REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo

www.kanlux.pl
×

Szukaj w serwisie

Projektanci wprowadzają emocjonalne znaczenia w życie ludzi

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 24 lis 2016 13:36
Projektanci wprowadzają emocjonalne znaczenia w życie ludzi

Ludzie chcą swojskości ikonicznego, klasycznego wzornictwa, ale także chcą być rozpieszczani zindywidualizowanym wyglądem i wrażeniem - uważa projektant Michael Seum, wiceprezes firmy Grohe ds. Designu.

REKLAMA

Projektant Michael Seum jest Wiceprezesem ds. Designu w firmie Grohe odkąd
w czerwcu 2015 zastąpił na tym stanowisku Paula Flowersa. Urodzony w Ameryce, jest wielokrotnie nagradzanym projektantem z międzynarodowym doświadczeniem w projektowaniu dla wielkich korporacji, uznanych pracowni projektowych i marek firmowych, takich jak Procter & Gamble, Whirlpool (USA i Włochy), PepsiCo Sports and Nutrition, Minimal i laboratoria WIMo. Podczas rozmowy o nowych produktach marki z serii Essence, projektant podzielił się też swoimi doświadczeniami i spostrzeżeniami nt. projektowania przedmiotów. 

- Nasze interakcje z liderami myśli projektowej na całym świecie pokazały nam, że rośnie potrzeba większego zindywidualizowania i personalizacji w projektowaniu łazienek. To dlatego rozszerzyliśmy nasz asortyment o 8 nowych opcji. Dzięki tym nowym opcjom stworzyliśmy niezwykle bogaty zestaw narzędzi dla kreatywnych umysłów pozwalający na ogromną elastyczność. Takie podejście zostało natychmiast zauważone i bardzo dobrze przyjęte przez globalną branżę designerską - ocenia Seum. 

Ocenia też, jak trendy i mody rezonują na to, jakie produkty powstają w pracowniach firm. 

- Przed rozpoczęciem pracy nad każdym nowym projektem – a na pewno zanim przyłożymy pióro do papieru w naszej pracowni – przyglądamy się temu, co dzieje się wokół nas. Nie tylko jeśli chodzi o trendy, ale także bardziej fundamentalne, globalne zmiany. Konsultujemy się z czołowymi analitykami, komentatorami społecznymi i futurologami. I oczywiście korzystamy z własnych doświadczeń i obserwacji. Tym razem wydawało się, że wszyscy są zgodni co do tego, że rewolucja cyfrowa dramatycznie zmieniła to, jak miliardy ludzi przeżywają swoje życie. Wszystko dzieje się w hiper-tempie. Więc czasami ludzie chcą się na chwilę wycofać. Zwłaszcza w łazience, tradycyjnej oazie prywatnego spokoju i relaksu. Tęsknią za otoczeniem, które wyłamuje się z przewidywalnej jednolitości ery cyfrowej - zdradza. 

Seum uważa też, że ludzie chcą swojskości ikonicznego, klasycznego wzornictwa, ale także chcą być rozpieszczani zindywidualizowanym wyglądem i wrażeniem.

- Ten poziom personalizacji naprawdę wynosi asortyment Essence na poziom doświadczenia na indywidualną miarę. Stwarza również projektantom wnętrz i konsumentom możliwość wniesienia do projektowania łazienek emocjonalnych asocjacji z czymś nowym i luksusowym. Wierzę, że na tym akcie ustanowienia asocjacji polega prawdziwa rola takich jak my projektantów przemysłowych. Ostatecznie, jako projektanci, musimy wprowadzać emocjonalne znaczenia w życie ludzi - stwierdza. 



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY