REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Tre product - koń trojański konsumpcjonizmu

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 20 mar 2019 13:00
Tre product - koń trojański konsumpcjonizmu
Urszula Domańska, Brand Communications Manager, tre product
Tre product - koń trojański konsumpcjonizmu
Tre product - koń trojański konsumpcjonizmu
Tre product - koń trojański konsumpcjonizmu
Tre product - koń trojański konsumpcjonizmu
Tre product - koń trojański konsumpcjonizmu
Tre product - koń trojański konsumpcjonizmu
Tre product - koń trojański konsumpcjonizmu
Tre product - koń trojański konsumpcjonizmu
Tre product - koń trojański konsumpcjonizmu
Tre product - koń trojański konsumpcjonizmu
Tre product - koń trojański konsumpcjonizmu
Tre product - koń trojański konsumpcjonizmu
Tre product - koń trojański konsumpcjonizmu
Tre product - koń trojański konsumpcjonizmu
Tre product - koń trojański konsumpcjonizmu
Tre product - koń trojański konsumpcjonizmu
Tre product - koń trojański konsumpcjonizmu

Tomek Rygalik, jak na wizjonera przystało, stworzył linię produktów będących w kontrze do otaczającego nas z każdej strony szalonego świata konsumpcjonizmu. - Marka tre to odpowiedź na potrzeby dążenia człowieka do równowagi i prostoty. Powstawała z tęsknoty za rzeczami wyjątkowymi, użytecznymi i trwałymi - mówi Urszula Domańska, Brand Communications Manager, tre product.

REKLAMA

Jaka jest historia powstania marki tre? Od czego się zaczęło?

Urszula Domańska: Tre Product powstało z inicjatywy międzynarodowej sławy projektanta Tomka Rygalika, który przekuł swoją filozofię myślenia na markę. Marka tre to odpowiedź na potrzeby dążenia człowieka do równowagi i prostoty. Powstawała z tęsknoty za rzeczami wyjątkowymi, użytecznymi i trwałymi. Takimi, które stają się nam bliskie, które krzepią i ku którym instynktownie się skłaniamy. To również sprzeciw wobec nadmiernej konsumpcji i nadprodukcji. Tomek Rygalik zwykł mówić, że "tre to koń trojański konsumpcjonizmu zachęcający do odrzucenia tego, co zbędne i otaczania się tym, co ponadczasowe i tym, co można przekazać kolejnym pokoleniom”. Marka tre z sukcesem zadebiutowała w 2016 r. na światowych wystawach Ambiente we Frankfurcie oraz Maison&Objet w Paryżu.

Dla kogo są przeznaczone produkty sygnowane znakiem tre? Co to za odbiorca?

Produkty tre to proste, rzetelne, ponadczasowe rozwiązania w życiu codziennym. Stworzone zostały z myślą o ludziach, którzy żyją świadomie i z atencją podchodzą do wyboru produktów, którymi się otaczają.

Jakie wartości stoją za brandem? Jaka filozofia?

Istotą marki jest trwałość fizyczna oraz estetyczna przedmiotów codziennego użytku. Dobre życie polega na odrzuceniu tego, co zbędne. Wierzymy, że proste przedmioty są najlepsze. Podziwiamy pomysłowość kryjącą się za tym, co oczywiste. Tre stale szuka najlepszych rozwiązań, zapewniających mistrzowskie wykonanie - dzięki temu dostarczamy produkty bliskie naszym sercom. Stają się one wyrazem naszej świadomości i będą nam towarzyszyć przez pokolenia.

Na jakich materiałach oparte jest tre?

Aby osiągnąć pożądane rezultaty, łączymy najnowsze technologie z najstarszymi metodami produkcji rzemieślniczej. Dokładamy wszelkich starań, aby znaleźć najbardziej zrównoważone materiały i rozwiązania wykonawcze dla naszych produktów. Prostota naszych wzorów i czystość stosowanych przez nas materiałów sprawiają, że nasze produkty są trwałe i ponadczasowe. Bazujemy jedynie na naturalnych materiałach takich, jak drewno (w tym drewno modyfikowane termicznie), szkło (w tym szkło borokrzemowe), porcelana, marmur, stal czy naturalny, czarny korek.

Co nowego wniosła marka na rynek? Czy jest to początek czegoś nowego, większego?

Firma tre product to pierwsza marka edytorska na polskim rynku. Pracujemy z projektantami z całego świata, korzystając ze świetnej jakości, jaką dostarczają polscy producenci.



Rekomendowane dla Ciebie


DO POBRANIA





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.