REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

W Polsce nie ma ulic handlowych z prawdziwego zdarzenia

  • Autor: Emilia Wiśniewska, Propertydesign.pl
  • 01 lip 2015 14:25
W Polsce nie ma ulic handlowych z prawdziwego zdarzenia
Vito Milani, doradca zarządu ARS Retail+Shopfitting

- Niezwykle trudno znaleźć idealną lokalizację dla nowej marki w centrach handlowych. Natomiast przy ulicach handlowych jest to w Polsce praktycznie niemożliwe - mówi Vito Milani, doradca zarządu ARS Retail+Shopfitting.

REKLAMA

Vito Milani zajmuje się wprowadzaniem zagranicznych marek na rynek polski i doradztwem w ARS Retail+Shopfitting. Jak sam mówi, najważniejsza jest dbałość o klienta. Dopracowanie projektu i dbałość o detale to kluczowe aspekty przy współpracy z markami wprowadzanymi na polski rynek. 
 
- Mimo rozwijającego się rynku retail w Polsce, to część marek, które wprowadziłem do Polski, nie przetrwało próby kilku lat. Wygląda na to, że w tamtym czasie nie był to rynek dla nich. Przykładem jest wychodząca z Polski marka odzieżowa Cache-Cache - mówi Vito Milani. - Na pewno nie był to nieodpowiedni produkt dla Polaków. Jednak często istotne znaczenie ma niedopasowanie ceny oferowanych produktów do realiów rynkowych - dodaje.

Część marek ma się jednak w Polsce całkiem nieźle, np. Max Mara. Także te nowe, dotychczas nieznane nad Wisłą, potrafią wejść na rynek i dobrze zaadresować produkt, jak np. kosmetyczny potentat Kiko Milano.

- Niezwykle trudno jednak znaleźć idealną lokalizację dla nowej marki w centrach handlowych. Natomiast przy ulicach handlowych jest to praktycznie niemożliwe, bo takich ulic z prawdziwego zdarzenia w Polsce nie ma. W przeciwieństwie do Woch - mówi Vito Milani.

Marki włoskie, które chciałyby pojawić się na polskich ulicach handlowych mają wymagania nieadekwatne do polskich realiów. Tu często są obostrzenia związane z zasadami konserwatorskimi i ze zbyt małą powierzchnią wolnych przestrzeni - kwituje Milani. Jedyna ulica handlowa w Warszawie to Nowy Świat. To stanowczo za mało.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY