REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Gorący styk warszawskiego Śródmieścia i Woli

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 26 lip 2018 09:14
Gorący styk warszawskiego Śródmieścia i Woli
Monika Rogucka, Cavatina

Zachodnia część ulicy Chmielnej i rejon styku Śródmieścia oraz Woli staje się coraz bardziej zasobny w nieruchomościowe projekty. O możliwościach, jakie stwarza dla najemców ten dynamicznie rozwijający się obszar inwestycji biurowych w stolicy - mówi Monika Rogucka, dyrektor komercjalizacji Cavatina Holding S.A. w Warszawie.

REKLAMA

Czego możemy się spodziewać po inwestycji domykającej od Zachodu ważną ulicę centrum?

Zachodni bieg Chmielnej, od czasu rozcięcia tej ulicy przez powojenne wyburzenia pod Pałac Kultury, pozostawał jakby zapominany. Dopiero po otwarciu drugiej linii metra, ze stacją przy Rondzie Daszyńskiego, sytuacja uległa zmianie. Obecnie teren jest wielkim placem budowy – powstają tu projekty wyjątkowe w skali miasta, takie jak np. Chmielna 89, zamykająca kwartał zabudowy od strony ul. Miedzianej. Nasza inwestycja znajduje się w szczególnym miejscu, gdyż jest widoczna z głównej osi komunikacyjnej Warszawy – al. Jerozolimskich. Przypominająca kryształ bryła ostro opadająca w stronę ul. Chmielnej, pozwala na otwarcie wnętrza w formie zielonych tarasów na panoramę całego centrum. Mam poczucie, że tworzymy przestrzeń miejską nowej generacji.

Czego poszukują najemcy zainteresowani biurem w centrum stolicy?

Najlepsze ulice w centrum są markami samymi w sobie, rozpoznawalnymi nierzadko w całym kraju. W oczywisty sposób zapewniają prestiż i widoczność firmy. Liczy się też efekt synergii, jaki daje bycie blisko klientów, konkurencji oraz ważnych urzędów i instytucji. Również pracownicy postrzegają pracę w centrum miasta jako atut, ze względu na dobry dostęp do komunikacji oraz bliskość gastronomii i usług. Przekłada się to na możliwość aktywnego życia zaraz za progiem firmy. Ulica Chmielna w swojej wschodniej części od lat jest postrzegana przez Warszawiaków jako wysokiej jakości przestrzeń z szerokim wyborem restauracji, kinami oraz najlepszymi butikami. Teraz nadchodzi czas na ożywienie jej zachodniej części, chociażby dzięki takiemu projektowi jak Chmielna 89, który na parterze ma obszerną przestrzeń na restaurację i kawiarnię. Przestrzeń, którą tworzymy jest otwarta na miasto i przyjazna dla ludzi. Z moich obserwacji wynika, że najemcy są coraz bardziej świadomi i wybierają te projekty, które są najbardziej miastotwórcze, czyli wpisują się w otoczenie i wzbogacają je.

Jak w takim razie wygląda obsługa współczesnego, wymagającego najemcy?

Przede wszystkim najemca oczekuje kompleksowego podejścia. Już na etapie pierwszych zapytań klienci chcą wiedzieć, czy budynek spełnia zróżnicowane wymagania techniczne i środowiskowe związane ze standardami, które obowiązują w ich organizacjach. Kiedy zapada decyzja, że lokalizacja i sam budynek odpowiadają potrzebom najemcy, przychodzi czas na przygotowanie dedykowanej przestrzeni. Architekci wnętrz i projektanci branżowi przygotowują projekt aranżacji, a następnie wykonywany jest fit-out uwzględniający wymagania identyfikacji wizualnej klienta, a nawet dedykowane systemy nawigacji po powierzchni biurowej. W naszym przypadku wszystkie te procesy realizujemy wewnątrz organizacji, korzystając z własnego działu aranżacji zatrudniającego wszystkich specjalistów.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.