REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Kit Neale: Chcemy w ponurym świecie dawać piękno i radość

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 23 sty 2017 11:03
Kit Neale: Chcemy w ponurym świecie dawać piękno i radość
Kit Neale, fot. materiały prasowe
Kit Neale: Chcemy w ponurym świecie dawać piękno i radość
Kit Neale: Chcemy w ponurym świecie dawać piękno i radość
Kit Neale: Chcemy w ponurym świecie dawać piękno i radość
Kit Neale: Chcemy w ponurym świecie dawać piękno i radość
Kit Neale: Chcemy w ponurym świecie dawać piękno i radość
Kit Neale: Chcemy w ponurym świecie dawać piękno i radość
Kit Neale: Chcemy w ponurym świecie dawać piękno i radość
Kit Neale: Chcemy w ponurym świecie dawać piękno i radość
Kit Neale: Chcemy w ponurym świecie dawać piękno i radość
Kit Neale: Chcemy w ponurym świecie dawać piękno i radość
Kit Neale: Chcemy w ponurym świecie dawać piękno i radość
Kit Neale: Chcemy w ponurym świecie dawać piękno i radość
Kit Neale: Chcemy w ponurym świecie dawać piękno i radość

Energiczna, chaotyczna i młoda - taka w skrócie jest nowa kolekcja Spridd od IKEA. - To było przyjemne doświadczenie i mam nadzieję, że równie przyjemne będzie używanie tej kolekcji - mówi brytyjski projektant mody Kit Neale o współpracy z IKEA i swoich nietuzinkowych torbach, namiotach i pudełkach z nadrukami (oraz wielu innych rzeczach) idealnych dla nowoczesnych nomadów.

REKLAMA

Podejmując współpracę z IKEA, Kit Neale, wschodząca marka na londyńskiej scenie mody, odważnie zanurzył się w coś zupełnie nowego. Jednak pomysł ten nie był aż tak nierealny. Prawdę mówiąc, Kit i jego partner oraz współwłaściciel marki Kita Neale’a, Caspar Hodgson, zdążyli przedyskutować możliwość przyszłej współpracy z IKEA, gdy firma się z nimi skontaktowała. Właśnie ten cudowny zbieg okoliczności doprowadził do powstania kolekcji Spridd.

Namioty, torby, pudełka, dywany, kubki i pufy, a także pozostałe tętniące życiem produkty, które koniecznie musisz mieć, oparte są na czterech różnych projektach zainspirowanych czterema luźno zinterpretowanymi stylami muzycznymi. Jest eklektyczna, chaotyczna i nomadzka – idealna dla tych, którzy są w ciągłym ruchu.

- Spridd ma bardzo wakacyjny charakter, z namiotami, workami marynarskimi czy termosami. Oprócz tego zawiera pudła do przeprowadzki na studia albo gdzieś indziej. Wystarczy je złapać i wrzucić do samochodu, autobusu, pociągu czy samolotu. To kolekcja, która jest w ciągłym ruchu - mówi Neale.

- Kolekcja została zainspirowana kulturą młodzieżową i tym, co oznacza bycie młodym. Młodość to dla każdego chaotyczny i być może najważniejszy okres. Decyduje o naszym dalszym życiu - podkreśla projektant. To, co najbardziej podoba się samemu Kitowi w kolekcji to zaskakujące faktury oraz skala przedmiotów i nadruków. - Jest wiele detali, których nie zauważamy, dopóki nie przyjrzymy się im z bliska – jak na przykład gumowe elementy na poduszce czy łuska dużej ryby na poszewce kołdry. Jest wiele rzeczy do odkrycia. Prawdę mówiąc, ta kolekcja wciąż mnie zaskakuje - twierdzi Neale.

Kit Neale to marka kojarząca się przede wszystkim z nadrukami, ale u jej podstaw leży idea badania różnych kultur, często kultury brytyjskiej oraz tego, jak wpływają one na nasze życie. - Wszystko, co tworzymy, musi mieć jakiś cel, nie może być jedynie produktem. Moda jest bardzo zmienna i kapryśna, ale my staramy się tacy nie być. Staramy się być świadomi. Przy czym cel naszej pracy może być tak prosty jak to, żeby coś było ładne. Chcemy w ponurym świecie dawać piękno, radość i zabawę - podkreśla.

Efekt końcowy to nie jedyna rzecz, która się liczy. Częścią historii są badania i proces kreatywny. - Zazwyczaj proces kreatywny to nasza własna samolubna podróż i najważniejsze w nim jest to, co chcemy powiedzieć jako firma i marka. Teraz musieliśmy również wziąć pod uwagę wartości IKEA. To była bardzo przyjemna podróż i mamy nadzieję, że równie przyjemne będzie korzystanie z tej kolekcji - mówi projektant.

Element dobrej zabawy jest kluczowy we wszystkim, co robi Kit Neale. - Chcemy wywoływać uśmiechy na ludzkich twarzach - podkreśla. Oczywiście są różnice pomiędzy pracą nad modą i meblami. Kit wspomina w szczególności o jednej. - We wnętrzach bardzo liczy się funkcjonalność - w modzie funkcja to produkt uboczny. Powtarzaliśmy więc IKEA, że jeśli my damy energię i podejście, wy musicie zająć się resztą - konkluduje.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.