REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

JYSK Polska testuje nowy format sklepów - City Store

  • Autor: dlahandlu.pl
  • 06 gru 2018 16:00
JYSK Polska testuje nowy format sklepów - City Store
fot. mat. pras.

JYSK podsumował rok finansowy, obejmujący okres od 1 września 2017, do 31 sierpnia 2018 roku. JYSK Polska odnotował imponujące wyniki sprzedaży - 2,6 mld zł. W retailu JYSK zanotował ponad 1,1 mld zł przychodu. Oznacza to wzrost o 12,2 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim. - Wyniki to efekt konsekwentnie budowanej strategii i coraz lepsza oferta. Polacy odwiedzali chętnie zarówno sklepy stacjonarne jak i sklep on-line - podała sieć.

REKLAMA

- Kolejny rok z rzędu osiągnęliśmy znakomity wynik - dwucyfrowy wzrost sprzedaży i liczby klientów. W minionym roku finansowym dalej rozwijaliśmy sieć sklepów JYSK w Polsce. Sukcesywnie otwieraliśmy sklepy w tak zwanym koncepcie 3.0. Powstało 10 nowych sklepów, 40 przebudowaliśmy. Koncept 3.0 to większa i spójna przestrzeń dla dekoracji i inspiracji - podkreśla Piotr Padalak, dyrektor generalny JYSK Polska. Nowoczesne rozwiązania stały się inspiracją dla naszych klientów i spotkały się z ich dużym uznaniem. W minionym roku odwiedziło nas milion klientów więcej niż przed rokiem – dodaje Padalak.

W obecnym roku finansowym JYSK będzie kontynuować rozwój sklepów w koncepcie 3.0. Sieć pracuje też nad zupełnie nowym formatem sklepów w galeriach handlowych - City Store.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.