REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Gościa hotelowego trzeba zaskoczyć. Najlepiej na każdym kroku

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 12 wrz 2016 13:37
Gościa hotelowego trzeba zaskoczyć. Najlepiej na każdym kroku
Łukasz Koziana i Wojciech Witek – właściciele krakowskiej pracowni Iliard
Gościa hotelowego trzeba zaskoczyć. Najlepiej na każdym kroku
Gościa hotelowego trzeba zaskoczyć. Najlepiej na każdym kroku
Gościa hotelowego trzeba zaskoczyć. Najlepiej na każdym kroku
Gościa hotelowego trzeba zaskoczyć. Najlepiej na każdym kroku
Gościa hotelowego trzeba zaskoczyć. Najlepiej na każdym kroku
Gościa hotelowego trzeba zaskoczyć. Najlepiej na każdym kroku
Gościa hotelowego trzeba zaskoczyć. Najlepiej na każdym kroku
Gościa hotelowego trzeba zaskoczyć. Najlepiej na każdym kroku
Gościa hotelowego trzeba zaskoczyć. Najlepiej na każdym kroku
Gościa hotelowego trzeba zaskoczyć. Najlepiej na każdym kroku
Gościa hotelowego trzeba zaskoczyć. Najlepiej na każdym kroku
Gościa hotelowego trzeba zaskoczyć. Najlepiej na każdym kroku

Hotele prześcigają się w atrakcjach, jakie przygotowują dla swoich gości. Coraz więcej powstaje resortów, które swoją ofertą wypełniają czas i angażują ich mieszkańców do najróżniejszych aktywności. Architekci, specjalizujący się w projektowaniu wnętrz hoteli dążą jednak do czegoś zasadniczo innego. Gość, wchodząc do hotelu powinien poczuć…. O tym opowiadają Łukasz Koziana i Wojciech Witek – właściciele pracowni Iliard, architekci, którzy zaprojektowali wnętrza wielu polskich prestiżowych hoteli.

REKLAMA

WW: Wygląd i komfort łóżka jest oczywiście jednym z kluczowych aspektów pozytywnego doświadczenia klienta w hotelu. Akurat łóżka hotelowe są mocno ustandaryzowanym elementem wyposażenia hotelu i jest tu stosunkowo niewiele manewru dla projektanta wnętrz. Tym nie mniej, jeżeli tylko jest taka możliwość, z przyjemnością zawsze wchodzimy w te detale, nierzadko prowadząc długą korespondencję projektową na temat wysokości materacy, liczby poduszek, wysokości nóżek ramy, kolorystyki i wzorów obszyć, czy narzut na łóżka.

Projektowali Panowie wiele wyjątkowych wnętrz polskich hoteli. Z którego z nich są Panowie najbardziej dumni?

ŁK: Nie było ich tak wiele. Choć teraz wypływamy na szerokie wody i wiele projektów jest mi bardzo bliskich, to pierwszego projektu hotelu nigdy nie zapomnę. Mam do niego ogromny sentyment. To często nagradzany rzeszowski Bristol Tradition & Luxury. To hotel, w którym niemal zamieszkałem. Realizacja nie była łatwa, ale szalenie inspirująca. W tym hotelu poznałem niemal każdego pracownika. Jego oczekiwania, refleksje i uwagi do tego, co było rozważane i projektowane. Inwestor zaufał naszej wizji. Jestem mu szalenie wdzięczny. Hotel ma swoją duszę. Bardzo wiele gości jest zaskoczonych klimatem wnętrz i jakością obsługi, różnorodnością pokoi.

Obecnie pracują Panowie nad Gwiazdą Morza – hotelem, którego wizualizacje naprawdę zachwycają? Czego możemy się spodziewać po jego wnętrzach?

ŁK: Zaskoczenia i realizacji tego wszystkiego o czym mówimy. Taki jest cel.

WW: Faktycznie liczymy na to, że wnętrza Gwiazdy Morza będą nietuzinkowe. Pracujemy nad tym, żeby osiągnąć w nich efekt nieformalnego, acz eleganckiego w formie wypoczynku – to dość wymagająca kombinacja. Projekt powstaje w bardzo dobrych warunkach, przy współpracy bardzo konsekwentnego i odpowiedzialnego inwestora. Przed nami jeszcze długa drogą do końca, liczymy jednak na pełen sukces.

A gdyby Panowie mieliby powiedzieć jak wyglądałby Panów hotel marzeń? Czego by Panowie od niego oczekiwali?

ŁK: Myśląc o hotelu marzeń widzę głównie emocje, klimat, ludzi. Każdy klient odnajduje swoje miejsce, wypełnia hotel i bawi się jego funkcjonalnością. Reszta to już droga, którą trzeba odbyć, aby osiągnąć cel.

WW: Przypadkiem trafiamy w ważny aspekt projektowania hoteli – mianowicie nigdy nie uda się chyba zaprojektować hotelu, który spełniałby wszystkie marzenia, odpowiadałby oczekiwaniom wszystkich klientów. Hotel zawsze powstaje dla określonej grupy odbiorców, a im ta grupa jest szersza, tym większa konieczność uniwersalnych rozwiązań, charakter hotelu zaczyna się rozmywać.

Hotel marzeń to taki, który dobrze trafia w oczekiwania swoich konkretnych odbiorców i – oczywiście – taki, który w pełni spełnia oczekiwania swojego właściciela.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie


DO POBRANIA





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.