REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Jest popyt na tworzenie niestandardowych biur w Polsce

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 16 wrz 2014 12:49
Jest popyt na tworzenie niestandardowych biur w Polsce
fot. Dariusz Gocławski, architekt i właściciel pracowni A+D z Warszawy

Dariusz Gocławski i Agnieszka Flasińska, architekci z pracowni A+D widzą wzrost zainteresowania na niesztampowe projekty biur w Polsce.

REKLAMA

Architekci z pracowni A+D zaznaczają, że tworzenie biur niestandardowych to projekty, które wykonują najczęściej. Jacy najemcy oczekują takich biur i dlaczego? - Możemy podzielić naszych klientów zlecających projektowanie biur nietypowych na dwa typy: pierwszy typ to firmy, które świadomie kreują niepowtarzalne biura. Drugi typ, to firmy nietypowe, które w sposób naturalny tworzą niestandardowe wnętrza - mówi Dariusz Gocławski, architekt z pracowni A+D.

Jak twierdzi Dariusz Gocławski niestandardowe biura działają do wewnątrz: wpływając na efektywność i zachowania pracowników, ale i na zewnątrz: budując określony wizerunek firmy. - Mamy dwa źródła nietypowych biur (naturalny charakter firmy i/lub świadoma decyzja wizerunkowa) oraz dwa cele takich aranżacji: stymulacji organizacji i budowanie wizerunku firmy - dodaje architekt.

Architekt był odpowiedzialny za projekt całego piętra dla działu marketingu jednej z sieci komórkowych. - Firma jest mocno ustrukturyzowana, natomiast decyzją kierownika marketingu samo piętro miało stymulować kreatywność, pracę zespołową i budować wizerunek tegoż działu. Miała powstać taka oaza w ramach struktury firmy - wspomina architekt.

Pracownia dla innego operatora GSM projektowała piętro zarządu. Architekt wspomina, że w projekcie postawiono nacisk na element wizerunkowy. Mimo to powstała przestrzeń niesztampowa i kreatywna. Kolejnym przykładem wykonania niestandardowego biura jest projekt pracowni dla firmy ubezpieczeniowej. - Pomimo struktury i wizerunku potężnej marki, "zmiękczyliśmy" biuro dodając rysunki, miejsca spotkań w locie, przestrzeń przyjazną i budzącą pozytywne emocje - podkreśla.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.