REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

On decyduje o designie hoteli Marriott. Pierwsze wrażenie to potężna broń

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 11 gru 2015 11:15
On decyduje o designie hoteli Marriott. Pierwsze wrażenie to potężna broń
Rob Reinders, Vice President, Design Management, Marriott International - Architecture & Construction

Przekazując gościowi klucze, zawsze chcemy wejść z nim w interakcję. W obecnych czasach trzeba budować relacje z gości. Pytanie, w jaki sposób projekt obiektu i jego design mogą to nam ułatwić? Jak usunąć bariery i pozwolić na to, by to się działo samo? – mówi Rob Reinders, Vice President, Design Management, Marriott International - Architecture & Construction.

REKLAMA

Dziś często używamy określenia designerski. Co to właściwie oznacza dla hotelu? - To bardzo trudne pytanie. Poziom „designerskości” wyznacza dana marka. Bo każdy brand w naszej korporacji ma inne zadania do wypełnienia, zaspokaja różne potrzeby gości. Nasi stali bywalcy wybierają brandy w zależności od ich stylu życia, ale wybory te nigdy nie są przypadkowe - mówi Rob Reinders.

I jak wspomina Reinders jedni oczekują, by hotel oddawał atmosferę miejsca, w którym się znajduje. - Jeśli są zadowoleni, często przedłużają pobyt. Ta grupa osób utożsamia się z naszymi obiektami, dla nich ważne jest, by wyrażały ich styl życia - podkreśla i dodaje, że inni skupiają się na swojej pracy, a hotel traktują jedynie jako miejsce do przenocowania. - Tu oczekiwania są zgoła inne – gość chce wejść do hotelu, wypełnić swoje zawodowe obowiązki i jak najszybciej wrócić do domu - dostrzega Reinders. Dlatego każda marka Marriott ma zupełnie inną misję, filozofię i co za tym idzie design.

- Modny hotel dla każdej marki oznacza coś innego. Definicja bycia modnym jest odmienna w sieci Moxy, Marriott czy Ritz Carlton. Ale oczywiście istnieją pewne uniwersalne czynniki wspólne dla wszystkich brandów i obiektów. I tak najważniejsze jest pierwsze wrażenie, jakie gość ma po wejściu do hotelu. Pierwsze wrażenie to potężna broń w hotelarstwie. Przekazując gościowi klucze, zawsze chcemy wejść z nim w interakcję. W obecnych czasach trzeba budować relacje z gości. Pytanie, w jaki sposób projekt obiektu i jego design mogą to nam ułatwić? Jak usunąć bariery i pozwolić na to, by to się działo samo? - mówi Reinders.

Kolejna rzecz, na którą zwraca uwagę Reinders, to projekt samego pokoju. - Ludzie chcą mieć wspaniałe doświadczenia nie tylko z pobytu w pokoju, ale mają też ogromne wymagania co do łazienek. Te ostatnie mają być funkcjonalne, umożliwiać wygodne rozłożenie swoich rzeczy, muszą też być idealnie oświetlone. Goście wolą też prysznice niż wanny. Znając te wymagania, musimy pracować nad tym, by czuli się u nas jak w swoich domach - nadmienia.

Reinders dostrzega też dużą zmianę tego, jak ludzie pracują w hotelach. - Ich praca stała się bardziej moblina, mamy im dać możliwość wygodnego korzystania ze swoich komputerów, tabletów czy telefonów - zauważa.

Nadmienia, że goście muszą również otrzymać fantastyczne jedzenie. - Jeśli zaserwujemy im świetne posiłki, uda nam się ich przyciągnąć do pozostania na dłużej, zarezerwowania noclegu. Pozytywna ocena hotelu zależy też od oświetlenia, muzyki, dostarczania sposobów na spędzenie wolnego czasu. Zadanie projektanta to połączenie tych wszystkich rzeczy i zaoferowanie jak najlepszych doświadczeń z pobytu. To kluczowe zarówno w nowych obiektach, jak i w przypadku modernizacji starszych hoteli - podkreśla Reinders.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.