

Spółka Nanovo zakończyła tam właśnie wdrażanie systemu Wielokanałowej Komunikacji, opartego na autorskim oprogramowaniu Signio.

Dzięki możliwości korzystania wewnątrz z wielokanałowej komunikacji, Euro Centrum już dziś należy do najinteligentniej skomunikowanych budynków biurowo – konferencyjnych w całej Polsce.

- Zaimplementowane przez naszych specjalistów rozwiązanie to de facto najbardziej zaawansowany rodzaj nawigacji, z jaką możemy mieć do czynienia w środku dużego budynku komercyjnego. Oprócz samego wskazania najkrótszej drogi do miejsca, do którego chcemy dotrzeć, otrzymujemy po drodze szereg przydatnych informacji, a nawet – dostosowane do naszych zainteresowań – oferty marketingowe, i to w bardzo wyraźny, lecz subtelny sposób – mówi Dariusz Sobczak, prezes zarządu Nanovo.

Wdrożona przez Nanovo usługa ma na celu przede wszystkim ułatwić osobom odwiedzającym sprawne poruszanie się po całym budynku. Dlatego, wchodząc do wnętrza obiektu, wystarczy pobrać darmową aplikację na wyposażony w bluetooth smartphone, a następnie postępować według wskazówek otrzymywanych dzięki niej. W czasie drogi na miejsce przeznaczenia (np. do określonej Sali konferencyjnej lub biura), użytkownik aplikacji otrzymywać też będzie niezbędne informacje dotyczące właściwego kierunku (np. „idź około 15 metrów prosto, potem w prawo, do windy. Wjedź na 4 piętro” etc.) na wiszących w korytarzach interaktywnych ekranach. Oprócz tego, zarówno na własnym smartphone, jak i ekranach, wyświetlać się będą takie wiadomości jak: usytuowanie lokali gastronomicznych i usługowych w budynku, rozkład jazdy pociągów czy samolotów, które mogą być potrzebne później, jak również dotyczące zamawiania taksówki po skończonym spotkaniu lub innych możliwościach dostania się do innego miejsca w Warszawie.

- Rozwiązanie to jest w pełni zintegrowane: smartphone z aplikacją, nawigacja, interaktywność. Dodatkowo użytkownik aplikacji, który w ramach obowiązków służbowych znajduje się w budynku, otrzymywać może również indywidualnie dobrane oferty marketingowe – dodaje Dariusz Sobczak.

Zarówno w smartphonie, jak i na ekranach w obiekcie otrzymać można informację o zniżce na kawę i inne napoje czy jedzeniu w jednym ze znajdujących się w Euro Centrum barów. Kiedy spotkanie dobiega już końca, pojawić się zaś może wiadomość o specjalnej promocji określonej korporacji taksówkowej. To jedyny w Polsce, jak dotąd, tego typu system zastosowany w budynku biurowym.

- Wprowadzenie tego rozwiązania daje osobom odwiedzającym Euro Centrum wygodę, zaś sam obiekt zyskuje niewątpliwie rangę jeszcze bardziej prestiżowego, przez kompleksowy i komfortowy charakter tej nawigacji – mówi Jakub Głuszkiewicz, członek zarządu Nanovo, odpowiedzialny za rozwój i wdrożenia technologiczne.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY