REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Lampy mają być ładne, ale przede wszystkim bezpieczne

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 23 sty 2018 15:00
Lampy mają być ładne, ale przede wszystkim bezpieczne
fot. mat. prasowe Britop Lighting
Lampy mają być ładne, ale przede wszystkim bezpieczne
Lampy mają być ładne, ale przede wszystkim bezpieczne
Lampy mają być ładne, ale przede wszystkim bezpieczne
Lampy mają być ładne, ale przede wszystkim bezpieczne
Lampy mają być ładne, ale przede wszystkim bezpieczne
Lampy mają być ładne, ale przede wszystkim bezpieczne
Lampy mają być ładne, ale przede wszystkim bezpieczne
Lampy mają być ładne, ale przede wszystkim bezpieczne
Lampy mają być ładne, ale przede wszystkim bezpieczne
Lampy mają być ładne, ale przede wszystkim bezpieczne
Lampy mają być ładne, ale przede wszystkim bezpieczne
Lampy mają być ładne, ale przede wszystkim bezpieczne
Lampy mają być ładne, ale przede wszystkim bezpieczne
Lampy mają być ładne, ale przede wszystkim bezpieczne
Lampy mają być ładne, ale przede wszystkim bezpieczne

Lampka za kilkanaście złotych nie może być dobra, bo wiadomo, że ktoś na niej musi zarobić. Gdzieś musi być haczyk, jeśli coś jest zbyt tanie. Oczywiście, wcale nie oznacza to, że każda tania lampka wybuchnie, ale warto zwracać na to uwagę dla własnego bezpieczeństwa. Warto kupować renomowane marki, a nie tylko tanie, ponieważ w tym drugim przypadku płacimy… dwa razy - przekonuje Monika Sopałowicz, prezes zarządu Britop Lighting.

REKLAMA

Jesteście na polskim rynku już od dłuższego czasu. Jak z perspektywy tych lat określiłaby Pani, w jaki sposób zmienia się rola oświetlenia w Polsce? 

Kiedyś lampa miała służyć wyłącznie, jako punkt oświetleniowy, a teraz kupujemy ją, bo ma być częścią wyposażenia wnętrza. Często oświetlenie jest traktowane jako jeden z mebli, tworzących razem z innymi estetyczną całość. W myśl filozofii hygge nie jest już tylko oprawą do żarówki. Tworzy klimat w domu i jest częścią przestrzeni, w której się dobrze czujemy. 

Jak często zmienia się moda w branży oświetleniowej? 

Tu jest podobnie, jak w modzie odzieżowej – na każdy sezon wprowadzane są nowe kolekcje. Nowości, identycznie jak w branży odzieżowej, albo się przyjmują wśród konsumentów, albo nie. Mamy jednak takie lampy, które w naszej firmie od początku są hitami i zawsze, bez względu na panujące trendy, sprzedają się bardzo dobrze. To są ponadczasowe, sprawdzone kolekcje, które chętnie kupi każdy, ponieważ nie wymagają przeprowadzenia wielu zmian w pomieszczeniu.

Jakie lampy lubią Polacy?

Problem polega na tym, że Polacy mają bardzo dobry gust i lubią lampy ładne. Oglądają czasopisma, śledzą trendy w TV oraz social mediach, inspirują się i zachwycają nimi - znają się na modzie! Ale jak przychodzi co do czego, to kupują lampy tanie. To nie jest dobre. Duża część naszych rodaków kupuje nie tylko słabe produkty i o wątpliwych walorach estetycznych, ale często takie, które nie spełniają norm. Producenci i designerzy prześcigają się w pomysłach, dbając o jakość wykonania i bezpieczeństwo swoich produktów. Jest natomiast niewielka grupa Polaków, którzy chcą kupić lampy mające, poza walorami wizualnymi, także te użytkowe. To jest rzecz niespotykana u naszych sąsiadów za zachodnią granicą, gdzie nabywca chce być pewny, iż poza walorem estetycznym otrzyma produkt jakościowy o wysokim stopniu bezpieczeństwa.

 Z czym się wiąże to, że lampa może nie być bezpieczna, czy to oznacza, że nie ma certyfikatu?

Przy zakupie warto zwracać uwagę na to, czy oprawa oświetleniowa posiada niezbędne certyfikaty, czy mamy prawo skorzystać z gwarancji na produkt i czy jest ona wystarczająco długa. Oświetlenie tworzy przestrzeń – często wystarczy tylko wymienić lampę i otrzymujemy nowe, ciekawsze wnętrze. Jednak tak naprawdę najistotniejszą sprawą jest właśnie kwestia bezpieczeństwa. To nie jest tylko mebel, który wisi lub stoi – ona ma przede wszystkim świecić, dlatego warto, abyśmy zwracali uwagę na to, jakiej jakości produkt kupujemy. 



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.