REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Architektura w kontenerze? Inwestorzy coraz bardziej cenią oryginalność

  • Autor: Archiconnect.pl
  • 13 paź 2016 13:40
Architektura w kontenerze? Inwestorzy coraz bardziej cenią oryginalność
Marek Mielnicki oraz Wojtek Wysocki, projektanci i właściciele marki Boxme Steel Tailors, projektującej różne pomieszczenia z kontenerów. Fot. Archiwum projektantów
Architektura w kontenerze? Inwestorzy coraz bardziej cenią oryginalność
Architektura w kontenerze? Inwestorzy coraz bardziej cenią oryginalność
Architektura w kontenerze? Inwestorzy coraz bardziej cenią oryginalność
Architektura w kontenerze? Inwestorzy coraz bardziej cenią oryginalność
Architektura w kontenerze? Inwestorzy coraz bardziej cenią oryginalność
Architektura w kontenerze? Inwestorzy coraz bardziej cenią oryginalność
Architektura w kontenerze? Inwestorzy coraz bardziej cenią oryginalność
Architektura w kontenerze? Inwestorzy coraz bardziej cenią oryginalność
Architektura w kontenerze? Inwestorzy coraz bardziej cenią oryginalność
Architektura w kontenerze? Inwestorzy coraz bardziej cenią oryginalność
Architektura w kontenerze? Inwestorzy coraz bardziej cenią oryginalność
Architektura w kontenerze? Inwestorzy coraz bardziej cenią oryginalność
Architektura w kontenerze? Inwestorzy coraz bardziej cenią oryginalność
Architektura w kontenerze? Inwestorzy coraz bardziej cenią oryginalność
Architektura w kontenerze? Inwestorzy coraz bardziej cenią oryginalność
Architektura w kontenerze? Inwestorzy coraz bardziej cenią oryginalność
Architektura w kontenerze? Inwestorzy coraz bardziej cenią oryginalność
Architektura w kontenerze? Inwestorzy coraz bardziej cenią oryginalność
Architektura w kontenerze? Inwestorzy coraz bardziej cenią oryginalność

Marek Mielnicki i Wojtek Wysocki, właściciele marki Boxme Steel Tailors, przekształcają stare kontenery w piękne obiekty dla globalnych firm. Nam opowiadają o tym, że kontener może być też dobrym pomysłem na... wnętrze dla biznesu.

REKLAMA

O swoim pomyśle na biznes opowiadają w wywiadzie dla serwisu Archiconnect.pl. Swoimi działaniami pokazują, że wykorzystanie starych kontenerów może być świetnym pomysłem na stworzenie mniej lub bardziej tymczasowego biura, showroomu albo hotelu (co udowadniają autorzy innego projektu - Urban Rigger, czyli akademików w kontenerach).

- Jedni [patrząc na kontener widzą - przyp. red.] plac budowy albo stertę złomu, my widzimy morze, loft na szczycie fabryki z widokiem na dachy domów, przenośny pop-up store, mobilny bezobsługowy hotel, centrum kultury niezależnej, czy restaurację. My widzimy fajne, ekologiczne, uniwersalne i skalowalne medium, które nam służy do projektowania, budowy i organizacji przestrzeni dla ludzi, na których nam zależy - opowiada Marek Mielnicki, współwłaściciel marki Boxme Steel Tailors.

Firma zrealizowała projekty dla marek takich jak Grupa Żywiec, T-Mobile, Porsche, Kronospan, CTL Logistics, PKN Orlen. Wojtek Wysocki, drugi ze współwłaścicieli opowiada, że każdy z tych projektów był inny. Boxme stworzyło i mobilne centrum kultury, stoisko targowe, ale też showroom na nowy produkt, czy małe przenośne stoisko promocyjne.

 - Czekamy na tę pierwszą super-realizację. Liczymy, że znajdzie się odważny inwestor, zaryzykuje i zrobi z nami coś nowego, pierwszego, dużego i nietypowego. Na razie mamy kilka takich projektów w fazie planów. Projekty marzeń. Mam nadzieję, że nie zostaną w szufladach - zdradza Marek.

Wojtek dodaje też, że mimo iż materiał wydaje się podobny, to każdy projekt ma swoje wymagania.

- Czas produkcji liczymy w tygodniach, chociaż zdarzyło się nam zrobić obiekt w 7 dni. Nie ma jednej ceny, bo każdy obiekt to prototyp. Budowaliśmy powierzchnie za tysiąc zł za metr kwadratowy oraz takie, gdzie metr kosztował nawet 6 tys. zł. Wszystko zależy od zasobności i wyobraźni inwestora, jakości materiałów i wykończenia - opowiada.

Cała rozmowa na serwisie Archiconnect.pl. Tam też zdradzają, gdzie za 10 lat widzą swoje kontenery. Jest kosmicznie!

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.