REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

SUD Architectes: Widzimy potrzebę modernizacji centrów handlowych w Polsce

  • Autor: PropertyDesign.pl / Anna Liszka
  • 14 gru 2018 12:57
 SUD Architectes: Widzimy potrzebę modernizacji centrów handlowych w Polsce
Magdalena Plutyńska, manager projektu SUD Architectes i Jocelyn Fillard, dyrektor ds. architektury SUD Architectes. - Motywują nas do działania fot. mat. prasowe
 SUD Architectes: Widzimy potrzebę modernizacji centrów handlowych w Polsce
 SUD Architectes: Widzimy potrzebę modernizacji centrów handlowych w Polsce
 SUD Architectes: Widzimy potrzebę modernizacji centrów handlowych w Polsce
 SUD Architectes: Widzimy potrzebę modernizacji centrów handlowych w Polsce
 SUD Architectes: Widzimy potrzebę modernizacji centrów handlowych w Polsce
 SUD Architectes: Widzimy potrzebę modernizacji centrów handlowych w Polsce
 SUD Architectes: Widzimy potrzebę modernizacji centrów handlowych w Polsce
 SUD Architectes: Widzimy potrzebę modernizacji centrów handlowych w Polsce
 SUD Architectes: Widzimy potrzebę modernizacji centrów handlowych w Polsce
 SUD Architectes: Widzimy potrzebę modernizacji centrów handlowych w Polsce
 SUD Architectes: Widzimy potrzebę modernizacji centrów handlowych w Polsce
 SUD Architectes: Widzimy potrzebę modernizacji centrów handlowych w Polsce
 SUD Architectes: Widzimy potrzebę modernizacji centrów handlowych w Polsce
 SUD Architectes: Widzimy potrzebę modernizacji centrów handlowych w Polsce
 SUD Architectes: Widzimy potrzebę modernizacji centrów handlowych w Polsce
 SUD Architectes: Widzimy potrzebę modernizacji centrów handlowych w Polsce

Są specjalistami od trudnych projektów i lubią wyzwania. Stoją za takimi projektami jak Manufaktura czy Hotel Europejski. - Obiekty tego typu kryją w sobie wiele architektonicznych niespodzianek - zaznacza Jocelyn Fillard, dyrektor ds. architektury SUD Architectes. - Motywują nas do działania - dodaje Magdalena Plutyńska, manager projektu SUD Architectes. Ostatnio architekci pracowali nad przebudową Atrium Promenada. To projekt szczególny, bo jedna z największych modernizacji istniejącego centrum handlowego w Polsce.

REKLAMA

J.F.: Projekt modernizacji tego obiektu z pewnością stanowił dla nas wyzwanie architektoniczne. Moim zdaniem podołaliśmy temu zadaniu, a efekt jest bardziej niż zadowalający. O powodzeniu inwestycji stanowiła spójność naszej wizji architektury z inwestorem. Dzięki odwadze inwestora udało nam się stworzyć całościowy koncept modernizacji centrum, który realizowany jest w poszczególnych fazach. Chcieliśmy stworzyć obiekt, który będzie wchodził w interakcję z otoczeniem teraz, ale również w przyszłości.

Pogodzenie wymagań inwestora z wizją obiektu jest trudnym zadaniem. Jaka główna idea przyświecała  przy pracach nad koncepcją przebudowy tego centrum? Jaka była wizja inwestora i co istotne, czy była ona zgodna z wizją architekta?

M.P.: Ogólna wizja zarówno nasza, jak i inwestora była spójna. Obie strony chciały, aby po przebudowie powstało jedno z najbardziej nowoczesnych centrów handlowych Warszawy o unikalnym charakterze. Jak wiemy, Atrium Promenada pomimo że była budowana zgodnie z ówczesnymi trendami i była przed przebudową oryginalnym centrum handlowym, to jednak jej architektura i układ usług nieco już przebrzmiał. Razem z inwestorem zależało nam żeby zachować oryginalność tego miejsca, ale również znaleźć odpowiedź na zmieniające się wymagania i zapotrzebowania odwiedzających. Chcieliśmy stworzyć przestrzeń wysokiej jakości, o inspirującej architekturze, w której odwiedzający poczują się komfortowo, i do której chętnie będą wracać.

J.F.: W obliczu rosnącej konkurencyjności zakupów internetowych, centra handlowe przyciągają nie tylko bogatą i różnorodną ofertą zakupową, ale również ciekawą strefą restauracyjną i rozrywkową, których udział w powierzchni centrum handlowych stale rośnie. Centra handlowe stają się miejscami spotkań, w których obok zakupów można spędzić czas ze znajomymi czy też całą rodziną. Inwestorzy coraz częściej przygotowują ciekawą ofertę rozrywkową by kompleksowo odpowiadać na potrzeby zmieniającego się społeczeństwa. Myślę, że już w otwartej części widać tę tendencję. Wierzę, że po zakończeniu inwestycji, która jest obecnie jedną z największych modernizacji istniejącego centrum handlowego w Polsce, Atrium Promenada stanie się jednym z najchętniej odwiedzanych centrów Warszawy.



Rekomendowane dla Ciebie


DO POBRANIA





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.