REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Jak projektuje się sklepy? O trendach mówi designer marki Michael Kors

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 18 lut 2016 09:01
Jak projektuje się sklepy? O trendach mówi designer marki Michael Kors
Nadeem Malik

O trendach w projektowaniu przestrzeni handlowych opowiada Nadeem Malik odpowiedzialny za design salonów sprzedaży w Grupie Michale Kors, gość specjalny wydarzenia 4 Design Days.

REKLAMA

Tworzenie inteligentnych sieci plasujących się pomiędzy sklepami internetowymi a stacjonarnymi to jedno z najważniejszych wyzwań w projektowaniu nowoczesnych przestrzeni handlowych - uważa Nadeem Malik.

Według Malika w projektowaniu salonów sprzedaży ważne będzie wykorzystywanie inteligentnych technologii, szyldów i innych systemów, które przyciągną klientów i które sprawią, że wizyta w sklepach dostarczy pozytywnych wrażeń.

- Kolejny nadchodzący trend to eksperymentowanie ze światłem i wykorzystywanie technologii LED, którego istotą jest stworzenie interesujących warunków wewnątrz sklepów, jak i w ich otoczeniu - wyjaśnia Nadeem Malik.

Nadeem Malik w wydarzeniu 4 Design Days ekspert prezentował trendy w projektowaniu sklepów, wziął też udział w sesji „Salon sprzedaży. Less is more – jasny, przestronny, ergonomiczny i elegancki, czyli jak dziś projektuje się sklepy”.

Malik to architekt z wieloletnim doświadczeniem w projektowaniu wnętrz komercyjnych i mieszkaniowych, głównie dla klientów w Nowym Jorku. Jego specjalnością jest projektowanie salonów sprzedaży – pracował m.in. przy opracowywaniu koncepcji i designu dla takich marek jak Marc Jacobs, Vera Wang, Mackenzie-Childs i Michael Kors.

Obecnie jest jednym z dwóch głównych designerów odpowiedzialnych z planowanie i design salonów w Grupie Michael Kors. Projektuje sklepy w Ameryce Środkowej, Ameryce Południowej, Europie, Rosji, na Bliskim Wschodzie i Korei. Jest także głównym projektantem showroomów Michaela Korsa w centrali firmy w Nowym Jorku.

Michael Kors to jedna z najpopularniejszych marek modowych na świecie. Powstała na początku lat 80., tworząc odzież damską i męska, ale przede wszystkim dodatki i akcesoria, jak cieszące się dziś ogromną popularnością torby, torebki, kopertówki czy zegarki.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY