REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Balans bieli i charakterystycznej kolorystyki mBanku

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 14 lis 2014 10:58
Balans bieli i charakterystycznej kolorystyki mBanku
Katarzyna Domosławska, architekt ARS Retail+Shopfitting, główny projektant nowej placówki mBank
Balans bieli i charakterystycznej kolorystyki mBanku
Balans bieli i charakterystycznej kolorystyki mBanku
Balans bieli i charakterystycznej kolorystyki mBanku
Balans bieli i charakterystycznej kolorystyki mBanku
Balans bieli i charakterystycznej kolorystyki mBanku
Balans bieli i charakterystycznej kolorystyki mBanku
Balans bieli i charakterystycznej kolorystyki mBanku
Balans bieli i charakterystycznej kolorystyki mBanku
Balans bieli i charakterystycznej kolorystyki mBanku
Balans bieli i charakterystycznej kolorystyki mBanku

Przyjazną atmosferę w nowej placówce mBanku budują zastosowane rozwiązania, materiały i kolory: naturalny fornir, przyjemne w dotyku blaty z acrenu, filc na ścianach oraz tapicerowane meble. Internet nie spełnia bowiem oczekiwań klientów, którzy cenią bezpośredni kontakt w kontekście tradycyjnej bankowości. O nowej interaktywnej, butikowej wręcz placówce mBanku opowiada Katarzyna Domosławska, architekt z ARS Retail+Shopfitting, prowadząca projekt.

REKLAMA

Często pojawia się pytanie po co placówka bankowa, skoro wszystko można załatwić dziś przez internet? Jednak internet nie spełni oczekiwań klientów, którzy cenią bezpośredni kontakt w kontekście tradycyjnej bankowości. Dla wielu osób możliwość konsultacji decyzji na żywo, z pracownikiem banku, jest bezcenna. Ludzie to czynnik, który ma przyciągnąć klienta do placówki. Ma odróżniać realizację oferty banku w placówce od realizacji oferty w internecie. O nowej interaktywnej, butikowej wręcz placówce mBanku opowiada Katarzyna Domosławska, architekt z ARS Retail+Shopfitting, prowadząca projekt.

- Punktem wyjścia do stworzenia układu funkcjonalnego nowej placówki mBanku był maksymalny komfort użytkowników. Mimo dużego natężenia różnych funkcji, na tak naprawdę niewielkiej przestrzeni, udało się zagwarantować m.in.: dyskrecję podczas wpłat i wypłat na stanowisku dysponenckim, możliwość załatwiania spraw poufnych w sali spotkań, swobodne korzystanie ze stref self serwis oraz ściany z ekranami dotykowymi czy atrakcyjną i kreatywną przestrzeń dla dzieci - mówi Katarzyna Domosławska.

Format placówki zakłada, że na każdym kroku klient aktywnie dokonuje wyborów w jaki sposób chce być obsługiwany albo z jakich funkcjonalności korzystać. Nowy koncept mBanku wspiera polskie marki. W placówce rządzą meble polskich producentów, takich jak NOTI, Nowy Styl, Bejot, a także  zaprojektowane nad Wisłą systemy oświetleniowe od Lux Lighting, lampy Artivity.

Katarzyna Domosławska podkreśla, że klient nie jest sadzany pod ścianą albo ustawiany w kolejkę w oczekiwaniu na obsługę, jak to ma miejsce w tradycyjnych placówkach. Ma wybór, w oczekiwaniu na obsługę może skorzystać ze strefy self service i ekranów dotykowych lub usiąść w wygodnym fotelu i napić się kawy. 

Przyjazną atmosferę budują zastosowane rozwiązania, materiały i kolory: naturalny fornir, przyjemne w dotyku blaty z acrenu, filc na ścianach oraz tapicerowane meble.

- W projekcie udało się zachować równowagę między ilością elementów kolorystycznych a tłem bieli. Placówka nie jest sterylna, a delikatna, lekka w odbiorze. Inspiracją do zestawień kolorystycznych są niepowtarzalne kolory logo mBank - opowiada architekt.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.