REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Katarzyna Jaros-Puzio z IKEA: Jak przewidzieć trendy?

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 19 sty 2016 09:10
Katarzyna Jaros-Puzio z IKEA: Jak przewidzieć trendy?
Katarzyna Jaros-Puzio, dekorator IKEA, fot. Krzysztof Bzdeń
Katarzyna Jaros-Puzio z IKEA: Jak przewidzieć trendy?
Katarzyna Jaros-Puzio z IKEA: Jak przewidzieć trendy?
Katarzyna Jaros-Puzio z IKEA: Jak przewidzieć trendy?
Katarzyna Jaros-Puzio z IKEA: Jak przewidzieć trendy?
Katarzyna Jaros-Puzio z IKEA: Jak przewidzieć trendy?
Katarzyna Jaros-Puzio z IKEA: Jak przewidzieć trendy?
Katarzyna Jaros-Puzio z IKEA: Jak przewidzieć trendy?
Katarzyna Jaros-Puzio z IKEA: Jak przewidzieć trendy?
Katarzyna Jaros-Puzio z IKEA: Jak przewidzieć trendy?
Katarzyna Jaros-Puzio z IKEA: Jak przewidzieć trendy?
Katarzyna Jaros-Puzio z IKEA: Jak przewidzieć trendy?
Katarzyna Jaros-Puzio z IKEA: Jak przewidzieć trendy?
Katarzyna Jaros-Puzio z IKEA: Jak przewidzieć trendy?

Wiele firm obserwuje jak zmieniają się zachowania konsumentów, a szczególnie młodych ludzi, którzy korzystają z nowoczesnych technologii i z myślą o nich projektuje meble i dodatki - mówi Katarzyna Jaros-Puzio, dekorator wnętrz IKEA. Co jeszcze pozwala projektantom odpowiednio trafić w gusta odbiorców?

REKLAMA

Co pozwala projektantom przewidzieć jakie trendy będą modne w przyszłości, tak żeby trafić w gusta odbiorców?

Projektanci i firmy sprzedające meble uważnie obserwują to, co dzieje się na rynku mieszkań czy w świecie mody. Obserwacje takie sprawiają, że wiemy, co się buduje, o jakich powierzchniach. Wiemy też jakie mieszkania są chętnie kupowane na rynku. Ze świata mody obserwujemy jak zmieniają się kolory, jakie pojawiają się nowe tkaniny lub wzory. Oczywiście branża meblowa nie zmienia się tak dynamicznie jak pozostałe branże, ale korzystamy z nowoczesnych technologii (nowe materiały), staramy się wpływać nie tylko na to w jaki sposób się meblujemy, ale także dbamy o produkcję czy zasoby naturalne (już dziś wykorzystujemy do produkcji mebli czy dodatków materiały z odzysku, ekologiczne). Wiele firm, w tym IKEA, obserwuje także jak zmieniają się zachowania konsumentów, a szczególnie młodych ludzi, którzy korzystają z nowoczesnych technologii i z myślą o nich projektuje meble i dodatki.

Czy IKEA przygotowana jest na osoby poszukujące inspiracji do biur i do hoteli?

Jakie rozwiązania proponuje w tych dwóch kategoriach? W swojej ofercie IKEA posiada meble, które posiadają specjalne certyfikaty “do użytku publicznego”. Meble takie idealnie nadają się do biur, hoteli, restauracji. Wydaliśmy także broszurę zachęcającą do współpracy z IKEA i prezentującą kilka pomysłów na aranżację swojego małego biznesu. W każdym sklepie pokazujemy przynajmniej jedno wnętrze dedykowane albo kawiarni, albo piekarni, albo butikom – tutaj można szukać inspiracji. Także na naszej stronie internetowej prezentujemy rozwiązania już istniejących firm, które urządziły swoje wnętrza meblami i dodatkami IKEA.

Dziś modne są biura w stylu chillout, takie jak biuro Google – czy IKEA ma w swojej ofercie meble i dodatki, dzięki którym można urządzić nowoczesne biuro „na luzie”?

Śmiało można powiedzieć, że IKEA jest ambasadorem szwedzkiego dizajnu. Tutaj znajdują się meble do każdej części domu i biura. Nowoczesne biura często urządzane są meblami IKEA po pierwsze bo są funkcjonalne, po drugie – bo nie muszą być całkiem serio. Biurka mogą być wygradzane za pomocą przenośnych ścianek, można je podnieść i popracować na stojąco, co pozwoli zmienić pozycję i zadbać o nasz komfort w ciągu dnia. Za pomocą lekkich ażurowych mebli można wygrodzić strefy do rozmów albo zbudować garderobę na środku biura, a z mebli kuchennych można zbudować funkcjonalną i piękną kantynę pracowniczą, czy zaplecze kuchenne i niewielką nawet stołówkę. IKEA ma również tą zaletę że pod jednym dachem znajdziemy wszystko do wyposażenia wnętrz w tym miejsca pracy. Mam na myśli oświetlenie, dekoracje, akcesoria biurowe, tkaniny itd.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.