REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Aplikacje mobilne dostarczają klientowi wiedzę w pigułce

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 26 sie 2014 12:40
Aplikacje mobilne dostarczają klientowi wiedzę w pigułce
Monika Olejnik-Okuniewska, Business Development Marketing Director, Neinver

Nowe technologie wykorzystywane są w zarządzaniu centrami handlowymi w coraz większym stopniu - zarówno w bieżącej komunikacji z klientami robiącymi zakupy, jak i najemcami powierzchni handlowych. W najbliższych latach ten obszar będzie się intensywnie rozwijał - uważa Monika Olejnik-Okuniewska, Business Development Marketing Director, Neinver.

REKLAMA

Jak dodaje, nowe technologie dają dostęp do wiedzy nt. klientów i umożliwiają niemal natychmiastową reakcję.

- Mapy interaktywne rozstawione w pasażach handlowych w prosty sposób kierują do wybranych sklepów czy branż, którymi jesteśmy w danej chwili zainteresowani. Informują również o aktualnych promocjach i miejscach, które warto odwiedzić. To dzisiaj już niemal standard dużych obiektów handlowych, a przecież niespełna kilka lat temu klienci po prostu wodzili palcem po mapie i obserwowali plakaty z promocjami - opowiada Monika Olejnik-Okuniewska.

Zdaniem przedstawicielki spółki Neinver, popularność zyskują aplikacje mobilne dostarczające w pigułce wiedzę nt. danego centrum handlowego za pośrednictwem telefonu komórkowego czy tabletu. - W przypadku Galerii Katowickiej to nie tylko wiedza o konkretnych markach, oferowanych przez centrum czy ich rozmieszczeniu na mapie, ale też aktualna informacja o promocjach i wszelkich ciekawych aktywnościach, dla których warto odwiedzić centrum danego dnia czy tygodnia - wyjaśnia.

Monika Olejnik-Okuniewska zwraca uwagę, że nowe technologie dają też niezwykle istotną dla zarządcy centrum handlowego informację zwrotną, jak chociażby profil i zwyczaje zakupowe klientów czy preferencje dot. działań marketingowych. - Wreszcie kampanie reklamowe w internecie, które dzisiaj stanowią istotną część całego budżetu marketingowego centrów - dodaje.

Drugi obszar to komunikacja zarządcy obiektu z najemcami. - W naszych centrach stworzyliśmy specjalną platformę internetową, poprzez którą w obu kierunkach dostarczane i przetwarzane są dane dotyczące m.in. odwiedzalności i sprzedaży - konkretnych sklepów, branż czy obszarów centrum. Tu powstają analizy i raporty pozwalające na obserwowanie bieżącej sytuacji, zmian i trendów, którymi podążają nasi klienci. Poprzez platformę na bieżąco komunikujemy się z najemcami, wymieniamy spostrzeżeniami, informujemy o planach i zmianach - podsumowuje Monika Olejnik-Okuniewska.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.