REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Współpraca z Mercure? Burzliwa, lecz wyjątkowo twórcza

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 24 paź 2016 09:16
Współpraca z Mercure? Burzliwa, lecz wyjątkowo twórcza
Iwona Kaczmarek i Mirosław Kaczmarek z Kaczmarek Studio
Współpraca z Mercure? Burzliwa, lecz wyjątkowo twórcza
Współpraca z Mercure? Burzliwa, lecz wyjątkowo twórcza
Współpraca z Mercure? Burzliwa, lecz wyjątkowo twórcza
Współpraca z Mercure? Burzliwa, lecz wyjątkowo twórcza
Współpraca z Mercure? Burzliwa, lecz wyjątkowo twórcza
Współpraca z Mercure? Burzliwa, lecz wyjątkowo twórcza
Współpraca z Mercure? Burzliwa, lecz wyjątkowo twórcza
Współpraca z Mercure? Burzliwa, lecz wyjątkowo twórcza
Współpraca z Mercure? Burzliwa, lecz wyjątkowo twórcza
Współpraca z Mercure? Burzliwa, lecz wyjątkowo twórcza

O tym, jak wyglądała współpraca z marką Mercure przy projekcie sztandarowego hotelu sieci w Krakowie opowiada architekt Iwona Kaczmarek z Kaczmarek Studio.

REKLAMA

Mercure Kraków Stare Miasto to niewątpliwie flagowy obiekt tej sieci w stolicy Małopolski. Nowo otwarty obiekt kosztował 85 milionów złotych. Wszystko zaczęło się w 2014 r. To wtedy Kaczmarek Studio wygrało konkurs na zaprojektowanie wnętrz hotelu. Ich projekt okazał się najbardziej inspirujący.

- Odbyliśmy naprawdę długie rozmowy wewnątrz brandu. To była burzliwa współpraca, lecz wyjątkowo kreatywna i twórcza. Brand Mercure, dyrektorzy i menadżerowi są wyjątkowo otwarci na nowy i odważny design. Chcą czegoś innowacyjnego, nowego i światowego. Jesteśmy pod wrażaniem ich podejścia! – opowiadała Iwona Kaczmarek z Kaczmarek Studio.

Kaczmarek zaznaczyła, że bardzo cieszy się ze współpracy z siecią Mercure. - Nie tylko ze względu na to, że dobrze mieć międzynarodowe doświadczenie za sobą, ale też ze wspaniałej współpracy z inwestorem, który tak śmiało podąża za tym, co nowoczesne – podkreśliła. - Chciałabym, aby polscy inwestorzy mieli podobne podejście do designu. Tę otwartość i odwagę, bo dzięki temu powstają wyjątkowe realizacje – dodała architekt.

Design hotelu Mercure Kraków miał zachwycać i… naprawdę zachwyca. Architekt potwierdziła, że efekt końcowy jest zgodny z założeniem.

Co jest wyróżnikiem hotelu? – Głównym założeniem była gra z historią. Reinterpretacja historii i zaadaptowanie jej w nowoczesnym kontekście. Wnętrze pełne jest motywów krakowskich z okresu świetności państwa polskiego, doby Jagiellonów. Tu nowoczesność  przeplata się z historią – opowiadała.

Z czego architekt jest najbardziej zadowolona? – Naprawdę ciekawie wyszło lobby. Eklektyczny miks designu i koloru, a do tego otwarta przestrzeń, która z założenia nie grodzi. Lobby połączone jest z restauracją. Goście hotelowi mogą swobodnie poruszać się wszędzie, jeść czy pracować tam, gdzie im najwygodniej. Styl życia się zmienia i wnętrze za tym podąża – stwierdziła.

Mercure postawił na design z górnej półki. Znajdziemy we wnętrzu najnowsze wzory włoskiej marki Mooi, angielskiego designera Toma Dixona czy skandynawskich twórców marki Norr11 i Gubi. – Ten światowy design wymieszany jest też z polskim. Na uwagę zasługują np. meble polskiej marki Nap - zdradziła architekt.

Czy jest szansa, żeby był to flagowy hotel Meruce w Polsce? – Trudno mi to ocenić, nie mogę być w tej ocenie obiektywna, ale bardzo za to trzymam kciuki! - stwierdziła.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.