REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Krzysztof Zalewski o roli designu w budowaniu marki

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 25 lut 2016 14:00
Krzysztof Zalewski o roli designu w budowaniu marki
Krzysztof Zalewski, Zalewski Architecture Group

O tym, jak design może wpłynąć na sukces firmy, a także o planach swojej pracowni mówi architekt Krzysztof Zalewski, Zalewski Architecture Group.

REKLAMA

Marka firmy niesie za sobą pewien przekaz, pewne wartości. Dlatego ważne, aby design w biurach i siedzibach firm był spójny z przekazem marki i oczywiście, aby był autentyczny - uważa architekt Krzysztof Zalewski, Zalewski Architecture Group.

Jak to osiągnąć? Zdaniem Zalewskiego jest to kwestia rozpoznania kultury organizacji, komunikacji marketingowej, funkcjonowania firmy i przełożenia tych aspektów na organizację przestrzenną.

- Warto zwrócić uwagę na to, że pracownicy firm są także jej klientami. Dlatego należy stworzyć im atmosferę przyjemnej pracy - mówi architekt. - Wszystko po to, aby pracownicy w biurze czuli się dobrze i byli spełnieni w swojej pracy. Według Zalewskiego firmy dbające o spójny przekaz i spełnienie pracowników mają największe szanse na sukces.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY