REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Koncepty gastronomiczne w centrach handlowych muszą zaskakiwać. Ważny jest też design i technologie

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 09 wrz 2019 09:00
Koncepty gastronomiczne w centrach handlowych muszą zaskakiwać. Ważny jest też design i technologie
fot. mat. inwestora
Koncepty gastronomiczne w centrach handlowych muszą zaskakiwać. Ważny jest też design i technologie
Koncepty gastronomiczne w centrach handlowych muszą zaskakiwać. Ważny jest też design i technologie
Koncepty gastronomiczne w centrach handlowych muszą zaskakiwać. Ważny jest też design i technologie
Koncepty gastronomiczne w centrach handlowych muszą zaskakiwać. Ważny jest też design i technologie
Koncepty gastronomiczne w centrach handlowych muszą zaskakiwać. Ważny jest też design i technologie
Koncepty gastronomiczne w centrach handlowych muszą zaskakiwać. Ważny jest też design i technologie
Koncepty gastronomiczne w centrach handlowych muszą zaskakiwać. Ważny jest też design i technologie

Jak obecnie zmieniające się oczekiwania klientów wpływają na projektowanie stref gastronomicznych w centach handlowych? Jak duże znaczenie ma design w strefach food courtów? W którą stronę może ewoluować projektowanie stref gastronomicznych? O tym rozmawiamy z Wojciech Knawą, członkiem zarządu EPP odpowiedzialnym za zarządzanie nieruchomościami.

REKLAMA

W którą stronę może ewoluować projektowanie stref gastronomicznych? Jak może wyglądać food court przyszłości?

Kierunek rozwoju stref gastronomicznych wyznaczać będzie przede wszystkim styl życia młodych pokoleń, dla których korzystanie z usług gastronomicznych stało się sposobem na spędzanie czasu. Młodzi ludzie szczególnie cenią również połączenie stref coworkingowych z restauracjami i rozrywką. Szukają nietuzinkowej kuchni, nie boją się egzotycznych smaków, chcą jeść zdrowe posiłki przygotowane na miejscu. Doceniają również zaskakujące elementy designu, chętnie jedzą wspólnie przy dużych stołach, a korzystanie z nowych technologii jest dla nich codziennością. W związku z tym koncepty gastronomiczne w centrach handlowych przyszłości będą przede wszystkim zaskakujące, oparte na świeżych składnikach i przyrządzaniu posiłków na miejscu, a zamawianie jedzenia będzie możliwe w sposób interaktywny.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie


DO POBRANIA





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.