REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Projektanci wprowadzają emocjonalne znaczenia w życie ludzi

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 24 lis 2016 13:36
Projektanci wprowadzają emocjonalne znaczenia w życie ludzi

Ludzie chcą swojskości ikonicznego, klasycznego wzornictwa, ale także chcą być rozpieszczani zindywidualizowanym wyglądem i wrażeniem - uważa projektant Michael Seum, wiceprezes firmy Grohe ds. Designu.

REKLAMA

Projektant Michael Seum jest Wiceprezesem ds. Designu w firmie Grohe odkąd
w czerwcu 2015 zastąpił na tym stanowisku Paula Flowersa. Urodzony w Ameryce, jest wielokrotnie nagradzanym projektantem z międzynarodowym doświadczeniem w projektowaniu dla wielkich korporacji, uznanych pracowni projektowych i marek firmowych, takich jak Procter & Gamble, Whirlpool (USA i Włochy), PepsiCo Sports and Nutrition, Minimal i laboratoria WIMo. Podczas rozmowy o nowych produktach marki z serii Essence, projektant podzielił się też swoimi doświadczeniami i spostrzeżeniami nt. projektowania przedmiotów. 

- Nasze interakcje z liderami myśli projektowej na całym świecie pokazały nam, że rośnie potrzeba większego zindywidualizowania i personalizacji w projektowaniu łazienek. To dlatego rozszerzyliśmy nasz asortyment o 8 nowych opcji. Dzięki tym nowym opcjom stworzyliśmy niezwykle bogaty zestaw narzędzi dla kreatywnych umysłów pozwalający na ogromną elastyczność. Takie podejście zostało natychmiast zauważone i bardzo dobrze przyjęte przez globalną branżę designerską - ocenia Seum. 

Ocenia też, jak trendy i mody rezonują na to, jakie produkty powstają w pracowniach firm. 

- Przed rozpoczęciem pracy nad każdym nowym projektem – a na pewno zanim przyłożymy pióro do papieru w naszej pracowni – przyglądamy się temu, co dzieje się wokół nas. Nie tylko jeśli chodzi o trendy, ale także bardziej fundamentalne, globalne zmiany. Konsultujemy się z czołowymi analitykami, komentatorami społecznymi i futurologami. I oczywiście korzystamy z własnych doświadczeń i obserwacji. Tym razem wydawało się, że wszyscy są zgodni co do tego, że rewolucja cyfrowa dramatycznie zmieniła to, jak miliardy ludzi przeżywają swoje życie. Wszystko dzieje się w hiper-tempie. Więc czasami ludzie chcą się na chwilę wycofać. Zwłaszcza w łazience, tradycyjnej oazie prywatnego spokoju i relaksu. Tęsknią za otoczeniem, które wyłamuje się z przewidywalnej jednolitości ery cyfrowej - zdradza. 

Seum uważa też, że ludzie chcą swojskości ikonicznego, klasycznego wzornictwa, ale także chcą być rozpieszczani zindywidualizowanym wyglądem i wrażeniem.

- Ten poziom personalizacji naprawdę wynosi asortyment Essence na poziom doświadczenia na indywidualną miarę. Stwarza również projektantom wnętrz i konsumentom możliwość wniesienia do projektowania łazienek emocjonalnych asocjacji z czymś nowym i luksusowym. Wierzę, że na tym akcie ustanowienia asocjacji polega prawdziwa rola takich jak my projektantów przemysłowych. Ostatecznie, jako projektanci, musimy wprowadzać emocjonalne znaczenia w życie ludzi - stwierdza. 

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.