REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

W Polsce nie ma ulic handlowych z prawdziwego zdarzenia

  • Autor: Emilia Wiśniewska, Propertydesign.pl
  • 01 lip 2015 14:25
W Polsce nie ma ulic handlowych z prawdziwego zdarzenia
Vito Milani, doradca zarządu ARS Retail+Shopfitting

- Niezwykle trudno znaleźć idealną lokalizację dla nowej marki w centrach handlowych. Natomiast przy ulicach handlowych jest to w Polsce praktycznie niemożliwe - mówi Vito Milani, doradca zarządu ARS Retail+Shopfitting.

REKLAMA

Vito Milani zajmuje się wprowadzaniem zagranicznych marek na rynek polski i doradztwem w ARS Retail+Shopfitting. Jak sam mówi, najważniejsza jest dbałość o klienta. Dopracowanie projektu i dbałość o detale to kluczowe aspekty przy współpracy z markami wprowadzanymi na polski rynek. 
 
- Mimo rozwijającego się rynku retail w Polsce, to część marek, które wprowadziłem do Polski, nie przetrwało próby kilku lat. Wygląda na to, że w tamtym czasie nie był to rynek dla nich. Przykładem jest wychodząca z Polski marka odzieżowa Cache-Cache - mówi Vito Milani. - Na pewno nie był to nieodpowiedni produkt dla Polaków. Jednak często istotne znaczenie ma niedopasowanie ceny oferowanych produktów do realiów rynkowych - dodaje.

Część marek ma się jednak w Polsce całkiem nieźle, np. Max Mara. Także te nowe, dotychczas nieznane nad Wisłą, potrafią wejść na rynek i dobrze zaadresować produkt, jak np. kosmetyczny potentat Kiko Milano.

- Niezwykle trudno jednak znaleźć idealną lokalizację dla nowej marki w centrach handlowych. Natomiast przy ulicach handlowych jest to praktycznie niemożliwe, bo takich ulic z prawdziwego zdarzenia w Polsce nie ma. W przeciwieństwie do Woch - mówi Vito Milani.

Marki włoskie, które chciałyby pojawić się na polskich ulicach handlowych mają wymagania nieadekwatne do polskich realiów. Tu często są obostrzenia związane z zasadami konserwatorskimi i ze zbyt małą powierzchnią wolnych przestrzeni - kwituje Milani. Jedyna ulica handlowa w Warszawie to Nowy Świat. To stanowczo za mało.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.