REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo

www.kanlux.pl
×

Szukaj w serwisie

Nie musimy udowadniać, że jesteśmy lepsi od konkurencji

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 24 paź 2016 13:30
Nie musimy udowadniać, że jesteśmy lepsi od konkurencji
Andrea Głowala i Joanna Bogacz fot. materiały prasowe
Nie musimy udowadniać, że jesteśmy lepsi od konkurencji
Nie musimy udowadniać, że jesteśmy lepsi od konkurencji
Nie musimy udowadniać, że jesteśmy lepsi od konkurencji
Nie musimy udowadniać, że jesteśmy lepsi od konkurencji

Ta firma jest prekursorem estetycznych standardów w branży, bo tworzy prawdziwą sztukę. Ostatnio Tom Dixon stworzył dla nich autorską kolekcję wykładzin. Rozmawiamy z zespołem Carpet Studio, wyłącznym przedstawicielem na Polskę firm Ege i Amtico.

REKLAMA

Od kiedy istnieje Carpet Studio?

Sławomir Laczek, właściciel firmy: Firma działa już bardzo długo, bo od 1982 r., jednak w 2012 r. przyjęła nazwę na potrzeby współpracy z Ege. Z tą firmą mieliśmy kontakt już wcześniej, ale wtedy właśnie postanowiliśmy zająć się wyłączną sprzedażą jej wykładzin na rynku polskim. Nieco później Amtico dostrzegło nasze sukcesy i również zaproponowało współpracę, a teraz intensywnie pracujemy nad dynamicznym rozwojem sprzedaży.

Jak można przypuszczać, współpracując z Ege, szybko odnieśliście sukces...

S. L: Co dwa lata firma Ege organizuje zjazdy dystrybutorów z całego świata. Jest to czas podsumowania osiągnięć tej marki i partnerów. Okazało się, że zajęliśmy drugie miejsce na świecie jako ich dystrybutor już po dwóch latach współpracy, zatem jest to duży sukces. Ta tendencja wciąż się utrzymuje, co nas bardzo cieszy, ale nie poprzestajemy na tym.

Co zdecydowało o tym sukcesie?

Radosław Pabijan, dyrektor handlowy: Kluczowe jest tu wieloletnie doświadczenie właściciela Carpet Studio w tej branży. W połączeniu z jakością Ege - firmy, która istnieje już od ponad 75 lat i Amtico – ponad 50 lat tradycji, daje nam potężną siłę. Za tym wszystkim stoi wieloletnia historia marek, ale przede wszystkim wypracowana przez dekady jakość produktów i najwyższe standardy obsługi klientów. To są dwie dobrze ustabilizowane na rynku firmy, które mają znakomite opinie na całym świecie. Mimo tego, że oferują droższe produkty, to wygrywają z konkurencją dzięki stabilizacji biznesowej, wysokiemu poziomowi obsługi i najwyższej jakości, na które konsumenci coraz częściej zwracają uwagę.

Naszym atutem jest to, że jesteśmy wyłącznymi przedstawicielami firm Ege i Amtico, więc nie musimy udowadniać, że jesteśmy lepsi od konkurencji. Wystarczy mieć doskonałą wiedzę o marce i jej produktach, które same się bronią jakością.

S. L.: Wpływ na ten sukces miała też strategia, którą przyjęliśmy, polegająca na niespiesznym, ale ciągłym i sukcesywnym rozwoju naszej firmy. Na początku w Carpet Studio pracowały cztery osoby, a dziś nasz zespół liczy dziesięć osób.

 „Niespiesznemu” rozwojowi zdaje się przeczyć własne studio projektowe. To chyba niezbyt częste w przypadku dystrybutorów wykładzin w Polsce?

S. L.: Mając świadomość, że sprzedajemy produkty najwyższej jakości, chcieliśmy szybko reagować na potrzeby klientów, co wpłynęło na decyzję o własnym studiu projektowym. Andrea jest pierwszym licencjonowanym projektantem w Polsce, który zajmuje się na co dzień kreowaniem wykładzin. I jest to duża innowacyjność także od strony Ege, która ma na świecie cztery oddziały, projektujące samodzielnie ich wykładziny. Nasza firma jest piąta i to nas bardzo cieszy!



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY