REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Aplikacje mobilne dostarczają klientowi wiedzę w pigułce

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 26 sie 2014 12:40
Aplikacje mobilne dostarczają klientowi wiedzę w pigułce
Monika Olejnik-Okuniewska, Business Development Marketing Director, Neinver

Nowe technologie wykorzystywane są w zarządzaniu centrami handlowymi w coraz większym stopniu - zarówno w bieżącej komunikacji z klientami robiącymi zakupy, jak i najemcami powierzchni handlowych. W najbliższych latach ten obszar będzie się intensywnie rozwijał - uważa Monika Olejnik-Okuniewska, Business Development Marketing Director, Neinver.

REKLAMA

Jak dodaje, nowe technologie dają dostęp do wiedzy nt. klientów i umożliwiają niemal natychmiastową reakcję.

- Mapy interaktywne rozstawione w pasażach handlowych w prosty sposób kierują do wybranych sklepów czy branż, którymi jesteśmy w danej chwili zainteresowani. Informują również o aktualnych promocjach i miejscach, które warto odwiedzić. To dzisiaj już niemal standard dużych obiektów handlowych, a przecież niespełna kilka lat temu klienci po prostu wodzili palcem po mapie i obserwowali plakaty z promocjami - opowiada Monika Olejnik-Okuniewska.

Zdaniem przedstawicielki spółki Neinver, popularność zyskują aplikacje mobilne dostarczające w pigułce wiedzę nt. danego centrum handlowego za pośrednictwem telefonu komórkowego czy tabletu. - W przypadku Galerii Katowickiej to nie tylko wiedza o konkretnych markach, oferowanych przez centrum czy ich rozmieszczeniu na mapie, ale też aktualna informacja o promocjach i wszelkich ciekawych aktywnościach, dla których warto odwiedzić centrum danego dnia czy tygodnia - wyjaśnia.

Monika Olejnik-Okuniewska zwraca uwagę, że nowe technologie dają też niezwykle istotną dla zarządcy centrum handlowego informację zwrotną, jak chociażby profil i zwyczaje zakupowe klientów czy preferencje dot. działań marketingowych. - Wreszcie kampanie reklamowe w internecie, które dzisiaj stanowią istotną część całego budżetu marketingowego centrów - dodaje.

Drugi obszar to komunikacja zarządcy obiektu z najemcami. - W naszych centrach stworzyliśmy specjalną platformę internetową, poprzez którą w obu kierunkach dostarczane i przetwarzane są dane dotyczące m.in. odwiedzalności i sprzedaży - konkretnych sklepów, branż czy obszarów centrum. Tu powstają analizy i raporty pozwalające na obserwowanie bieżącej sytuacji, zmian i trendów, którymi podążają nasi klienci. Poprzez platformę na bieżąco komunikujemy się z najemcami, wymieniamy spostrzeżeniami, informujemy o planach i zmianach - podsumowuje Monika Olejnik-Okuniewska.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY