REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Kazar stworzył "złoty" koncept

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 17 maj 2018 09:00
Kazar stworzył "złoty" koncept
fot. mat. pras.
Kazar stworzył "złoty" koncept
Kazar stworzył "złoty" koncept
Kazar stworzył "złoty" koncept
Kazar stworzył "złoty" koncept
Kazar stworzył "złoty" koncept
Kazar stworzył "złoty" koncept
Kazar stworzył "złoty" koncept
Kazar stworzył "złoty" koncept
Kazar stworzył "złoty" koncept
Kazar stworzył "złoty" koncept

Tropikalne ogrody, włoski szkic, ponadczasowa elegancja – Kazar wie, jak uwieść klientów, przy jednoczesnym byciu trendy. Artur Kazienko, prezes zarządu Kazar Footwear zdradził, w czym tkwi sekret designerskich salonów marki.

REKLAMA

Propertydesign.pl: Wnętrza salonów sklepowych nieustannie nas zaskakują. Jakie trendy można zaobserwować w kwestii projektowania i aranżacji sklepów?

Artur Kazienko, prezes zarządu Kazar Footwear: Trendy co do wystroju, kolorystyki, krawędzi i kształtu mebli czy używanych materiałów zmieniają się de facto co roku. Jako Kazar śledzimy to, co dzieje się w tym obszarze i bierzemy pod uwagę w tzw. elementach ruchomych czy komunikacji marketingowej – tak, aby zawsze być na czasie. Jednakowoż w ramach głównego konceptu i designu trzymamy się jednej spójnej, unikalnej – wypracowanej na nasze potrzeby – formuły. Stawiamy na elegancką prostotę, ciepły minimalizm i estetyczne, przestronne wnętrza. Takie podejście gwarantuje nam odpowiedni przekaz w zgodzie z wartościami marki Kazar.

Jak powinien wyglądać sklep, aby przyciągał konsumentów?

Sklep to miejsce, w którym bezpośrednio komunikujemy się z konsumentami. To świat marki, gdzie nic nie jest pozostawione przypadkowi. Design, wystrój, aranżacja przestrzeni, ekspozycja produktów, komunikacja marketingowa, oświetlenie czy zapach są starannie zaplanowane tak, by stworzyć klimat o jaki nam chodzi, ale i atmosferę, w której klient będzie się czuł dobrze.

Jak zatem wystrojem i designem podkreślić produkty, charakterystyczność i wartości marki?

Design i wystrój odpowiada pozycjonowaniu oraz segmentowi, w którym marka operuje. Inaczej podchodzi się więc do aranżacji w przypadku brandów luksusowych, kategorii premium czy rynku masowego. Produkty prezentuje się biorąc pod uwagę grupę docelową – jej potrzeby i oczekiwania, jak również trendy oraz własny, unikalny styl. Sklep to połączenie i wypadkowa wszystkich tych elementów. Kazar, jako marka premium, stawia na nowoczesność, jakość oraz innowacyjność w komunikacji – tu przykładem może być chociażby zakończona niedawno akcja „Tropical Garden” w CH Arkadia, gdzie na ponad dwa tygodnie salon zamienił się w dżunglę, nawiązując do klimatu i wiodących inspiracji kolekcji wiosna-lato 2018.

Do odnowienia salonu w Starym Browarze Kazar zatrudnił włoskiego architekta. Skąd pomysł na angaż zagranicznego specjalisty?

Kazar istnieje na polskim rynku od prawie 30 lat. U źródeł powstania marki leżała ambicja, by stworzyć luksusowy, unikalny brand w segmencie premium, który będzie utożsamiany z modą na światowym poziomie oraz bogatą ofertą skierowaną do kobiet i mężczyzn, ceniących sobie najwyższą jakość, jak również wyjątkowy styl. Pierwszy sklep otworzyliśmy w 1996 r. w Katowicach i od tamtej pory nieustannie pracujemy nad tym, aby z każdym rokiem wyglądał coraz lepiej. W myśl tej strategii, jako marka premium, postanowiliśmy w największych salonach w kluczowych lokalizacjach w kraju, jak również za granicą, stworzyć specjalny „złoty” koncept. Wpisując się w światowe standardy designu nawiązaliśmy współpracę przy tym projekcie z doświadczonym ekspertem, a efekty mówią same za siebie. Salony w swej nowej odsłonie szybko zyskały aprobatę naszych klientów.



Rekomendowane dla Ciebie




  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

  • Modernizujmy armię rozsądnie. Wnioski po Europejskim Kongresie Gospodarczym w Katowicach ⬇️ @polskathetimes @EECKatowice polskatimes.pl/strefa-biznesu…
    @EECKatowice - (RT) @PZLSwidnik
  • W wiceministrem zdrowia Zbigniewem J. Królem @MinZdrowia na @EECKatowice rozmawialiśmy m.in. o zdrowiu publicznym. Po I wojnie światowej Polska była wschodnioeuropejskim liderem w tej dziedzinie #zdrowiepubliczne #EKG2018 #EEC2018 bit.ly/2kezwvf https://t.co/TL0Aq2HW8R
    @EECKatowice - (RT) @wojciech_kuta
  • Nie możemy się doczekać! 👌 @BIPolska @EECKatowice @AirVeinPoland @CerviRobotics twitter.com/MichWasowski/s…
    @EECKatowice - (RT) @Pentacomp_SI
  • Nie obawiam się o źródła finansowania inwestycji - mówi w rozmowie z portalem @wnppl Paweł Borys, prezes @Grupa_PFR pytany o to, czy mniejsze wpływy z przyszłego budżetu Unii Europejskiego będą stanowiły dla nas duży problem. Jakie ma argumenty? #EKG2018 #EEC2018 @EECKatowice https://t.co/Ar46rCsVku
    @EECKatowice - (RT) @ElzbieciakTomek
  • Czy #biotechnologia w Polsce ma szansę stać się ważnym elementem innowacyjnej gospodarki? Na to pytanie odpowiadali podczas @EECKatowice m.in. liderzy przemysłu farmaceutycznego i eksperci. #EEC2018 #EKG2018 @rynekzdrowia bit.ly/2s3floz https://t.co/hd2DqreGPl
    @EECKatowice - (RT) @wojciech_kuta
  • Joseph BenAmram, prezes MSD w regionie EURAM na @EECKatowice: rozwój biotechnologii wymaga partnerstwa między rządem, firmami krajowymi i międzynarodowymi oraz ośrodkami badawczymi. #EEC2018 #EKG2018 @rynekzdrowia rynekzdrowia.pl/Farmacja/Biote… https://t.co/4jWpURT8yi
    @EECKatowice - (RT) @wojciech_kuta
  • MT @PwCCEE: twitter.com/PwCCEE/status/… The 10th @EECKatowice, the largest economic event in #CEE with 150 insp...
    @EECKatowice - (RT) @amitabhrjha
  • Kto może w unijnych negocjacjach nad budżetem czuć się wygranym? Jak to możliwe, że mamy więcej, ale mniej? W "Rządowej ławie" na pytania @adam_sierak odpowiada Jerzy @JerzyKwiecinski z @MIR_GOV_PL. Serdecznie polecamy całą rozmowę 👉👉👉 bit.ly/2rZ21k6 https://t.co/yQNOLL2YP2
    @EECKatowice - (RT) @wnppl
  • EKG 2018 w Katowicach. Kongres pełen wyzwań @se_pl @EECKatowice superbiz.se.pl/wiadomosci-biz…
    @EECKatowice - (RT) @SuperbizPL
  • We are pleased that once again our Warsaw team could be part of @EECKatowice. This year we supported two of our amazing clients @INGBankSlaski and @_PKEE_ in setting up the exhibition, filming, tweeting, taking pictures, and of course a lot of networking and fun. #work #Katowice https://t.co/9zvLpCf52O
    @EECKatowice - (RT) @AvenewMedia
Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY