REKLAMA
PARTNER PORTALU
×

Szukaj w serwisie

Alina Badora: Optymistyczny design dla optymistycznych ludzi. Z takim mottem projektowałam w Złotej 44

  • Autor: PropertyDesign.pl / AL
  • 17 cze 2019 13:03
Alina Badora: Optymistyczny design dla optymistycznych ludzi. Z takim mottem projektowałam w Złotej 44
fot. Yassen Hristov
Alina Badora: Optymistyczny design dla optymistycznych ludzi. Z takim mottem projektowałam w Złotej 44
Alina Badora: Optymistyczny design dla optymistycznych ludzi. Z takim mottem projektowałam w Złotej 44
Alina Badora: Optymistyczny design dla optymistycznych ludzi. Z takim mottem projektowałam w Złotej 44
Alina Badora: Optymistyczny design dla optymistycznych ludzi. Z takim mottem projektowałam w Złotej 44
Alina Badora: Optymistyczny design dla optymistycznych ludzi. Z takim mottem projektowałam w Złotej 44
Alina Badora: Optymistyczny design dla optymistycznych ludzi. Z takim mottem projektowałam w Złotej 44
Alina Badora: Optymistyczny design dla optymistycznych ludzi. Z takim mottem projektowałam w Złotej 44
Alina Badora: Optymistyczny design dla optymistycznych ludzi. Z takim mottem projektowałam w Złotej 44
Alina Badora: Optymistyczny design dla optymistycznych ludzi. Z takim mottem projektowałam w Złotej 44
Alina Badora: Optymistyczny design dla optymistycznych ludzi. Z takim mottem projektowałam w Złotej 44
Alina Badora: Optymistyczny design dla optymistycznych ludzi. Z takim mottem projektowałam w Złotej 44
Alina Badora: Optymistyczny design dla optymistycznych ludzi. Z takim mottem projektowałam w Złotej 44
Alina Badora: Optymistyczny design dla optymistycznych ludzi. Z takim mottem projektowałam w Złotej 44
Alina Badora: Optymistyczny design dla optymistycznych ludzi. Z takim mottem projektowałam w Złotej 44

Myśli pozytywnie, kocha ludzi, dużo się śmieje i ma głowę pełną pomysłów. Takiej osoby szukał właściciel firmy No.44 Luxury Rental zajmującej się najmem apartamentów dla najbardziej wymagających klientów. I znalazł. Architektka wnętrz Alina Badora, zaaranżowała wystrój luksusowych wnętrz w jednym z najbardziej prestiżowych budynków Warszawy, czyli w Złotej 44. Na 9. piętrach budynku spod kreski Daniela Libeskinda, powstało 15 luksusowych apartamentów, w których rządzą śmiałe kolory, piękne desenie, meble polskich marek i pozytywna energia. Rozmawiamy z architektką o tym niezwykłym projekcie.

REKLAMA

Dlaczego warto korzystać z usług architekta wnętrz?

Architekt tworzy mapę, czyli projekt według którego wykonawca porusza się w trakcie prac wykończeniowych. W ten sposób inwestor oszczędza najcenniejszą walutę XXI wieku, czyli czas.

Większość urządzających własne mieszkania, nie wspominając o inwestorach, którzy "hurtowo" aranżują apartamenty na wynajem narzeka na brak czasu. Ale też chodzi o jeszcze większe ułatwienie, przecież architekt wyręcza ich w podejmowaniu trudnych decyzji projektowych?

Architekt doradzi, rozwieje wątpliwości i wytłumaczy. Ale ważne, żeby była to osoba z odpowiednim doświadczeniem i wiedzą, ale przede wszystkim taka, z którą nawiążemy nić porozumienia, odnajdziemy wspólny język. Już po pierwszym spotkaniu widać czy jest to właściwy człowiek, któremu będziemy mogli zaufać.

Czy dobry projekt to nie wszystko?

Zgadza się, to nie wszystko. Architekt powinien dodawać pewności siebie i zapewnić inwestorowi komfort psychiczny. Moja rada dla obu stron? Nie bójmy się pytać. O styl, ulubiony kolor, upodobania, o to jak spędzamy czas, i o te prozaiczne rzeczy np. czy zasłony dobrać do koloru ścian czy odwrotnie itd. W czasach Pinteresta, który proponuje nam tysiące inspiracji, przeciętny inwestor dostaje pomieszania zmysłów od nadmiaru pomysłów. Dlatego warto zdać się na profesjonalistę, który stworzy ponadczasowe, funkcjonalne miejsce, do którego będziemy chętnie wracać.

Czy klient luksusowy wyżej stawia poprzeczkę?

Klient luksusowy oczekuje od architekta przede wszystkim perfekcyjności, dobrego przygotowania merytorycznego, szczerości, partnerskiego podejścia, i bycia o krok przed nim. Te cechy z pewnością pozwalają zdobyć zaufanie. Powinien je posiadać każdy dobry architekt.

Tworzenie projektów wnętrz w oparciu o zrozumienie potrzeb ich mieszkańców to cel każdego architekta. Ale zaprojektowane przez panią wnętrza 15 apartamentów w prestiżowej inwestycji Złota 44 przeznaczone są na wynajem. Jak wyobrażała pani sobie przyszłego lokatora? Czym kierowała się projektując dla wirtualnego klienta?

Klienci inwestora, który zlecił mi to zadanie czyli firmy No.44 Luxury Rental, to osoby o zasobnym portfelu, o jasno sprecyzowanych wymaganiach. To głównie biznesmeni z Polski i z zagranicy, ekspaci pochodzący z różnych części świata, młodzi startupowcy, którzy prężnie rozwijają swój biznes i świadomie decydują się na długoterminowy najem. Tak sobie ich wyobrażałam – jako pewnych siebie i przebojowych. Klient luksusowy to klient świadomy, sporo podróżuje, zwiedza świat – w ten sposób kształtuje swój gust. Doskonale wie co mu się podoba i nie boi się wyrażać własnego zdania. Dlatego pomyślałam, że apartamenty Złota 44 powinny zapewnić nie tylko komfort na najwyższym poziomie, ale również być przytulne, miłe, ciepłe, bezpieczne – chociaż mam świadomość, że każdy klient definiuje te pojęcia na swój sposób.

4Buildings - nowe wydarzenie branży budowlanej w Polsce i cztery niezależne konferencje o najważniejszych trendach w budownictwie XXI wieku - już 15-17 listopada w Katowicach. Zarejestruj się teraz!



Rekomendowane dla Ciebie


DO POBRANIA





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.