REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

User experience jest kluczową kwestią w projektowaniu biur

  • Autor: PropertyDesign.pl / BIznesmeblowy.pl
  • 09 cze 2017 11:30
User experience jest kluczową kwestią w projektowaniu biur
Karolina Manikowska, dyrektor Działu Badań i Konsultingu Przestrzeni Pracy Grupy Nowy Styl.

Coraz więcej firm rozumie, że projektując dowolny produkt czy usługę, konieczne jest wzięcie pod uwagę ludzi, którzy będą się z nimi bezpośrednio stykać. - My koncentrujemy się na koncepcji human centered design, więc kiedy wprowadzamy nowy produkt, mamy na myśli jego użytkownika i rolę, jaką produkt ma pełnić - mówi Karolina Manikowska z Grupy Nowy Styl.

REKLAMA

Coraz więcej firm rozumie, że projektując dowolny produkt czy usługę, konieczne jest wzięcie pod uwagę ludzi, którzy będą się z nimi bezpośrednio stykać. Ich doświadczenie pozytywne bądź negatywne będzie budować obraz organizacji wśród potencjalnych klientów, partnerów biznesowych czy pracowników. Dlatego też produkty i usługi, projektowane procesy i przestrzenie muszą uwzględniać potrzeby, pragnienia i możliwe problemy użytkownika.

Projektowanie z myślą o użytkowniku i angażowanie go we współtworzenie przestrzeni staje się coraz bardziej powszechne. Potwierdza to Karolina Manikowska, dyrektor Działu Badań i Konsultingu Przestrzeni Pracy Grupy Nowy Styl.

- Koncentrujemy się na koncepcji human centered design, więc kiedy wprowadzamy nowy produkt, mamy na myśli jego użytkownika i rolę, jaką produkt ma pełnić. Podobnie jest kiedy aranżujemy biura. Myślimy o tym jak pracownicy będą z niego korzystać, jakie aktywności będą w nim wykonywać. Dlatego też user experience jest kluczową kwestią w projektowaniu biur  - dodaje. 

Czytaj więcej na portalu Biznesmeblowy.pl.

Przykładem takiej realizacji jest np. biuro Grupy Pracuj. Projektując to wnętrza zastosowano podejście „human centered design”, które pojawia się coraz częściej jako trend w aranżacji wnętrz biurowych. Biuro bowiem to nie tylko przestrzeń do pracy, ale też miejsce, gdzie czujemy się swobodnie, jak w domu, jesteśmy z niego dumni i chętnie zostajemy po godzinach na gry czy dzielenie się zdjęciami z naszych podróży. Zobacz jak w praktyce wdrożono te idee.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY