REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Salony sprzedaży UPC w nowej odsłonie

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 23 maj 2019 09:13
Salony sprzedaży UPC w nowej odsłonie
fot. mat. prasowe UPC
Salony sprzedaży UPC w nowej odsłonie
Salony sprzedaży UPC w nowej odsłonie
Salony sprzedaży UPC w nowej odsłonie
Salony sprzedaży UPC w nowej odsłonie
Salony sprzedaży UPC w nowej odsłonie
Salony sprzedaży UPC w nowej odsłonie
Salony sprzedaży UPC w nowej odsłonie
Salony sprzedaży UPC w nowej odsłonie

UPC stawia na nowy design salonów, w których mamy poczuć się jak w domu. Koncept powstał we współpracy z pracownią Workplace Solutions.

REKLAMA

Nowy salon w Sosnowcu właśnie otworzył swoje drzwi dla klientów. To pierwszy z salonów, w których doświadczenie klienta z marką UPC przenosi na wyższy poziom, w myśl zasady „załatw, poznaj, doświadcz”. UPC zapowiedziało też otwarcia salonów w nowej odsłonie w warszawskiej Galerii Młociny, a na początku czerwca nowy salon pojawi się w Gdańsku. Koncept powstał we współpracy z pracownią Workplace Solutions.

Przytulny wystrój, ciepła kolorystyka i pomocna obsługa sprawia, że już po przekroczeniu progu salonu można poczuć się swobodnie i komfortowo - jak we własnym domu. Przy dobrej herbacie, w wygodnym fotelu klienci mogą wypróbować na żywo nasze usługi i porozmawiać o ofercie.

UPC postawiło na nowe, dedykowane strefy obsługi. W sosnowieckim salonie pojawią się cztery, co bezpośrednio wiąże się z dostępną przestrzenią. Strefa z kioskiem, w której witamy klientów i gdzie można szybko załatwić swoje sprawy. Strefa z ekspozycją, gdzie prezentujemy nasze usługi i urządzenia m.in. modemy i dekodery. Strefa obsługi indywidualnej, czyli kameralne miejsca na dłuższe rozmowy. Strefa domowa, w której będzie można sprawdzić na żywo, jak działa TV mobilna, Replay TV czy inne nasze usługi.

- Wierzę, że wizyty w salonach sprzedaży opartych o nowy koncept przeniosą doświadczenia naszych klientów na jeszcze wyższy poziom, co umocni naszą pozycję najbardziej rekomendowanego operatora. Cieszę się również, że nowy układ przestrzeni będzie przyjazny dla naszych pracowników. Nowa odsłona doskonale pasuje do naszej marki, łącząc w sobie aspekty związane zarówno z produktami i usługami, jakie oferujemy, jak i radością, którą przynosi korzystanie z nich - mówi Jarosław Pijanowski, VP Sales & Care w UPC Polska.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie


DO POBRANIA





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.