REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Modernizacja centrum handlowego - to nie lada wyzwanie!

  • Autor: propertynews.pl
  • 21 lip 2017 10:16
Modernizacja centrum handlowego - to nie lada wyzwanie!
fot. PTWP

Zarówno starsze, jak i nowo powstające galerie handlowe przeznaczają swoje przestrzenie na nowe funkcje, związane z przekształcaniem tych obiektów w centra lifestylowe. O tym jakim wyzwaniom w tej sytuacji musi sprostać generalny wykonawca mówi Wioletta Fabrycka, kierownik ds handlowych spółki RD Bud.

REKLAMA

 

Dla generalnego wykonawcy modernizacja obiektu handlowego to zadanie bardziej skomplikowane niż budowa centrum od nowa. - Szczególnie trudne jest dla nas dostosowanie prac budowlanych do bardzo wyśrubowanych wymogów zarządców czy najemców, tak by nie przeszkadzały one w funkcjonowaniu modernizowanej galerii. Musimy respektować godziny, w których możemy pracować, zwykle są to późne godziny nocne - mówi Wioletta Fabrycka, kierownik ds handlowych RD Bud.

Na rynku nieruchomości komercyjnych coraz mocniej zaznacza się trend realizacji proekologicznych. Jak zauważa Wioletta Fabrycka, inwestorzy coraz chętniej inwestują w takie rozwiązania. - Choć początkowo podraża to koszt prac modernizacyjnych, długoterminowo przynosi jednak wymierne korzyści, optymalizując użytkowanie obiektu - podkreśla Wioletta Fabrycka.

Nagranie zrealizowane podczas Targów ReDI, organizowanych przez Polską Radę Centrów Handlowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie




  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.