REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Roman Przybylski, Grupa Nowy Styl: Dobry design jest zawsze taki sam

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 20 gru 2018 13:00
Roman Przybylski, Grupa Nowy Styl: Dobry design jest zawsze taki sam
Roman Przybylski, członek zarządu Grupy Nowy Styl, dyrektor handlowy
Roman Przybylski, Grupa Nowy Styl: Dobry design jest zawsze taki sam
Roman Przybylski, Grupa Nowy Styl: Dobry design jest zawsze taki sam
Roman Przybylski, Grupa Nowy Styl: Dobry design jest zawsze taki sam
Roman Przybylski, Grupa Nowy Styl: Dobry design jest zawsze taki sam

Dla Grupy Nowy Styl mijający rok był bardzo intenstywny. Odnowiony showroom, otworzenie spółki w Dubaju, poszerzenie działalności na rynek hotelowy... To tylko niektóre wydarzenia z kalendarza marki, w które obfitował 2018 rok. Z Romanem Przybylskim, członekiem zarządu i dyrektorem handlowym Grupy Nowy Styl podsumowaliśmy tegoroczne zdarzenia i wyjrzeliśmy lekko w przyszłość.

REKLAMA

Co przyniósł Grupie Nowy Styl rok 2018?

Roman Przybylski: W 2018 r. obserwowaliśmy dalszy dynamiczny wzrost firmy, przede wszystkim na naszych kluczowych rynkach, rozumianych zarówno w ujęciu geograficznym, jak i w ujęciu różnych segmentów. Tak więc mówimy o wzrostach na rynkach Europy Zachodniej dzięki realizacji projektów dla dużych międzynarodowych firm, w tym intensywnych dostaw w ramach kontraktów  publicznych w Niemczech i Holandii. W tym roku podpisaliśmy też kolejne umowy ramowe z nowymi klientami. I razem z nową spółką Stylis wyposażyliśmy pierwsze hotele w Dubaju.

Postanowiliście stworzyć spółkę w Dubaju i wyposażać hotele. Skąd pomysł na rozszerzenie działalności w tym kierunku?

Z naszym partnerem współpracowaliśmy już od kilku lat jako dostawca, realizując projekty hotelowe w Arabii Saudyjskiej. To był kolejny krok bazujący na tych doświadczeniach i dający możliwość szerszego ich wykorzystania, choćby w kontekście wystawy Expo 2020 w Dubaju czy Mistrzostw Świata 2022 w Katarze.

Jak z perspektywy czasu oceniacie tę decyzję?

Pozytywnie. Pierwsze realizacje za nami. W biznesie projektowym rok to jeszcze niewiele czasu, ale już widzimy efekty.

Jakie wyzwania przyniosła współpraca z hotelami? Jakie są różnice pomiędzy wyposażaniem biur a właśnie wnętrz hotelowych?

Jest więcej podobieństw niż różnic. Liczy się jakość, ale nie tylko w zakresie produktu, ale przede wszystkim usług dookoła – terminowość, zarządzanie projektem, nadzór na miejscu, logistyka, itp.

Jak zagranicą jest postrzegana polska marka? Polski design zyskuje na znaczeniu i wartości?

Polska marka postrzegana jest bardzo dobrze. To wynik lat pracy naszej i innych firm, takich jak my, konsekwentnie realizujących strategię koncentracji na kliencie i jakości. Polski design, ale przede wszystkim wykonanie i jakość obsługi.

Jako baczni obserwatorzy światowych trendów: co nowego pojawi się na horyzoncie w kontekście projektowania mebli?

Dobry design jest zawsze taki sam. Łączy estetykę, funkcjonalność, ergonomię oraz ekonomikę wykonania. Do tego teraz coraz bardziej dochodzi ekologia, ekoprojektowanie z myślą o modelu circular economy. Świadomość klientów jest zdecydowanie coraz wyższa.

W którym kierunku będziecie zmierzać w projektowaniu? Pojawią się jakieś nowe linie? 

Oczywiście. Ale kiedy i jakie to już nasza biznesowa tajemnica.

Nad czym dziś pracujecie? 

Mamy wiele projektów. Staramy się koncentrować wysiłki na wybranych najważniejszych z nich. Robić mniej, ale lepiej. Niestety tak jak w poprzednim pytaniu, nie mogę uchylać rąbka tajemnicy.

Jakie cele sobie wyznaczacie na następny rok?

Konsekwentna kontynuacja naszej strategii wzrostu opartej na koncentracji na kliencie i na najważniejszych rynkach, budowaniu własnych marek i struktur dystrybucji, dalszej integracji kupionych przez nas firm w połączeniu z dbaniem o wzrost organiczny. Nasz najważniejszy cel to zadowolenie klienta i jego lojalność w długiej perspektywie.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie


DO POBRANIA





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.