REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

W królestwie designu: salony przyjazne klientom i architektom

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 22 maj 2014 15:46
W królestwie designu: salony przyjazne klientom i architektom
fot. Drzwi i podłogi Vox
W królestwie designu: salony przyjazne klientom i architektom
W królestwie designu: salony przyjazne klientom i architektom
W królestwie designu: salony przyjazne klientom i architektom
W królestwie designu: salony przyjazne klientom i architektom

Jak dopasować drzwi do reszty aranżacji? Jaka podłoga będzie najlepsza do łazienki? Czy w kuchni można zastosować panele dekoracyjne? Jakie trendy w urządzaniu wnętrz są obecnie najmodniejsze? To tylko niektóre z pytań, na które odpowiedź można znaleźć w salonach Drzwi i podłogi Vox.

REKLAMA

Grupa Kapitałowa Vox zmienia się nieustannie, konsekwentnie realizując przy tym strategię marki, opartą na idei Human Touch. Zaowocowało to nawiązaniem bliskiej współpracy z architektami, starannym doborem innowacyjnych produktów wysokiej jakości oraz dynamicznym rozwojem sieci salonów sprzedaży. – Nasze salony mają być przyjazne ludziom, zarówno profesjonalistom, jak i tym, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z projektowaniem i urządzaniem wnętrz. Chcemy, aby każdy salon stał się miejscem spotkań i wzajemnych inspiracji architektów i klientów poszukujących nieszablonowych rozwiązań – wyjaśnia Arkadiusz Śmiłowski, Dyrektor Sprzedaży Detalicznej sieci Drzwi i podłogi VOX.

Vox dla klienta

Drzwi i podłogi VOX oferują produkty, które pozwalają wyrazić własny styl i unikalny sposób postrzegania świata. Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów, sieć oferuje bezpłatne konsultacje w zakresie profesjonalnej aranżacji wnętrz. – Zależy nam, aby każdy mógł poczuć się u nas jak indywidualista. Nasi architekci pomogą wykreować wymarzoną wizję mieszkania i odpowiednio dobrać poszczególne elementy wyposażenia tak, aby razem tworzyły harmonijną całość – tłumaczy Arkadiusz Śmiłowski. W tych salonach, w których architekt nie pełni stałego dyżuru, wystarczy wcześniej telefonicznie umówić się na spotkanie. – Zgodnie z przyjętą strategią rozwoju marki, obserwujemy najnowsze trendy w architekturze wnętrz i adaptujemy nasz biznes do zachodzących zmian po to, by wciąż oferować klientom nowe rozwiązania i aby nasze salony stały się też bardziej przestronne, dzięki czemu możemy prezentować ofertę w ciekawych aranżacjach – kontynuuje Arkadiusz Śmiłowski.

Na architektów czeka duża sala szkoleniowa oraz tzw. kubik architekta, przeznaczony do konsultacji z klientami. W niektórych salonach klienci detaliczni mogą skorzystać ze specjalnego dotykowego konfiguratora, który w intuicyjny sposób pozwala samodzielnie dobrać kolorystykę i poszczególne elementy wyposażenia wnętrza.

Vox dla architekta

Strefy dla architektów w salonach VOX to miejsce wymiany pomysłów i inspiracji. Dzięki stworzeniu takich okoliczności powstają innowacyjne rozwiązania, chętnie wcielane w życie przez projektantów VOX. Po zarejestrowaniu się w serwisie objecta.pl, darmowej bibliotece plików 2D i 3D rzeczywistych obiektów mebli i dodatków dostępnych na polskim rynku, architekci i projektanci otrzymują również dostęp do dodatkowych funkcji serwisu i biblioteki produktów z oferty Drzwi i podłogi VOX. Drzwi i podłogi VOX systematycznie poszerzają ofertę o produkty premium i skierowane do architektów, takie jak kolekcje winylowych i korkowych podłóg marki LICO Realstone, luksusowe belgijskie wykładziny B.I.C Carpets, norweskie drewniane podłogi BOEN, farby Colorex, drzwi Interdoor, czy znane w całej Europie i dystrybuowane na wyłączność VOX, podłogi marki Esthec. – Przy wyborze producentów, których ofertę chcemy wprowadzić na rynek, zwracamy uwagę na wysoką jakość produktów, portfolio, referencje i niestandardowe rozwiązania technologiczne – zdradza Beata Jankowska, Koordynator współpracy z architektami. – W ten sposób oferujemy klientom detalicznym i architektom zróżnicowany asortyment, a także jesteśmy pewni, że ich jakość odpowiada wysokim standardom europejskim.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY