REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Empatia to punkt wyjścia przy projektowaniu

  • Autor: 4 Design Days
  • 26 sty 2017 11:40
Empatia to punkt wyjścia przy projektowaniu

Staramy się "wejść w buty" klienta i spojrzeć na świat z jego perspektywy - mówi Piotr Matuk, dyrektor ds. marketingu w firmie WFM Kuchnie. Firma będzie jednym z wystawców tegorocznych 4 Design Days.

REKLAMA

Empatia to punkt wyjścia do stworzenia kuchni idealnej - mówi Piotr Matuk, dyrektor ds. marketingu WFM Kuchnie.

W czasie tegorocznych 4 Design Days (16-19 lutego 2017 r.) na pewno nie zabraknie pomysłów na aranżację, urządzenie i wyposażenie kuchni. Swoje nowości zaprezentuje również marka WFM Kuchnie.

W kuchni toczy się życie. Dlatego funkcjonalność kuchni to prawdziwa  odpowiedzialność społeczna - twierdzą specjaliści WFM Kuchnie. Funkcjonalność bazuje na ergonomii, gwarantuje porządek oraz przyjemność użytkowania - to oszczędność czasu, który można poświęcić rodzinie. A zagwarantować ją można dzięki innowacyjności rozwiązań i najlepszym materiałom.

- Empatia to punkt wyjścia do stworzenia dobrej kuchni. Empatia to również emocje – ważne jest dla nas co czuje człowiek. Docieramy do potrzeb, o których użytkownik nie mówi i rozwiązujemy jego problemy. Wspólne kreowanie kuchni z klientem gwarantuje jej personalizację i wspiera indywidualizm - dodaje Piotr Matuk.

WFM KUCHNIE to nowoczesny zakład produkcyjny zatrudniający ponad 500 pracowników. Sieć sprzedaży firmy poza Polską obejmuje między innymi: Francję, Anglię, Holandię, Szwecję, Niemcy i Szwajcarię.

4 Design Days to czterodniowe świeto designu podczas którego można spotakać się z ekspertami, producentami, architektami i projektantami.

Czytaj więcej na www.4dd.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.