REKLAMA
PARTNER PORTALU
×

Szukaj w serwisie

Nowy Jork, "foyer experience" i sale premium, czyli pierwszy Helios w Warszawie!

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 14 mar 2019 09:51
Nowy Jork, "foyer experience" i sale premium, czyli pierwszy Helios w Warszawie!
Kino Helios Blue City proj. Gierałtowski&Partnerzy Extract Design z Ege Carpets od Carpet Studio
Nowy Jork, "foyer experience" i sale premium, czyli pierwszy Helios w Warszawie!
Nowy Jork, "foyer experience" i sale premium, czyli pierwszy Helios w Warszawie!
Nowy Jork, "foyer experience" i sale premium, czyli pierwszy Helios w Warszawie!
Nowy Jork, "foyer experience" i sale premium, czyli pierwszy Helios w Warszawie!
Nowy Jork, "foyer experience" i sale premium, czyli pierwszy Helios w Warszawie!
Nowy Jork, "foyer experience" i sale premium, czyli pierwszy Helios w Warszawie!
Nowy Jork, "foyer experience" i sale premium, czyli pierwszy Helios w Warszawie!
Nowy Jork, "foyer experience" i sale premium, czyli pierwszy Helios w Warszawie!
Nowy Jork, "foyer experience" i sale premium, czyli pierwszy Helios w Warszawie!
Nowy Jork, "foyer experience" i sale premium, czyli pierwszy Helios w Warszawie!
Nowy Jork, "foyer experience" i sale premium, czyli pierwszy Helios w Warszawie!
Nowy Jork, "foyer experience" i sale premium, czyli pierwszy Helios w Warszawie!
Nowy Jork, "foyer experience" i sale premium, czyli pierwszy Helios w Warszawie!
Nowy Jork, "foyer experience" i sale premium, czyli pierwszy Helios w Warszawie!
Nowy Jork, "foyer experience" i sale premium, czyli pierwszy Helios w Warszawie!
Nowy Jork, "foyer experience" i sale premium, czyli pierwszy Helios w Warszawie!
Nowy Jork, "foyer experience" i sale premium, czyli pierwszy Helios w Warszawie!

Na warszawskiej mapie kin znalazł się projekt, który zachwyci nie tylko kinomanów, ale i koneserów dobrego designu. Przekraczając próg nowego kina Helios w galerii Blue City, trafiamy wprost na tętniące światłami, pełne charakterystycznych detali ulice Nowego Jorku, a dopracowane w każdym szczególe sale kinowe sprawią, że seans będzie wyjątkowo realistycznym przeżyciem. O inspiracjach, autorskich formatach, doświadczaniu kina i specyfice projektowania przestrzeni dla widza opowiada Piotr Gierałtowski z Gierałtowski & Partnerzy Extract Design.

REKLAMA

Helios Blue nie jest pierwszym projektem kina w portfolio waszej pracowni? Czy projektowanie kin posiada własną specyfikę?

Tak, to kolejne kino naszego autorstwa dla sieci Helios. W sumie w Polsce - i na świecie - byliśmy współautorami już ponad 50 kin. Jest to jedna z nisz w projektowaniu, w której wiedza i doświadczenie mają ogromne znaczenie dla powodzenia przedsięwzięcia. Dotychczas mieliśmy do czynienia z wieloma projektami kin, opracowanymi przez renomowanych architektów, w których należało u podstaw zweryfikować cały układ kina, sal, lokalizacje kas, gastronomii, stref komunikacji i wypoczynku. Projektując, staramy się z jednej strony tworzyć miejsca przyjazne dla widzów, ale z drugiej - maksymalizować efektywność operacyjną kina i przychody z jego działalności. Czasem przesunięcie pewnych elementów w rewitalizowanych wnętrzach, o zaledwie kilkadziesiąt centymetrów, pozwala znacznie polepszyć wyniki kina.

Czy dobrze zaprojektowana sala kinowa przekłada się na tzw. „client experience”? Jak może wpływać na odbiór filmu?

 „Client experience” to dla Heliosa - i dla nas - podstawowa wartość. Wszystkie kina wyświetlają te same filmy, serwują popcorn, kawę i napoje, więc o tym, gdzie obejrzymy film, zadecyduje zazwyczaj atmosfera, wnętrza kina i oczywiście - jego lokalizacja. Wyjście do kina powinno być równoznaczne z przeżyciem. Rodzina z dziećmi, para młodych ludzi, seniorzy - każda osoba już w momencie przekroczenia progu kina powinna poczuć, że znalazła się w magicznym świecie filmu. Kolorystyka, materiały czy oświetlenie już przed wejściem do sal kinowych powinny tworzyć atmosferę wyjątkowości, relaksu oraz rozrywki i pozwolić na oderwanie się od codzienności nie tylko na czas filmu, ale także w kinowym foyer. Wnętrze powinno stopniowo uspakajać, wprowadzać w świat filmu tak, aby po wejściu do sali kinowej i „rozłożeniu się” - teraz już nawet bardzo dosłownym w fotelu Helios Dream - można było przeżyć film w sposób nieosiągalny w warunkach domowych. Sala musi oczywiście zapewniać idealną widoczność, a dzięki najnowszym technologiom dźwięku Dolby Atmos widz zostanie otoczony dźwiękiem ze wszystkich stron, wielkim ekranem i laserowymi projektorami, wyświetlającymi kolory w możliwie najwierniejszy dotąd sposób. Doskonałym - i ważnym - elementem są fotele, przewyższające komfortem te z klasy business w samolotach. Sprawiają, że seans będzie przeżyciem, które ja nazywam „kinem absolutnym”.



Rekomendowane dla Ciebie


DO POBRANIA





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.