REKLAMA
PARTNER PORTALU
×

Szukaj w serwisie

Serce hotelu według Vienna House

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 14 paź 2019 09:00
Serce hotelu według Vienna House
Katarzyna Niezgoda, Director of Business Development Vienna House, fot. mat. pras.
Serce hotelu według Vienna House
Serce hotelu według Vienna House
Serce hotelu według Vienna House
Serce hotelu według Vienna House
Serce hotelu według Vienna House
Serce hotelu według Vienna House
Serce hotelu według Vienna House
Serce hotelu według Vienna House
Serce hotelu według Vienna House
Serce hotelu według Vienna House
Serce hotelu według Vienna House
Serce hotelu według Vienna House
Serce hotelu według Vienna House
Serce hotelu według Vienna House
Serce hotelu według Vienna House
Serce hotelu według Vienna House
Serce hotelu według Vienna House
Serce hotelu według Vienna House

Lobby to już nie jest tylko miejsce, w którym się meldujesz i „uciekasz” do pokoju. Ma zachęcać do socjalizacji i stanowić miejsce, gdzie goście zatrzymają się na dłużej i będą chcieli spędzić czas - tak o zmianach współczesnego funkcjonowania hotelowego lobby mówi Katarzyna Niezgoda, Director of Business Development Vienna House.

REKLAMA

Projektowanie hotelowej strefy wejścia w ostatnim czasie uległo przeobrażeniom. Na czym one polegają?

Katarzyna Niezgoda: Lobby ze strefą recepcyjną jest wizytówką hotelu i jego „sercem”. To tutaj goście poznają atmosferę obiektu, mogą odpocząć po podróży przed zameldowaniem, jak również spędzić wspólnie czas pracując bądź rozmawiając. Lobby to już nie jest tylko miejsce, w którym się meldujesz i „uciekasz” do pokoju. Ma zachęcać do socjalizacji, ma stanowić miejsce, gdzie goście zatrzymają się na dłużej i będą chcieli spędzić czas. Myślę, że to trend, który się będzie utrzymywał. Goście są coraz bardziej wymagający i chcą w hotelu nie tylko przenocować.

Te idee przyświecają również projektantom wnętrz, którzy są odpowiedzialni za renowacje oraz nowe projekty hotelowe. Nie inaczej jest we wszystkich hotelach Vienna House. Lobby Vienna House Andel’s Cracow po renowacji otrzymało elegancki i przytulny wystrój z dużymi, złotymi żyrandolami nad stanowiskiem recepcyjnym. W centralnym miejscu ustawiono drewniany stół do coworkingu. Na ścianie między lobby a restauracją pojawił się mural przedstawiający niedźwiedzia - symbol odwagi i wytrwałości. Jego niebiesko-biało-bordowa kolorystyka idealnie koresponduje z glinianymi i szklanymi donicami z roślinami. Lobby jest zalane światłem o każdej porze dnia dzięki przestronnym oknom z obu stron budynku.

Co dziś sprawdza się w lobby hotelowych?

Tak jak wspomniałam – wszelkie rozwiązania, które pozwalają gościom zatrzymać się w lobby na dłużej. Z tego względu recepcja często stanowi centralny punkt w przestrzeni. Projektanci Vienna House Mokotow Warsaw poszli o krok dalej i połączyli recepcję z barem – dzięki czemu goście czekając na zameldowanie mogą przy okazji zamówić kawę czy zimny napój.

Poza tym lobby często przybiera charakter domowego salonu. Projektuje się je tak, aby goście mogli sobie wygodnie usiąść, porozmawiać czy odpocząć. Kanapy, fotele, krzesła bujane czy stoliki koktajlowe są stałym elementem wyposażenia tej wspólnej przestrzeni, która staje się wizytówką hotelu. Projektanci nie zapominają też o zieleni, która staje się wszechobecna w wystroju wnętrz. Tak właśnie jest m.in. w hotelach Vienna House Easy, w tym odnowionym Vienna House Easy Cracow. Doniczki z roślinami wiszą na metalowej kratownicy, która otula filar w lobby. W Vienna House Andel’s Cracow roślinki stoją też na wspólnym stole w lobby i można je zabrać ze sobą do pokoju na czas pobytu.

4Buildings - nowe wydarzenie branży budowlanej w Polsce i cztery niezależne konferencje o najważniejszych trendach w budownictwie XXI wieku - już 15-17 listopada w Katowicach. Zarejestruj się teraz!



Rekomendowane dla Ciebie


DO POBRANIA





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.