REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Naszą perełką są biura - można wykazać się nietuzinkowym podejściem

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 09 lut 2015 11:35
Naszą perełką są biura - można wykazać się nietuzinkowym podejściem
Paweł Gardasiewicz, właściciel Grupy Advertis, Monika Gardasiewicz Art Director Grupy Advertis
Naszą perełką są biura - można wykazać się nietuzinkowym podejściem
Naszą perełką są biura - można wykazać się nietuzinkowym podejściem
Naszą perełką są biura - można wykazać się nietuzinkowym podejściem
Naszą perełką są biura - można wykazać się nietuzinkowym podejściem
Naszą perełką są biura - można wykazać się nietuzinkowym podejściem
Naszą perełką są biura - można wykazać się nietuzinkowym podejściem
Naszą perełką są biura - można wykazać się nietuzinkowym podejściem
Naszą perełką są biura - można wykazać się nietuzinkowym podejściem
Naszą perełką są biura - można wykazać się nietuzinkowym podejściem
Naszą perełką są biura - można wykazać się nietuzinkowym podejściem
Naszą perełką są biura - można wykazać się nietuzinkowym podejściem
Naszą perełką są biura - można wykazać się nietuzinkowym podejściem
Naszą perełką są biura - można wykazać się nietuzinkowym podejściem
Naszą perełką są biura - można wykazać się nietuzinkowym podejściem
Naszą perełką są biura - można wykazać się nietuzinkowym podejściem
Naszą perełką są biura - można wykazać się nietuzinkowym podejściem
Naszą perełką są biura - można wykazać się nietuzinkowym podejściem
Naszą perełką są biura - można wykazać się nietuzinkowym podejściem
Naszą perełką są biura - można wykazać się nietuzinkowym podejściem

Dla Moniki i Pawła Gardasiewiczów z Grupy Advertis, współpraca z architektami to bardzo inspirujące doświadczenie. To oni pracowali przy wystawie Muzeum Historii Żydów Polskich, projektowali systemy identyfikacji wizualnej dla Google, szpitalu Medicover, firmy Unilever. W wywiadzie dla Propertydesign.pl opowiadają o swojej kreatywnej pracy.

REKLAMA

Jak wygląda przygotowanie projektu showroomu?

Paweł Gardasiewicz: Dobrze przygotowany showroom musi być przede wszystkim efektowny. To miejsce, do którego przychodzimy, aby obejrzeć, dotknąć, wypróbować produkt bądź usługę. Nie ma tutaj kryterium wydajnego zagospodarowania przestrzeni. Kluczową rolę odgrywa estetyka ekspozycji. Showroom powinien zaskakiwać, inspirować i przykuwać uwagę. Przy realizacji tego typu zleceń proponujemy naszym klientom zabawę materiałami, fakturami oraz odcieniami, bo tego typu miejsce, aby spełniało swoją funkcję powinno oddziaływać na wszystkie zmysły, prezentując jednocześnie ofertę danej firmy w pigułce.

A jak układa się współpraca z architektami?

PG: Większość z naszych realizacji opiera się na trójstronnej współpracy: inwestor, biuro projektowe i my. Grupa Advertis składa się z kilku działów: handlowego, technologii, designu, produkcji, zaopatrzenia oraz także montażu. Dzięki takiemu kompleksowemu podejściu realizujemy wymagania inwestora, urzeczywistniając projekty architektów.

Monika Gardasiewicz: Współpraca z architektami to bardzo inspirujące doświadczenie. Spotkania często odbywają się w naszej siedzibie, gdzie mamy do dyspozycji showroom oraz halę produkcyjną. Prezentujemy różnorodne materiały: metal, drewno, corian, nanolaminaty itp., dobieramy faktury: połyskujące, matowe, brokatowe, świecące… Każdy materiał można dotknąć i zestawić, aby zobaczyć jak ze sobą współgrają. Architekci doceniają takie spotkania, po których znacznie łatwiej dobrać potrzebne surowce do realizacji elementów w danym wnętrzu.

Państwa klienci są wymagający? Marudzą?

PG: Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego, że inwestorzy oraz generalni wykonawcy zgłaszają się do nas z wymagającymi, z pozoru zupełnie abstrakcyjnymi zleceniami. Postrzegają nas jako zespół do zadań specjalnych. Ale każda aranżacja to nie tylko estetyka, lecz długa lista warunków, za spełnienie których bierzemy odpowiedzialność. Jakość, trwałość i niepowtarzalność – to dla nas najważniejsze wartości. Każdy wymagający klient to dla nas wyzwanie, okazja do rozwoju i pokazania wachlarza możliwości.

Czego wymagają inwestorzy obiektów komercyjnych - biur, centrów handlowych?

PG: To zależy czy mamy do czynienia z funduszem zarządzającym dużymi projektami – w tym przypadku często są to projekty regulowane odgórnie, zgodnie z normami obowiązującymi np. w całej sieci sklepów. Takie realizacje niosą mniejszy potencjał kreacji dodatkowej, detali, smaczków, co nie znaczy, że są mniej interesujące, bo oznacza to zazwyczaj pracę nad zaawansowanymi systemami komunikacji wizualnej. W przypadku małych firm albo restauracji, znacznie częściej można pozwolić sobie na designerską i oryginalną kreację różnorodnych elementów. Naszą perełką są biura, a biura klientów, dla których pracujemy reprezentują najwyższy standard. Tam można wykazać się nietuzinkowym podejściem.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY