REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Balans bieli i charakterystycznej kolorystyki mBanku

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 14 lis 2014 10:58
Balans bieli i charakterystycznej kolorystyki mBanku
Katarzyna Domosławska, architekt ARS Retail+Shopfitting, główny projektant nowej placówki mBank
Balans bieli i charakterystycznej kolorystyki mBanku
Balans bieli i charakterystycznej kolorystyki mBanku
Balans bieli i charakterystycznej kolorystyki mBanku
Balans bieli i charakterystycznej kolorystyki mBanku
Balans bieli i charakterystycznej kolorystyki mBanku
Balans bieli i charakterystycznej kolorystyki mBanku
Balans bieli i charakterystycznej kolorystyki mBanku
Balans bieli i charakterystycznej kolorystyki mBanku
Balans bieli i charakterystycznej kolorystyki mBanku
Balans bieli i charakterystycznej kolorystyki mBanku

Przyjazną atmosferę w nowej placówce mBanku budują zastosowane rozwiązania, materiały i kolory: naturalny fornir, przyjemne w dotyku blaty z acrenu, filc na ścianach oraz tapicerowane meble. Internet nie spełnia bowiem oczekiwań klientów, którzy cenią bezpośredni kontakt w kontekście tradycyjnej bankowości. O nowej interaktywnej, butikowej wręcz placówce mBanku opowiada Katarzyna Domosławska, architekt z ARS Retail+Shopfitting, prowadząca projekt.

REKLAMA

Często pojawia się pytanie po co placówka bankowa, skoro wszystko można załatwić dziś przez internet? Jednak internet nie spełni oczekiwań klientów, którzy cenią bezpośredni kontakt w kontekście tradycyjnej bankowości. Dla wielu osób możliwość konsultacji decyzji na żywo, z pracownikiem banku, jest bezcenna. Ludzie to czynnik, który ma przyciągnąć klienta do placówki. Ma odróżniać realizację oferty banku w placówce od realizacji oferty w internecie. O nowej interaktywnej, butikowej wręcz placówce mBanku opowiada Katarzyna Domosławska, architekt z ARS Retail+Shopfitting, prowadząca projekt.

- Punktem wyjścia do stworzenia układu funkcjonalnego nowej placówki mBanku był maksymalny komfort użytkowników. Mimo dużego natężenia różnych funkcji, na tak naprawdę niewielkiej przestrzeni, udało się zagwarantować m.in.: dyskrecję podczas wpłat i wypłat na stanowisku dysponenckim, możliwość załatwiania spraw poufnych w sali spotkań, swobodne korzystanie ze stref self serwis oraz ściany z ekranami dotykowymi czy atrakcyjną i kreatywną przestrzeń dla dzieci - mówi Katarzyna Domosławska.

Format placówki zakłada, że na każdym kroku klient aktywnie dokonuje wyborów w jaki sposób chce być obsługiwany albo z jakich funkcjonalności korzystać. Nowy koncept mBanku wspiera polskie marki. W placówce rządzą meble polskich producentów, takich jak NOTI, Nowy Styl, Bejot, a także  zaprojektowane nad Wisłą systemy oświetleniowe od Lux Lighting, lampy Artivity.

Katarzyna Domosławska podkreśla, że klient nie jest sadzany pod ścianą albo ustawiany w kolejkę w oczekiwaniu na obsługę, jak to ma miejsce w tradycyjnych placówkach. Ma wybór, w oczekiwaniu na obsługę może skorzystać ze strefy self service i ekranów dotykowych lub usiąść w wygodnym fotelu i napić się kawy. 

Przyjazną atmosferę budują zastosowane rozwiązania, materiały i kolory: naturalny fornir, przyjemne w dotyku blaty z acrenu, filc na ścianach oraz tapicerowane meble.

- W projekcie udało się zachować równowagę między ilością elementów kolorystycznych a tłem bieli. Placówka nie jest sterylna, a delikatna, lekka w odbiorze. Inspiracją do zestawień kolorystycznych są niepowtarzalne kolory logo mBank - opowiada architekt.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY