REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Biuro jest wizytówką firmy - warto o nie zadbać

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 29 sty 2015 14:22
Biuro jest wizytówką firmy - warto o nie zadbać
Biuro Unilever
Biuro jest wizytówką firmy - warto o nie zadbać

Jak na przestrzeni lat zmieniały się tendencje aranżowania przestrzeni biurowych? Na to pytanie dla Propertydesign.pl odpowiadają Paweł Gardasiewicz, założyciel Grupy Advertis i Monika Gardasiewicz, Art Director grupy Advertis.

REKLAMA

- Kiedyś w biurze najważniejsze były powierzchnia, liczba biurek, gabinet dyrektora. Dziś natomiast biuro staje się wizytówką firmy. Dawniej pracowaliśmy tylko nad przestrzeniami dla gości i pracowników wysokiego szczebla. Od paru lat w dużych korporacjach ten wizerunek przenosi się także na miejsca dla pracowników – nie są to już szare biura, z szarą wykładziną itd. Ta tendencja pokazuję zmianę świadomości firm, bo pracownik spędza w miejscu pracy więcej niż połowę swojego życia.  Profesjonalnie  zaaranżowana przestrzeń, przyczynia się do wzrostu efektywności i kreatywności pracownika. To znak czasów, w których żyjemy. Komfort pracownika daje lepsze efekty - mówi Paweł Gardasiewicz, właściciel i założyciel Grupy Advertis.

Jako przykład Gardasiewicz podaje markę Unilever, z którą Grupa Advertis pracuje od wielu lat. Według Gardasiewicza to był pionier we wprowadzaniu nowoczesnych aranżacji biur, w trosce o komfort pracowników.

- W biurze Unilever wnętrza zaprojektowali architekci z Massive Design, my natomiast byliśmy odpowiedzialni za identyfikację wizualną. To aspekt, który ma zdecydowane przełożenie na wygodę i efektywność pracy. To wieloetapowy proces, który wymaga dokładnej analizy przestrzeni – trzeba przejść się każdym korytarzem, obserwować, zastanowić jak pracownik czy gość ma dotrzeć do danego miejsca. Często od parkingu po drzwi, do których zmierza dana osoba - dodaje Paweł Gardasiewicz.

Jak podkreśla Paweł Gardasiewicz, dzisiaj w większości dużych firm z równą dbałością projektuje się przestrzeń pracowniczą i tę przeznaczoną dla gości.

- Na świecie ten trend został zapoczątkowany przez słynne biuro Google w Zurychu. Grupa Advertis pracowała przy realizacji biura Google we Wrocławiu. Tworzyliśmy tam elementy takie jak drewniane koła pod sufitem w kantynie, parawan z trawą zamrożoną w żywicy, ściana z kurpiowskimi wycinankami, które przechodzą w podłogę. Wystarczy wymienić te elementy, aby zrozumieć, że nie jest to standardowe biuro. Za projekt wnętrz odpowiadała pracownia Massive Design, a my wykonaliśmy wybrane elementy na zlecenie firmy Ghelamco Poland. Obecnie pracujemy między innymi nad aranżacją biura Frontex w Warsaw Spire - mówi Monika Gardasiewicz, Art Director w Grupie Advertis.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.