REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Naszą perełką są biura - można wykazać się nietuzinkowym podejściem

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 09 lut 2015 11:35
Naszą perełką są biura - można wykazać się nietuzinkowym podejściem
Paweł Gardasiewicz, właściciel Grupy Advertis, Monika Gardasiewicz Art Director Grupy Advertis
Naszą perełką są biura - można wykazać się nietuzinkowym podejściem
Naszą perełką są biura - można wykazać się nietuzinkowym podejściem
Naszą perełką są biura - można wykazać się nietuzinkowym podejściem
Naszą perełką są biura - można wykazać się nietuzinkowym podejściem
Naszą perełką są biura - można wykazać się nietuzinkowym podejściem
Naszą perełką są biura - można wykazać się nietuzinkowym podejściem
Naszą perełką są biura - można wykazać się nietuzinkowym podejściem
Naszą perełką są biura - można wykazać się nietuzinkowym podejściem
Naszą perełką są biura - można wykazać się nietuzinkowym podejściem
Naszą perełką są biura - można wykazać się nietuzinkowym podejściem
Naszą perełką są biura - można wykazać się nietuzinkowym podejściem
Naszą perełką są biura - można wykazać się nietuzinkowym podejściem
Naszą perełką są biura - można wykazać się nietuzinkowym podejściem
Naszą perełką są biura - można wykazać się nietuzinkowym podejściem
Naszą perełką są biura - można wykazać się nietuzinkowym podejściem
Naszą perełką są biura - można wykazać się nietuzinkowym podejściem
Naszą perełką są biura - można wykazać się nietuzinkowym podejściem
Naszą perełką są biura - można wykazać się nietuzinkowym podejściem
Naszą perełką są biura - można wykazać się nietuzinkowym podejściem

Dla Moniki i Pawła Gardasiewiczów z Grupy Advertis, współpraca z architektami to bardzo inspirujące doświadczenie. To oni pracowali przy wystawie Muzeum Historii Żydów Polskich, projektowali systemy identyfikacji wizualnej dla Google, szpitalu Medicover, firmy Unilever. W wywiadzie dla Propertydesign.pl opowiadają o swojej kreatywnej pracy.

REKLAMA

Jak wygląda przygotowanie projektu showroomu?

Paweł Gardasiewicz: Dobrze przygotowany showroom musi być przede wszystkim efektowny. To miejsce, do którego przychodzimy, aby obejrzeć, dotknąć, wypróbować produkt bądź usługę. Nie ma tutaj kryterium wydajnego zagospodarowania przestrzeni. Kluczową rolę odgrywa estetyka ekspozycji. Showroom powinien zaskakiwać, inspirować i przykuwać uwagę. Przy realizacji tego typu zleceń proponujemy naszym klientom zabawę materiałami, fakturami oraz odcieniami, bo tego typu miejsce, aby spełniało swoją funkcję powinno oddziaływać na wszystkie zmysły, prezentując jednocześnie ofertę danej firmy w pigułce.

A jak układa się współpraca z architektami?

PG: Większość z naszych realizacji opiera się na trójstronnej współpracy: inwestor, biuro projektowe i my. Grupa Advertis składa się z kilku działów: handlowego, technologii, designu, produkcji, zaopatrzenia oraz także montażu. Dzięki takiemu kompleksowemu podejściu realizujemy wymagania inwestora, urzeczywistniając projekty architektów.

Monika Gardasiewicz: Współpraca z architektami to bardzo inspirujące doświadczenie. Spotkania często odbywają się w naszej siedzibie, gdzie mamy do dyspozycji showroom oraz halę produkcyjną. Prezentujemy różnorodne materiały: metal, drewno, corian, nanolaminaty itp., dobieramy faktury: połyskujące, matowe, brokatowe, świecące… Każdy materiał można dotknąć i zestawić, aby zobaczyć jak ze sobą współgrają. Architekci doceniają takie spotkania, po których znacznie łatwiej dobrać potrzebne surowce do realizacji elementów w danym wnętrzu.

Państwa klienci są wymagający? Marudzą?

PG: Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego, że inwestorzy oraz generalni wykonawcy zgłaszają się do nas z wymagającymi, z pozoru zupełnie abstrakcyjnymi zleceniami. Postrzegają nas jako zespół do zadań specjalnych. Ale każda aranżacja to nie tylko estetyka, lecz długa lista warunków, za spełnienie których bierzemy odpowiedzialność. Jakość, trwałość i niepowtarzalność – to dla nas najważniejsze wartości. Każdy wymagający klient to dla nas wyzwanie, okazja do rozwoju i pokazania wachlarza możliwości.

Czego wymagają inwestorzy obiektów komercyjnych - biur, centrów handlowych?

PG: To zależy czy mamy do czynienia z funduszem zarządzającym dużymi projektami – w tym przypadku często są to projekty regulowane odgórnie, zgodnie z normami obowiązującymi np. w całej sieci sklepów. Takie realizacje niosą mniejszy potencjał kreacji dodatkowej, detali, smaczków, co nie znaczy, że są mniej interesujące, bo oznacza to zazwyczaj pracę nad zaawansowanymi systemami komunikacji wizualnej. W przypadku małych firm albo restauracji, znacznie częściej można pozwolić sobie na designerską i oryginalną kreację różnorodnych elementów. Naszą perełką są biura, a biura klientów, dla których pracujemy reprezentują najwyższy standard. Tam można wykazać się nietuzinkowym podejściem.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.